Daar word je ook niet blij vanquote:Op zondag 8 januari 2017 23:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Welke tweet?
GGMM heeft ooit een retweet gehad van Nicki Minaj
Jij werkte bij de La Place toch?quote:
Link?quote:Op zondag 8 januari 2017 23:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Raar wijf ja.
Ik ging net nog stuk om de twitter van Stijn
quote:
Ik heb die bewuste post ook gelezentwitter:alaphilipcocu twitterde op zondag 08-01-2017 om 12:44:16Zojuist las ik dat iemand zich stoorde aan het feit dat een vleugelspeler wel eens balverlies lijdt. Ik ga even janken. reageer retweet
Lolquote:Op zondag 8 januari 2017 23:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]Ik heb die bewuste post ook gelezentwitter:alaphilipcocu twitterde op zondag 08-01-2017 om 12:44:16Zojuist las ik dat iemand zich stoorde aan het feit dat een vleugelspeler wel eens balverlies lijdt. Ik ga even janken. reageer retweet
Wat was jouw eerste reactie?quote:Op zondag 8 januari 2017 23:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]Ik heb die bewuste post ook gelezentwitter:alaphilipcocu twitterde op zondag 08-01-2017 om 12:44:16Zojuist las ik dat iemand zich stoorde aan het feit dat een vleugelspeler wel eens balverlies lijdt. Ik ga even janken. reageer retweet
Doet Braddie nog steeds aan vloggen?quote:Op zondag 8 januari 2017 23:45 schreef Paxcon het volgende:
[..]
heel goed
voor je het weet krijg je van die braddiepraktijken
ik kreeg mails met srslymortaxx als geadresseerde. Op m'n echte emailquote:Op zondag 8 januari 2017 23:45 schreef Paxcon het volgende:
[..]
heel goed
voor je het weet krijg je van die braddiepraktijken
Er is een hoop gebeurd vanavondquote:Op zondag 8 januari 2017 23:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Doet Braddie nog steeds aan vloggen?
Eng jaquote:Op zondag 8 januari 2017 23:47 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik kreeg mails met srslymortaxx als geadresseerde. Op m'n echte email
Toen kwam het wat dichtbij
Hou jij dat allemaal bij ja?quote:Op zondag 8 januari 2017 23:47 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Er is een hoop gebeurd vanavond
Vanavond heeft hij alles weer verwijderd wegens back fire
wat danquote:Op zondag 8 januari 2017 23:47 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Hoeveel mensen behalve Braddie vinden zijn vlogs leuk?quote:Op zondag 8 januari 2017 23:47 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Braddie is toch al 40-45x definitief vertrokken van FOK! ?quote:Op zondag 8 januari 2017 23:47 schreef Paxcon het volgende:
[..]
quote:
WEB / BradgeMusicVault #69 - Metzonder vlogsquote:
Mensen kijken alleen maar voor leedvermaakquote:Op zondag 8 januari 2017 23:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoeveel mensen behalve Braddie vinden zijn vlogs leuk?
Stort 30 euro en verander je usernamequote:Op zondag 8 januari 2017 23:48 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
misschien moet ik m'n fok account om verwijderen
dm dan eerst even je 06quote:Op zondag 8 januari 2017 23:48 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
misschien moet ik m'n fok account om verwijderen
brad will be bradquote:Op zondag 8 januari 2017 23:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Braddie is toch al 40-45x definitief vertrokken van FOK! ?
dan krijg je tagje met oude naam dus ben je nog vindbaar. Sws wel als iemand beetje speurtquote:Op zondag 8 januari 2017 23:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Stort 30 euro en verander je username
Ik heb wel eens hard moeten lachen om zo'n filmpje.quote:Op zondag 8 januari 2017 23:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoeveel mensen behalve Braddie vinden zijn vlogs leuk?
Ach ze gaan toch niet al je posts teruglezen.quote:Op zondag 8 januari 2017 23:49 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
dan krijg je tagje met oude naam dus ben je nog vindbaar. Sws wel als iemand beetje speurt
Ik vind suicidale Stijn een beetje zorgwekkend. Dat Jr en ik onze momenten hebben a la maar dat is andere koekquote:
ja dat lijkt me ook heel leukquote:Op zondag 8 januari 2017 23:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb liever dat Fylax gaat vloggen
Hij is ook wel iets prettiger om naar te kijken, ipv die bolle zolderkamerkopquote:Op zondag 8 januari 2017 23:51 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ja dat lijkt me ook heel leuk
denk dat hij dat wel leuk kan doen, met dat radiokanaal had hij ook wel een vlotte babbel
hij moet gewoon uit de kast komenquote:Op zondag 8 januari 2017 23:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik vind suicidale Stijn een beetje zorgwekkend. Dat Jr en ik onze momenten hebben a la maar dat is andere koek
quote:Op zondag 8 januari 2017 23:51 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
als je toch niets te doen hebt kun je dan al mijn posts en die waar ik ben gequote leeghalen
sowquote:Op zondag 8 januari 2017 23:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij is ook wel iets prettiger om naar te kijken, ipv die bolle zolderkamerkop
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |