Precies. En Kruijswijk. Dat was echt domquote:Op zondag 8 januari 2017 18:03 schreef Flippiee het volgende:
[..]
NK junioren maar dat is echt back in the days
[..]
Vorig jaar met die nederlander die over de kop sloeg
Of alleen sporten leuk vindt om dat op dat moment iemand succesvol isquote:Op zondag 8 januari 2017 18:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij bent toch niet zo'n type die alleen voor Nederlanders juicht hè
Voor een Engels project moesten we ooit mensen op straat interviewen en toen kwamen we ook lui tegen die pro-Wilders waren. Toen liep ik ook de hele tijd rond met eenquote:Op zondag 8 januari 2017 18:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou, ik zal ze niet belachelijk maken ofzo, maar bij mij merk je het ook snel jaOgen rollen, zuchten, hoofd schudden
Nou ja, wel als er Nederlanders meedoen. Is toch wel logisch?quote:Op zondag 8 januari 2017 18:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij bent toch niet zo'n type die alleen voor Nederlanders juicht hè
Ja dat snap ik ook niet, je kijkt toch omdat de sport je aanspreekt. En zoveel Nederlandse sporters zijn dan een enorme lul en een buitenlander dan sympathiek, dan juich ik voor die buitenlander hoor.quote:Op zondag 8 januari 2017 18:04 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Of alleen sporten leuk vindt om dat op dat moment iemand succesvol is
Al die mensen op fok die opeens verstand hebben van Formule 1quote:Op zondag 8 januari 2017 18:04 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Of alleen sporten leuk vindt om dat op dat moment iemand succesvol is
Ja die bedoelde ik. Ik kon niet op zijn naam komenquote:Op zondag 8 januari 2017 18:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Precies. En Kruijswijk. Dat was echt dom
Was helemaal niks aan de hand. Was een kinderlijk eenvoudige afdaling en dan pleur je in de sneeuwquote:Op zondag 8 januari 2017 18:06 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja die bedoelde ik. Ik kon niet op zijn naam komen
Nee waarom zou dat logisch zijn? Hoezo zou ik een band met iemand moeten hebben omdat hij uit hetzelfde land komtquote:Op zondag 8 januari 2017 18:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ja, wel als er Nederlanders meedoen. Is toch wel logisch?![]()
Waarom zou ik in de Tour voor Froome zijn als er nog 3/4 Nederlanders zijn die kanshebber zijn?
Ook matige kijksportquote:Op zondag 8 januari 2017 18:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Al die mensen op fok die opeens verstand hebben van Formule 1
Meestal kijk ik ook alleen als ik sympathie heb voor een sporter. In atletiek ben ik ook niet geïnteresseerd maar ik vond die Martina(?) zo'n leuke manquote:Op zondag 8 januari 2017 18:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja dat snap ik ook niet, je kijkt toch omdat de sport je aanspreekt. En zoveel Nederlandse sporters zijn dan een enorme lul en een buitenlander dan sympathiek, dan juich ik voor die buitenlander hoor.
Duurt ook altijd zo lang.quote:
Nou ja, ik ben ook niet heel erg nationalistisch maar met sport wel een beetjequote:Op zondag 8 januari 2017 18:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee waarom zou dat logisch zijn? Hoezo zou ik een band met iemand moeten hebben omdat hij uit hetzelfde land komt
Is wel nice hoor. Zeker als je je er beetje in verdieptquote:
Ja een fucking stuurfoutquote:Op zondag 8 januari 2017 18:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Was helemaal niks aan de hand. Was een kinderlijk eenvoudige afdaling en dan pleur je in de sneeuwEcht gooi jezelf dan maar weg hoor
Race duurt 1,5/2 uur denk ik? Valt wel meequote:
Die gast is echt een megalomane gekquote:
Kwam al eerder rare topics van hem tegen ja. Kan je die blog even in DM sturen kan ik dat morgen thuis checken.quote:Op zondag 8 januari 2017 18:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die gast is echt een megalomane gek
Die vlogt ook trouwensDie mogen ze per direct opnemen in het RIagg
quote:Op zondag 8 januari 2017 18:12 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Kwam al eerder rare topics van hem tegen ja. Kan je die blog even in DM sturen kan ik dat morgen thuis checken.
Plaatje zegt genoeg.quote:
Hij lijkt een beetje op Ruud van Big Brotherquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |