en heel veel topicsquote:Op zondag 8 januari 2017 23:35 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ja maar gaat ook heel wat tijd en moeite inzitten
Valt toch wel mee, jij kan dat wel binnen één uurtje praten regelen.quote:Op zondag 8 januari 2017 23:35 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ja maar gaat ook heel wat tijd en moeite inzitten
Ga je een bruin café beginnen?quote:
Effygodinquote:Op zondag 8 januari 2017 23:36 schreef Fok-it het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Effy snapt het leven
nooit gedaan op Tinder. Altijd eerst date ookquote:Op zondag 8 januari 2017 23:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Valt toch wel mee, jij kan dat wel binnen één uurtje praten regelen.
nee gewoon bij werk van nuquote:Op zondag 8 januari 2017 23:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ga je een bruin café beginnen?
Dat lijkt me best chill trouwens, beetje ouwehoeren met de vaste gasten.
Ze heeft nooit op mijn tweet gereageerdquote:
Nu kan je gerechtvaardigd haar uitschelden.quote:Op zondag 8 januari 2017 23:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ze heeft nooit op mijn tweet gereageerd
Wel op eerste date al seks?quote:Op zondag 8 januari 2017 23:37 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
nooit gedaan op Tinder. Altijd eerst date ook
Nee, Effy is mijn soulmate. Teveel gelijkenissen.quote:Op zondag 8 januari 2017 23:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nu kan je gerechtvaardigd haar uitschelden.
Welke tweet?quote:Op zondag 8 januari 2017 23:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ze heeft nooit op mijn tweet gereageerd
Daar word je ook niet blij vanquote:Op zondag 8 januari 2017 23:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Welke tweet?
GGMM heeft ooit een retweet gehad van Nicki Minaj
Jij werkte bij de La Place toch?quote:
Link?quote:Op zondag 8 januari 2017 23:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Raar wijf ja.
Ik ging net nog stuk om de twitter van Stijn
quote:
Ik heb die bewuste post ook gelezentwitter:alaphilipcocu twitterde op zondag 08-01-2017 om 12:44:16Zojuist las ik dat iemand zich stoorde aan het feit dat een vleugelspeler wel eens balverlies lijdt. Ik ga even janken. reageer retweet
Lolquote:Op zondag 8 januari 2017 23:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]Ik heb die bewuste post ook gelezentwitter:alaphilipcocu twitterde op zondag 08-01-2017 om 12:44:16Zojuist las ik dat iemand zich stoorde aan het feit dat een vleugelspeler wel eens balverlies lijdt. Ik ga even janken. reageer retweet
Wat was jouw eerste reactie?quote:Op zondag 8 januari 2017 23:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]Ik heb die bewuste post ook gelezentwitter:alaphilipcocu twitterde op zondag 08-01-2017 om 12:44:16Zojuist las ik dat iemand zich stoorde aan het feit dat een vleugelspeler wel eens balverlies lijdt. Ik ga even janken. reageer retweet
Doet Braddie nog steeds aan vloggen?quote:Op zondag 8 januari 2017 23:45 schreef Paxcon het volgende:
[..]
heel goed
voor je het weet krijg je van die braddiepraktijken
ik kreeg mails met srslymortaxx als geadresseerde. Op m'n echte emailquote:Op zondag 8 januari 2017 23:45 schreef Paxcon het volgende:
[..]
heel goed
voor je het weet krijg je van die braddiepraktijken
Er is een hoop gebeurd vanavondquote:Op zondag 8 januari 2017 23:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Doet Braddie nog steeds aan vloggen?
Eng jaquote:Op zondag 8 januari 2017 23:47 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik kreeg mails met srslymortaxx als geadresseerde. Op m'n echte email
Toen kwam het wat dichtbij
Hou jij dat allemaal bij ja?quote:Op zondag 8 januari 2017 23:47 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Er is een hoop gebeurd vanavond
Vanavond heeft hij alles weer verwijderd wegens back fire
wat danquote:Op zondag 8 januari 2017 23:47 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Hoeveel mensen behalve Braddie vinden zijn vlogs leuk?quote:Op zondag 8 januari 2017 23:47 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |