En paar jaar terug moest de wildgroei aan SC wegquote:Op zondag 8 januari 2017 17:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gewoon veel diverse subforums neerkalken, maar uiteindelijk posten heel veel mensen toch wel in slowchats
maar dat heb je toch altijd. Weet niet of wielrennen nou een apart forum had (denk het niet) maar dan zouden de highs vast rond de Tour, Vuelta en Giro zijn en misschien Parijs - Roubaix en verder een stuk minderquote:Op zondag 8 januari 2017 17:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zeker, al was het vooral tijdens het WK actief. Nu posten alleen de echte die-hards nog die alles kijken.
ik ga voor je zoeken. Ik zal voor het eerst dit subforum bekijken om de TT te vindenquote:
'Wat is jouw laatste aankoop op internet'quote:
Ik zou ook echt de saaiste vlogger ooit zijnquote:Op zondag 8 januari 2017 17:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]Nee ik ben niet zo boeiend om te volgen. Als ik dan zou gaan vloggen zou het niet over mijn leven gaan in ieder geval
Ja Tour de France ja, maar wielrennen is toch aids dus geen idee waarom dat zo populair isquote:Op zondag 8 januari 2017 17:48 schreef Flippiee het volgende:
[..]
En paar jaar terug moest de wildgroei aan SC weg![]()
[..]
maar dat heb je toch altijd. Weet niet of wielrennen nou een apart forum had (denk het niet) maar dan zouden de highs vast rond de Tour, Vuelta en Giro zijn en misschien Parijs - Roubaix en verder een stuk minder
quote:Op zondag 8 januari 2017 17:52 schreef Flippiee het volgende:
[..]
'Wat is jouw laatste aankoop op internet'
Klinkt in mijn oren alsof op internet iets kopen iets nieuws is en niet al jaren bestaat
Ieder zijn ding he JR.quote:Op zondag 8 januari 2017 17:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja Tour de France ja, maar wielrennen is toch aids dus geen idee waarom dat zo populair is
Darten is geniale kijksport, elke leg weer teringspannend en het kan altijd ineens omdraaien. Psychologisch spelletjequote:Op zondag 8 januari 2017 17:53 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ieder zijn ding he JR.
Ik snap de hype om darten nooitBeetje pijltes gooien.
Slecht argument. Kan bij elke sport zowatquote:Op zondag 8 januari 2017 17:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
het kan altijd ineens omdraaien.
Same maar vooral omdat ik op zondag nooit de stad in wil en op zaterdag eigenlijk ook niet met al die druktequote:Op zondag 8 januari 2017 17:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]Beetje overdreven ja.
Meeste dingen die ik koop zijn online
Ik had laatst gekeken met die Van Gerwen en blijkbaar zijn hoge gemiddelde per ronde.:Dquote:Op zondag 8 januari 2017 17:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Darten is geniale kijksport, elke leg weer teringspannend en het kan altijd ineens omdraaien. Psychologisch spelletje![]()
Maar daarvoor moet je gewoon echt een wedstrijd gaan kijken
Ik zou dan denk ik maatschappelijke problemen bespreken met mensen op straat, zoietsquote:Op zondag 8 januari 2017 17:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zou ook echt de saaiste vlogger ooit zijn
en alles is psychologisch kijk maar naar net met Sven die nog even een klap uitdeelt in de laatste 2/3 rondes en even een 28,4 rijdtquote:Op zondag 8 januari 2017 17:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Slecht argument. Kan bij elke sport zowat
Bij wielrennen al helemaal
Sorry Flipsquote:Op zondag 8 januari 2017 17:57 schreef Flippiee het volgende:
[..]
en alles is psychologisch kijk maar naar net met Sven die nog even een klap uitdeelt in de laatste 2/3 rondes en even een 28,4 rijdt
Ja ik wel maar heb zelf jaren (ook op niveau) geschaatstquote:Op zondag 8 januari 2017 17:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sorry Flips
Ik heb helemaal niks met schaatsen
Hoezo slecht argument, dat is gewoon bij dartsquote:Op zondag 8 januari 2017 17:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Slecht argument. Kan bij elke sport zowat
Bij wielrennen al helemaal
Oh ja? Hoe hoog zat je dan ongeveer?quote:Op zondag 8 januari 2017 17:58 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja ik wel maar heb zelf jaren (ook op niveau) geschaatst
Van Gerwen is echt belachelijk goed.quote:Op zondag 8 januari 2017 17:56 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik had laatst gekeken met die Van Gerwen en blijkbaar zijn hoge gemiddelde per ronde.:D
Jij zou je niet kunnen inhouden als je tokkies spreekt die een mening hebben die je niet aanstaat denk ik.quote:Op zondag 8 januari 2017 17:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zou dan denk ik maatschappelijke problemen bespreken met mensen op straat, zoietsDat lijkt me nog wel grappig
Alleen zijn al zoveel Henkies op youtube die dat doen
Ja, en bij wielrennen kan iemand de hele wedstrijd op kop liggen en in de laatste bocht onderuit gaanquote:Op zondag 8 januari 2017 17:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoezo slecht argument, dat is gewoon bij dartsIemand kan 4-0 voorstaan in sets en 2-0 in legs en toch kan hij nog makkelijk verliezen.
Wielrennen is het gewoon urenlang kijken naar wat gefiets, hou je toch niet vol. Darts is veel sneller en elke leg een cliffhanger
quote:Op zondag 8 januari 2017 17:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Van Gerwen is echt belachelijk goed.
[..]
Jij zou je niet kunnen inhouden als je tokkies spreekt die een mening hebben die je niet aanstaat denk ik.
Dat is toch iets minder waarschijnlijkquote:Op zondag 8 januari 2017 17:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, en bij wielrennen kan iemand de hele wedstrijd op kop liggen en in de laatste bocht onderuit gaan
Ik zou het ook niet voor me kunnen houden hoor, is al snel te merken aan mijn gezichtsuitdrukking.quote:
Niet bij Nederlandse wielrennersquote:Op zondag 8 januari 2017 18:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is toch iets minder waarschijnlijk
Nou, ik zal ze niet belachelijk maken ofzo, maar bij mij merk je het ook snel jaquote:Op zondag 8 januari 2017 18:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zou het ook niet voor me kunnen houden hoor, is al snel te merken aan mijn gezichtsuitdrukking.
NK junioren maar dat is echt back in the daysquote:
Vorig jaar met die nederlander die over de kop sloegquote:Op zondag 8 januari 2017 17:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, en bij wielrennen kan iemand de hele wedstrijd op kop liggen en in de laatste bocht onderuit gaan
Ik heb 1X bij die Braddie in zijn live chat gezeten die lul gaf niet eens antwoord oersaai ook nog eens.quote:Op zondag 8 januari 2017 17:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
WEB![]()
Kansloze fokkneuzen die gaan vloggen
Enzo Knol is al saai, dit wordt niet veel beter hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |