Heldquote:Op zaterdag 7 januari 2017 23:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
Drie topics op een rij geopend KOEKOEK
moet kunnen.quote:Op zondag 8 januari 2017 14:54 schreef Tjacka het volgende:
Ik krijg een stijve van Flippiee.
Nouja stijve. Hij groeit van 4 naar 13 cm
Geweldigquote:
Nicequote:
Nee, deze moet je echt in de bios zienquote:Op zondag 8 januari 2017 16:17 schreef richolio het volgende:
[..]
NiceIk wil 'm echt graag zien. Misschien maar deze week gewoon na school naar de bios ofzo
Of op StremioOf is een bios ervaring leuk met deze film?
Goed genoeg voor mij.quote:
Beterquote:Op zondag 8 januari 2017 17:02 schreef richolio het volgende:
Is 'ie gelijkwaardig aan Whiplashgod? Ik kan nog met mijn Rotterdampas een keertje gratis naar Cinerama. Nice
Zo een tosti makenquote:
Srs?quote:
Zou hem wel eten hoor, maar ziet er niet super uit.quote:
Ik vind van welquote:Op zondag 8 januari 2017 17:20 schreef richolio het volgende:
[..]
Srs?Ik vind Whiplash echt één van de beste films van de laatste paar jaar, ben een beetje fan zeg maar
mooi ontbijt tochquote:Op zondag 8 januari 2017 17:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is voor mij nog wat uurtjes te vroeg
Dan ga ik deze week ff naar Cinerama.quote:Op zondag 8 januari 2017 17:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik vind van welal was Whiplash óók tof hoor. Sinds wanneer ben jij mod trouwens?
je zal het er wel druk mee krijgenquote:Op zondag 8 januari 2017 17:27 schreef richolio het volgende:
[..]
Dan ga ik deze week ff naar Cinerama.
Sinds nu net
Nooit van gehoordquote:Op zondag 8 januari 2017 17:27 schreef richolio het volgende:
[..]
Sinds nu net
Dat je zin hebt in dat YNGquote:Op zondag 8 januari 2017 17:27 schreef richolio het volgende:
[..]
Sinds nu net
Lolquote:Op zondag 8 januari 2017 17:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee joh daarvoor is het te machtig
Nog met die ouderwetse borden buitenquote:Op zondag 8 januari 2017 17:34 schreef richolio het volgende:
[..]
Ja
[..]
Eén van de weinige laatste echte leuken bioscopen. Veel leuker dat zo'n Pathé imo
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Cute
1 zo`n tosti is toch prima voor ontbijt.quote:
Fylax ook wat te doen.quote:Op zondag 8 januari 2017 17:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik snap het nut van dat subforum nog steeds niet.
Zelden, als ik net wakker ben kan ik nog niet zoveel op hoorquote:Op zondag 8 januari 2017 17:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
1 zo`n tosti is toch prima voor ontbijt.
Misschien niet met wat jij er allemaal in douwt maar gewoon ham/kaas tostietje kan je toch wel aan smorgens
Eerst pub weg dan YNG fail dan weg dan weer YNG.quote:Op zondag 8 januari 2017 17:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik snap het nut van dat subforum nog steeds niet.
Daarom mag het subforum DRT ook wel blijvenquote:Op zondag 8 januari 2017 17:42 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Eerst pub weg dan YNG fail dan weg dan weer YNG.
Ach we hebben ook WEB? Zijn imo sowieso fora waar de mods het meeste posten maar de inbreng te laag is van de overige users. En anders betreft het, wederom imo, zaken die niet vernieuwend zijn en anders in ieder geval ergens anders terecht kunnen.
WEBquote:Op zondag 8 januari 2017 17:42 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Eerst pub weg dan YNG fail dan weg dan weer YNG.
Ach we hebben ook WEB? Zijn imo sowieso fora waar de mods het meeste posten maar de inbreng te laag is van de overige users. En anders betreft het, wederom imo, zaken die niet vernieuwend zijn en anders in ieder geval ergens anders terecht kunnen.
Gewoon veel diverse subforums neerkalken, maar uiteindelijk posten heel veel mensen toch wel in slowchatsquote:Op zondag 8 januari 2017 17:43 schreef Flippiee het volgende:
Ik vraag me soms ook af wat de (huidige) visie is voor dit forum. Als die er al is.
Darts?quote:Op zondag 8 januari 2017 17:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daarom mag het subforum DRT ook wel blijven
Whehe zag laatst een topic titel waarbij ik me afvroeg of dat niet beter in 2001 hoorde dan in 2016quote:Op zondag 8 januari 2017 17:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
WEB![]()
Kansloze fokkneuzen die gaan vloggen
Enzo Knol is al saai, dit wordt niet veel beter hoor
Zeker, al was het vooral tijdens het WK actief. Nu posten alleen de echte die-hards nog die alles kijken.quote:
Wattan? Rip Twin Towers?quote:Op zondag 8 januari 2017 17:45 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Darts?
Kan best toch.
[..]
Whehe zag laatst een topic titel waarbij ik me afvroeg of dat niet beter in 2001 hoorde dan in 2016
Wanneer ga jij vloggen?quote:Op zondag 8 januari 2017 17:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
WEB![]()
Wat een vieze insinuatie is ditquote:
quote:Op zondag 8 januari 2017 17:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Lijkt me best grappig om te volgen
En paar jaar terug moest de wildgroei aan SC wegquote:Op zondag 8 januari 2017 17:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gewoon veel diverse subforums neerkalken, maar uiteindelijk posten heel veel mensen toch wel in slowchats
maar dat heb je toch altijd. Weet niet of wielrennen nou een apart forum had (denk het niet) maar dan zouden de highs vast rond de Tour, Vuelta en Giro zijn en misschien Parijs - Roubaix en verder een stuk minderquote:Op zondag 8 januari 2017 17:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zeker, al was het vooral tijdens het WK actief. Nu posten alleen de echte die-hards nog die alles kijken.
ik ga voor je zoeken. Ik zal voor het eerst dit subforum bekijken om de TT te vindenquote:
'Wat is jouw laatste aankoop op internet'quote:
Ik zou ook echt de saaiste vlogger ooit zijnquote:Op zondag 8 januari 2017 17:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]Nee ik ben niet zo boeiend om te volgen. Als ik dan zou gaan vloggen zou het niet over mijn leven gaan in ieder geval
Ja Tour de France ja, maar wielrennen is toch aids dus geen idee waarom dat zo populair isquote:Op zondag 8 januari 2017 17:48 schreef Flippiee het volgende:
[..]
En paar jaar terug moest de wildgroei aan SC weg![]()
[..]
maar dat heb je toch altijd. Weet niet of wielrennen nou een apart forum had (denk het niet) maar dan zouden de highs vast rond de Tour, Vuelta en Giro zijn en misschien Parijs - Roubaix en verder een stuk minder
quote:Op zondag 8 januari 2017 17:52 schreef Flippiee het volgende:
[..]
'Wat is jouw laatste aankoop op internet'
Klinkt in mijn oren alsof op internet iets kopen iets nieuws is en niet al jaren bestaat
Ieder zijn ding he JR.quote:Op zondag 8 januari 2017 17:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja Tour de France ja, maar wielrennen is toch aids dus geen idee waarom dat zo populair is
Darten is geniale kijksport, elke leg weer teringspannend en het kan altijd ineens omdraaien. Psychologisch spelletjequote:Op zondag 8 januari 2017 17:53 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ieder zijn ding he JR.
Ik snap de hype om darten nooitBeetje pijltes gooien.
Slecht argument. Kan bij elke sport zowatquote:Op zondag 8 januari 2017 17:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
het kan altijd ineens omdraaien.
Same maar vooral omdat ik op zondag nooit de stad in wil en op zaterdag eigenlijk ook niet met al die druktequote:Op zondag 8 januari 2017 17:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]Beetje overdreven ja.
Meeste dingen die ik koop zijn online
Ik had laatst gekeken met die Van Gerwen en blijkbaar zijn hoge gemiddelde per ronde.:Dquote:Op zondag 8 januari 2017 17:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Darten is geniale kijksport, elke leg weer teringspannend en het kan altijd ineens omdraaien. Psychologisch spelletje![]()
Maar daarvoor moet je gewoon echt een wedstrijd gaan kijken
Ik zou dan denk ik maatschappelijke problemen bespreken met mensen op straat, zoietsquote:Op zondag 8 januari 2017 17:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zou ook echt de saaiste vlogger ooit zijn
en alles is psychologisch kijk maar naar net met Sven die nog even een klap uitdeelt in de laatste 2/3 rondes en even een 28,4 rijdtquote:Op zondag 8 januari 2017 17:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Slecht argument. Kan bij elke sport zowat
Bij wielrennen al helemaal
Sorry Flipsquote:Op zondag 8 januari 2017 17:57 schreef Flippiee het volgende:
[..]
en alles is psychologisch kijk maar naar net met Sven die nog even een klap uitdeelt in de laatste 2/3 rondes en even een 28,4 rijdt
Ja ik wel maar heb zelf jaren (ook op niveau) geschaatstquote:Op zondag 8 januari 2017 17:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sorry Flips
Ik heb helemaal niks met schaatsen
Hoezo slecht argument, dat is gewoon bij dartsquote:Op zondag 8 januari 2017 17:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Slecht argument. Kan bij elke sport zowat
Bij wielrennen al helemaal
Oh ja? Hoe hoog zat je dan ongeveer?quote:Op zondag 8 januari 2017 17:58 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja ik wel maar heb zelf jaren (ook op niveau) geschaatst
Van Gerwen is echt belachelijk goed.quote:Op zondag 8 januari 2017 17:56 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik had laatst gekeken met die Van Gerwen en blijkbaar zijn hoge gemiddelde per ronde.:D
Jij zou je niet kunnen inhouden als je tokkies spreekt die een mening hebben die je niet aanstaat denk ik.quote:Op zondag 8 januari 2017 17:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zou dan denk ik maatschappelijke problemen bespreken met mensen op straat, zoietsDat lijkt me nog wel grappig
Alleen zijn al zoveel Henkies op youtube die dat doen
Ja, en bij wielrennen kan iemand de hele wedstrijd op kop liggen en in de laatste bocht onderuit gaanquote:Op zondag 8 januari 2017 17:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoezo slecht argument, dat is gewoon bij dartsIemand kan 4-0 voorstaan in sets en 2-0 in legs en toch kan hij nog makkelijk verliezen.
Wielrennen is het gewoon urenlang kijken naar wat gefiets, hou je toch niet vol. Darts is veel sneller en elke leg een cliffhanger
quote:Op zondag 8 januari 2017 17:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Van Gerwen is echt belachelijk goed.
[..]
Jij zou je niet kunnen inhouden als je tokkies spreekt die een mening hebben die je niet aanstaat denk ik.
Dat is toch iets minder waarschijnlijkquote:Op zondag 8 januari 2017 17:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, en bij wielrennen kan iemand de hele wedstrijd op kop liggen en in de laatste bocht onderuit gaan
Ik zou het ook niet voor me kunnen houden hoor, is al snel te merken aan mijn gezichtsuitdrukking.quote:
Niet bij Nederlandse wielrennersquote:Op zondag 8 januari 2017 18:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is toch iets minder waarschijnlijk
Nou, ik zal ze niet belachelijk maken ofzo, maar bij mij merk je het ook snel jaquote:Op zondag 8 januari 2017 18:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zou het ook niet voor me kunnen houden hoor, is al snel te merken aan mijn gezichtsuitdrukking.
NK junioren maar dat is echt back in the daysquote:
Vorig jaar met die nederlander die over de kop sloegquote:Op zondag 8 januari 2017 17:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, en bij wielrennen kan iemand de hele wedstrijd op kop liggen en in de laatste bocht onderuit gaan
Ik heb 1X bij die Braddie in zijn live chat gezeten die lul gaf niet eens antwoord oersaai ook nog eens.quote:Op zondag 8 januari 2017 17:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
WEB![]()
Precies. En Kruijswijk. Dat was echt domquote:Op zondag 8 januari 2017 18:03 schreef Flippiee het volgende:
[..]
NK junioren maar dat is echt back in the days
[..]
Vorig jaar met die nederlander die over de kop sloeg
Of alleen sporten leuk vindt om dat op dat moment iemand succesvol isquote:Op zondag 8 januari 2017 18:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij bent toch niet zo'n type die alleen voor Nederlanders juicht hè
Voor een Engels project moesten we ooit mensen op straat interviewen en toen kwamen we ook lui tegen die pro-Wilders waren. Toen liep ik ook de hele tijd rond met eenquote:Op zondag 8 januari 2017 18:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou, ik zal ze niet belachelijk maken ofzo, maar bij mij merk je het ook snel jaOgen rollen, zuchten, hoofd schudden
Nou ja, wel als er Nederlanders meedoen. Is toch wel logisch?quote:Op zondag 8 januari 2017 18:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij bent toch niet zo'n type die alleen voor Nederlanders juicht hè
Ja dat snap ik ook niet, je kijkt toch omdat de sport je aanspreekt. En zoveel Nederlandse sporters zijn dan een enorme lul en een buitenlander dan sympathiek, dan juich ik voor die buitenlander hoor.quote:Op zondag 8 januari 2017 18:04 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Of alleen sporten leuk vindt om dat op dat moment iemand succesvol is
Al die mensen op fok die opeens verstand hebben van Formule 1quote:Op zondag 8 januari 2017 18:04 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Of alleen sporten leuk vindt om dat op dat moment iemand succesvol is
Ja die bedoelde ik. Ik kon niet op zijn naam komenquote:Op zondag 8 januari 2017 18:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Precies. En Kruijswijk. Dat was echt dom
Was helemaal niks aan de hand. Was een kinderlijk eenvoudige afdaling en dan pleur je in de sneeuwquote:Op zondag 8 januari 2017 18:06 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja die bedoelde ik. Ik kon niet op zijn naam komen
Nee waarom zou dat logisch zijn? Hoezo zou ik een band met iemand moeten hebben omdat hij uit hetzelfde land komtquote:Op zondag 8 januari 2017 18:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ja, wel als er Nederlanders meedoen. Is toch wel logisch?![]()
Waarom zou ik in de Tour voor Froome zijn als er nog 3/4 Nederlanders zijn die kanshebber zijn?
Ook matige kijksportquote:Op zondag 8 januari 2017 18:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Al die mensen op fok die opeens verstand hebben van Formule 1
Meestal kijk ik ook alleen als ik sympathie heb voor een sporter. In atletiek ben ik ook niet geïnteresseerd maar ik vond die Martina(?) zo'n leuke manquote:Op zondag 8 januari 2017 18:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja dat snap ik ook niet, je kijkt toch omdat de sport je aanspreekt. En zoveel Nederlandse sporters zijn dan een enorme lul en een buitenlander dan sympathiek, dan juich ik voor die buitenlander hoor.
Duurt ook altijd zo lang.quote:
Nou ja, ik ben ook niet heel erg nationalistisch maar met sport wel een beetjequote:Op zondag 8 januari 2017 18:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee waarom zou dat logisch zijn? Hoezo zou ik een band met iemand moeten hebben omdat hij uit hetzelfde land komt
Is wel nice hoor. Zeker als je je er beetje in verdieptquote:
Ja een fucking stuurfoutquote:Op zondag 8 januari 2017 18:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Was helemaal niks aan de hand. Was een kinderlijk eenvoudige afdaling en dan pleur je in de sneeuwEcht gooi jezelf dan maar weg hoor
Race duurt 1,5/2 uur denk ik? Valt wel meequote:
Die gast is echt een megalomane gekquote:
Kwam al eerder rare topics van hem tegen ja. Kan je die blog even in DM sturen kan ik dat morgen thuis checken.quote:Op zondag 8 januari 2017 18:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die gast is echt een megalomane gek
Die vlogt ook trouwensDie mogen ze per direct opnemen in het RIagg
quote:Op zondag 8 januari 2017 18:12 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Kwam al eerder rare topics van hem tegen ja. Kan je die blog even in DM sturen kan ik dat morgen thuis checken.
Plaatje zegt genoeg.quote:
Hij lijkt een beetje op Ruud van Big Brotherquote:
Hoelang loop jij hier eigenlijk al rond? Volgens mij ook al vet langquote:Op zondag 8 januari 2017 18:27 schreef Flippiee het volgende:
Die gast loopt al jaren rond op het forumknettergek is ie
7 jaar denk ikquote:Op zondag 8 januari 2017 18:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoelang loop jij hier eigenlijk al rond? Volgens mij ook al vet lang
ik sinds 2008 ofzoquote:Op zondag 8 januari 2017 18:43 schreef Flippiee het volgende:
[..]
7 jaar denk ik#watdoeikmetmijnleven
ja meeste welquote:Op zondag 8 januari 2017 18:49 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Altijd voornamelijk in KLB gezeten?
Atletiek kan nog wel leuk zijn om te volgenquote:Op zondag 8 januari 2017 18:08 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Meestal kijk ik ook alleen als ik sympathie heb voor een sporter. In atletiek ben ik ook niet geïnteresseerd maar ik vond die Martina(?) zo'n leuke man
Oh je kan best juichen voor de tegenstander als je daar meer mee hebt, als Man Utd onder van Gaal tegen Liverpool speelde juichte ik nog steeds voor de laatste clubquote:Op zondag 8 januari 2017 18:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ja, ik ben ook niet heel erg nationalistisch maar met sport wel een beetjeGeef ik eerlijk toe
Ik snap aan de andere kant het tegenovergestelde niet. vooral op fok zitten veel van die figuren, die Nederlandse spelers of trainers in het buitenland bijv niks gunnen en dan gaan juichen voor de tegenstanderEn niet omdat ze de tegenstander nou zo sympathiek vinden hoor. Dat vind ik echt zo kansloos.
Fair enoughquote:Op zondag 8 januari 2017 19:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oh je kan best juichen voor de tegenstander als je daar meer mee hebt, als Man Utd onder van Gaal tegen Liverpool speelde juichte ik nog steeds voor de laatste club
Meld je aan danquote:Op zondag 8 januari 2017 19:33 schreef Fok-it het volgende:
Je kan haten op Buzzfeed, maar die gasten hebben toch wel een chill baantje zo. Beetje overpriced eten uittesten
Nee johquote:
Maar dan heb je wel genoten van het leven.quote:Op zondag 8 januari 2017 19:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee joh
Dan ben ik 200 kilo volgend jaar
Is dat die chinees die wereldkampioen hot dogs eten is?quote:Op zondag 8 januari 2017 19:33 schreef Fok-it het volgende:
Je kan haten op Buzzfeed, maar die gasten hebben toch wel een chill baantje zo. Beetje overpriced eten uittesten
Dat wel ja. Ook wat waardquote:Op zondag 8 januari 2017 19:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar dan heb je wel genoten van het leven.
Ja, Matt Stonie heb je ook. Dat is ook sick hoeveel hij kan etenquote:Op zondag 8 januari 2017 19:59 schreef Dr.Mikey het volgende:
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Takeru_Kobayashi deze gast nog een sixpack ook held.
Waarom heb je Zenden nou weer uitgenodigd?quote:Op zondag 8 januari 2017 20:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, Matt Stonie heb je ook. Dat is ook sick hoeveel hij kan eten
Hehquote:Op zondag 8 januari 2017 20:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom heb je Zenden nou weer uitgenodigd?
quote:Op zondag 8 januari 2017 20:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bij Ziggo Sport, je bent aan het presenteren Hans.
ik moet nogquote:Op zondag 8 januari 2017 21:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zo, Fantastic Beasts gezien.
Leukere film dan ik me had voorgesteld. Goede afwisseling tussen momenten voor de kinderen en voor de ouders.
Dat kan je toch zienquote:Op zondag 8 januari 2017 20:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
Weet iemand wie de mods op sex zijn? Dat topic is nog open.
Borderline SC ditquote:
komt ooit welquote:Op zondag 8 januari 2017 22:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wacht je tot hij te downloaden is?
Ik welquote:Op zondag 8 januari 2017 23:11 schreef Sked het volgende:
[..]
Er is heel veel mis met me, maar ik heb geen borderline
Valt wel mee hoor.quote:Op zondag 8 januari 2017 23:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als Inso op vakantie is stort deze hele SC meteen als een kaartenhuis in elkaar.
Komt omdat al dat volk in KLB gaat postenquote:
Ja, Sof snap ik ook niet helemaal neequote:Op zondag 8 januari 2017 23:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Komt omdat al dat volk in KLB gaat posten
Zoals sof en Amarantha enzo, die normaal gewoon hier posten
alleen de eckte blijven overquote:Op zondag 8 januari 2017 23:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Komt omdat al dat volk in KLB gaat posten
Zoals sof en Amarantha enzo, die normaal gewoon hier posten
ze zei dat ze alleen daar post omdat het zo dood is hierquote:Op zondag 8 januari 2017 23:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, Sof snap ik ook niet helemaal nee
die blonde en die ene brunettequote:Op zondag 8 januari 2017 23:18 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
net had je die drie sletjes van songfestival. Twee zijn vies dik geworden
Jij post hier overigens ook nooit meerquote:Op zondag 8 januari 2017 23:17 schreef Sked het volgende:
[..]
ze zei dat ze alleen daar post omdat het zo dood is hier
Ze mag ons niet meer.quote:Op zondag 8 januari 2017 23:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, Sof snap ik ook niet helemaal nee
Welke?quote:Op zondag 8 januari 2017 23:18 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
net had je die drie sletjes van songfestival. Twee zijn vies dik geworden
beetje een ratquote:Op zondag 8 januari 2017 23:19 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ja en de dunne heeft een raar gezicht
post sowieso veel minderquote:Op zondag 8 januari 2017 23:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij post hier overigens ook nooit meer
Lelijke trollen zijn datquote:
Op je 30ste denk ikquote:Op zondag 8 januari 2017 23:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[ afbeelding ]
puberteitgod, kan niet wachten tot dat voor mij gaat beginnen
ik had op mijn 18de al meer rughaar dan sommige teamgenoten op hun pikkiequote:Op zondag 8 januari 2017 23:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[ afbeelding ]
puberteitgod, kan niet wachten tot dat voor mij gaat beginnen
quote:Op zondag 8 januari 2017 23:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee jij ziet er lekker uit
Zijn gewoon prima dames joh
Rughaar hebben lijkt me raarquote:Op zondag 8 januari 2017 23:23 schreef JanCees het volgende:
[..]
ik had op mijn 18de al meer rughaar dan sommige teamgenoten op hun pikkie
noem een stellingquote:Op zondag 8 januari 2017 23:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Dit uurtje is zo saai dat het goed is om te filosoferen.
Dat is toch juist opwindendquote:Op zondag 8 januari 2017 23:25 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
jij past vier keer in één van die dikke
die blonde is wel beetje lompquote:Op zondag 8 januari 2017 23:25 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
jij past vier keer in één van die dikke
quote:Op zondag 8 januari 2017 23:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee jij ziet er lekker uit
Zijn gewoon prima dames joh
Gastquote:
Links lijkt me ook wel een geil sletjequote:Op zondag 8 januari 2017 23:26 schreef Ajacied422 het volgende:
alleen die rechter is leuk, die 2014 heb ik het dan over.
erger dan hetgeen ervoor kan nietquote:Op zondag 8 januari 2017 23:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoe oneindig kut is hetgene na de dood.
Jezus Stijn je praat normaal alleen over de trainer van Achilles en nu ga je filosofisch wordenquote:Op zondag 8 januari 2017 23:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 8 januari 2017 23:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jezus Stijn je praat normaal alleen over de trainer van Achilles en nu ga je filosofisch worden
Het kan nooit erger zijn dan het leven.quote:Op zondag 8 januari 2017 23:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
je kan bekkenstoten op die buikquote:Op zondag 8 januari 2017 23:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kan ze lekker met dat hele gewicht op mijn gezicht zitten
Is toch mooi man
Ligt eraan waar je heengaat..quote:Op zondag 8 januari 2017 23:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Er is geen voetbal momenteel en ik zit nu naar een kansloze BDO-wedstrijd te kijken die allang afgelopen had kunnen zijn als een kutBelg niet 8283282332 matchdarts miste. Laat me.quote:Op zondag 8 januari 2017 23:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jezus Stijn je praat normaal alleen over de trainer van Achilles en nu ga je filosofisch worden
geen tentamens binnenkort ofzo?quote:Op zondag 8 januari 2017 23:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Er is geen voetbal momenteel en ik zit nu naar een kansloze BDO-wedstrijd te kijken die allang afgelopen had kunnen zijn als een kutBelg niet 8283282332 matchdarts miste. Laat me.
Dat zou opzich niet verkeerd zijn. Mits je van je fouten wist die je in vorige leven had gemaaktquote:Op zondag 8 januari 2017 23:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
Mijn idee is dat we allemaal in een oneindige loop zitten, waar je als je sterft meteen weer geboren wordt in dit leven en dan ook precies hetzelfde leven krijgt
oh dan weet ik het nietquote:Op zondag 8 januari 2017 23:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jawel, maar daar heb ik me al goed op voorbereid.
Jij bent ook geen knappe damequote:Op zondag 8 januari 2017 23:28 schreef Fok-it het volgende:
Nee maar kom op JR. Dit zijn toch geen knappe dames?
Mijn uiterlijk daargelaten
Muah die ene met het donkere haar is wel knap hoor. Die magere heeft dan weer iets geils en die langste zou je kunnen domineren in bedquote:Op zondag 8 januari 2017 23:28 schreef Fok-it het volgende:
Nee maar kom op JR. Dit zijn toch geen knappe dames?
Mijn uiterlijk daargelaten
MIJN UITERLIJK DAARGELATENquote:
Dat is juist het deprimerende eraan, dat kan niet. Alleen baby;s weten dat misschien nog maar die raken dat besef dan langzaam kwijt.quote:Op zondag 8 januari 2017 23:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat zou opzich niet verkeerd zijn. Mits je van je fouten wist die je in vorige leven had gemaakt
Dat is juist goed voor jequote:Op zondag 8 januari 2017 23:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Buiten een wandeling maken zou het nog allemaal erger maken, denk ik.
het leven is ook gewoon leeg en deprimerendquote:Op zondag 8 januari 2017 23:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
quote:
Jij kan tenminste nog meisjes fixen op Tinderquote:Op zondag 8 januari 2017 23:32 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
het leven is ook gewoon leeg en deprimerend
Ik ben na morgen 3 weken vrij. Wat moet ik dan
Reizen door Israël.quote:Op zondag 8 januari 2017 23:32 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
series kijken en masturberenquote:Op zondag 8 januari 2017 23:32 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ruilen?quote:Op zondag 8 januari 2017 23:32 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik maak dit eigenlijk zelden, maar kan soms wel prettig zijn om inspiratie op te doen ja.quote:Op zondag 8 januari 2017 23:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
is ook niets laatste tijd. Is zo'n herhaling van zetten. Heel vermoeiendquote:Op zondag 8 januari 2017 23:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij kan tenminste nog meisjes fixen op Tinder
Hier geef ik pas antwoord op als ik er een hebquote:Op zondag 8 januari 2017 23:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heb je nou al een Pathe kaart ouwe reus?
Je kan ze toch gewoon hosselen voor een seksdatequote:Op zondag 8 januari 2017 23:33 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
is ook niets laatste tijd. Is zo'n herhaling van zetten. Heel vermoeiend
waarom zo laksquote:Op zondag 8 januari 2017 23:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
Morgen misschien maar eens op zoek naar werk
Als ik zin heb
vrouwen , je kan beter kippen houdenquote:Op zondag 8 januari 2017 23:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je kan ze toch gewoon hosselen voor een seksdate
Als Deezertje dat kan dan jij helemaal
misschien jaartje in kibboets gaan werken en een leuk idf meisje huwen. Dan stukje woestijn koloniseren en tot bloei brengen.quote:
Je kunt ook Amerika uitkiemen.quote:Op zondag 8 januari 2017 23:34 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
misschien jaartje in kibboets gaan werken en een leuk idf meisje huwen. Dan stukje woestijn koloniseren en tot bloei brengen.
je kan over twee maanden voor mij komen werkenquote:Op zondag 8 januari 2017 23:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
Morgen misschien maar eens op zoek naar werk
Als ik zin heb
Beter gewoon kip in de supermarkt kopenquote:Op zondag 8 januari 2017 23:34 schreef JanCees het volgende:
[..]
vrouwen , je kan beter kippen houden
Word je pooier?quote:Op zondag 8 januari 2017 23:35 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
je kan over twee maanden voor mij komen werken
ja maar gaat ook heel wat tijd en moeite inzittenquote:Op zondag 8 januari 2017 23:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je kan ze toch gewoon hosselen voor een seksdate
Als Deezertje dat kan dan jij helemaal
en heel veel topicsquote:Op zondag 8 januari 2017 23:35 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ja maar gaat ook heel wat tijd en moeite inzitten
Valt toch wel mee, jij kan dat wel binnen één uurtje praten regelen.quote:Op zondag 8 januari 2017 23:35 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ja maar gaat ook heel wat tijd en moeite inzitten
Ga je een bruin café beginnen?quote:
Effygodinquote:Op zondag 8 januari 2017 23:36 schreef Fok-it het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Effy snapt het leven
nooit gedaan op Tinder. Altijd eerst date ookquote:Op zondag 8 januari 2017 23:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Valt toch wel mee, jij kan dat wel binnen één uurtje praten regelen.
nee gewoon bij werk van nuquote:Op zondag 8 januari 2017 23:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ga je een bruin café beginnen?
Dat lijkt me best chill trouwens, beetje ouwehoeren met de vaste gasten.
Ze heeft nooit op mijn tweet gereageerdquote:
Nu kan je gerechtvaardigd haar uitschelden.quote:Op zondag 8 januari 2017 23:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ze heeft nooit op mijn tweet gereageerd
Wel op eerste date al seks?quote:Op zondag 8 januari 2017 23:37 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
nooit gedaan op Tinder. Altijd eerst date ook
Nee, Effy is mijn soulmate. Teveel gelijkenissen.quote:Op zondag 8 januari 2017 23:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nu kan je gerechtvaardigd haar uitschelden.
Welke tweet?quote:Op zondag 8 januari 2017 23:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ze heeft nooit op mijn tweet gereageerd
Daar word je ook niet blij vanquote:Op zondag 8 januari 2017 23:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Welke tweet?
GGMM heeft ooit een retweet gehad van Nicki Minaj
Jij werkte bij de La Place toch?quote:
Link?quote:Op zondag 8 januari 2017 23:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Raar wijf ja.
Ik ging net nog stuk om de twitter van Stijn
quote:
Ik heb die bewuste post ook gelezentwitter:alaphilipcocu twitterde op zondag 08-01-2017 om 12:44:16Zojuist las ik dat iemand zich stoorde aan het feit dat een vleugelspeler wel eens balverlies lijdt. Ik ga even janken. reageer retweet
Lolquote:Op zondag 8 januari 2017 23:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]Ik heb die bewuste post ook gelezentwitter:alaphilipcocu twitterde op zondag 08-01-2017 om 12:44:16Zojuist las ik dat iemand zich stoorde aan het feit dat een vleugelspeler wel eens balverlies lijdt. Ik ga even janken. reageer retweet
Wat was jouw eerste reactie?quote:Op zondag 8 januari 2017 23:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]Ik heb die bewuste post ook gelezentwitter:alaphilipcocu twitterde op zondag 08-01-2017 om 12:44:16Zojuist las ik dat iemand zich stoorde aan het feit dat een vleugelspeler wel eens balverlies lijdt. Ik ga even janken. reageer retweet
Doet Braddie nog steeds aan vloggen?quote:Op zondag 8 januari 2017 23:45 schreef Paxcon het volgende:
[..]
heel goed
voor je het weet krijg je van die braddiepraktijken
ik kreeg mails met srslymortaxx als geadresseerde. Op m'n echte emailquote:Op zondag 8 januari 2017 23:45 schreef Paxcon het volgende:
[..]
heel goed
voor je het weet krijg je van die braddiepraktijken
Er is een hoop gebeurd vanavondquote:Op zondag 8 januari 2017 23:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Doet Braddie nog steeds aan vloggen?
Eng jaquote:Op zondag 8 januari 2017 23:47 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik kreeg mails met srslymortaxx als geadresseerde. Op m'n echte email
Toen kwam het wat dichtbij
Hou jij dat allemaal bij ja?quote:Op zondag 8 januari 2017 23:47 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Er is een hoop gebeurd vanavond
Vanavond heeft hij alles weer verwijderd wegens back fire
wat danquote:Op zondag 8 januari 2017 23:47 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Hoeveel mensen behalve Braddie vinden zijn vlogs leuk?quote:Op zondag 8 januari 2017 23:47 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Braddie is toch al 40-45x definitief vertrokken van FOK! ?quote:Op zondag 8 januari 2017 23:47 schreef Paxcon het volgende:
[..]
quote:
WEB / BradgeMusicVault #69 - Metzonder vlogsquote:
Mensen kijken alleen maar voor leedvermaakquote:Op zondag 8 januari 2017 23:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoeveel mensen behalve Braddie vinden zijn vlogs leuk?
Stort 30 euro en verander je usernamequote:Op zondag 8 januari 2017 23:48 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
misschien moet ik m'n fok account om verwijderen
dm dan eerst even je 06quote:Op zondag 8 januari 2017 23:48 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
misschien moet ik m'n fok account om verwijderen
brad will be bradquote:Op zondag 8 januari 2017 23:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Braddie is toch al 40-45x definitief vertrokken van FOK! ?
dan krijg je tagje met oude naam dus ben je nog vindbaar. Sws wel als iemand beetje speurtquote:Op zondag 8 januari 2017 23:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Stort 30 euro en verander je username
Ik heb wel eens hard moeten lachen om zo'n filmpje.quote:Op zondag 8 januari 2017 23:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoeveel mensen behalve Braddie vinden zijn vlogs leuk?
Ach ze gaan toch niet al je posts teruglezen.quote:Op zondag 8 januari 2017 23:49 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
dan krijg je tagje met oude naam dus ben je nog vindbaar. Sws wel als iemand beetje speurt
Ik vind suicidale Stijn een beetje zorgwekkend. Dat Jr en ik onze momenten hebben a la maar dat is andere koekquote:
ja dat lijkt me ook heel leukquote:Op zondag 8 januari 2017 23:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb liever dat Fylax gaat vloggen
Hij is ook wel iets prettiger om naar te kijken, ipv die bolle zolderkamerkopquote:Op zondag 8 januari 2017 23:51 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ja dat lijkt me ook heel leuk
denk dat hij dat wel leuk kan doen, met dat radiokanaal had hij ook wel een vlotte babbel
hij moet gewoon uit de kast komenquote:Op zondag 8 januari 2017 23:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik vind suicidale Stijn een beetje zorgwekkend. Dat Jr en ik onze momenten hebben a la maar dat is andere koek
quote:Op zondag 8 januari 2017 23:51 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
als je toch niets te doen hebt kun je dan al mijn posts en die waar ik ben gequote leeghalen
sowquote:Op zondag 8 januari 2017 23:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij is ook wel iets prettiger om naar te kijken, ipv die bolle zolderkamerkop
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |