Dat zou opzich niet verkeerd zijn. Mits je van je fouten wist die je in vorige leven had gemaaktquote:Op zondag 8 januari 2017 23:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
Mijn idee is dat we allemaal in een oneindige loop zitten, waar je als je sterft meteen weer geboren wordt in dit leven en dan ook precies hetzelfde leven krijgt
oh dan weet ik het nietquote:Op zondag 8 januari 2017 23:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jawel, maar daar heb ik me al goed op voorbereid.
Jij bent ook geen knappe damequote:Op zondag 8 januari 2017 23:28 schreef Fok-it het volgende:
Nee maar kom op JR. Dit zijn toch geen knappe dames?
Mijn uiterlijk daargelaten
Muah die ene met het donkere haar is wel knap hoor. Die magere heeft dan weer iets geils en die langste zou je kunnen domineren in bedquote:Op zondag 8 januari 2017 23:28 schreef Fok-it het volgende:
Nee maar kom op JR. Dit zijn toch geen knappe dames?
Mijn uiterlijk daargelaten
MIJN UITERLIJK DAARGELATENquote:
Dat is juist het deprimerende eraan, dat kan niet. Alleen baby;s weten dat misschien nog maar die raken dat besef dan langzaam kwijt.quote:Op zondag 8 januari 2017 23:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat zou opzich niet verkeerd zijn. Mits je van je fouten wist die je in vorige leven had gemaakt
Dat is juist goed voor jequote:Op zondag 8 januari 2017 23:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Buiten een wandeling maken zou het nog allemaal erger maken, denk ik.
het leven is ook gewoon leeg en deprimerendquote:Op zondag 8 januari 2017 23:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
quote:
Jij kan tenminste nog meisjes fixen op Tinderquote:Op zondag 8 januari 2017 23:32 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
het leven is ook gewoon leeg en deprimerend
Ik ben na morgen 3 weken vrij. Wat moet ik dan
Reizen door Israël.quote:Op zondag 8 januari 2017 23:32 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
series kijken en masturberenquote:Op zondag 8 januari 2017 23:32 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ruilen?quote:Op zondag 8 januari 2017 23:32 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik maak dit eigenlijk zelden, maar kan soms wel prettig zijn om inspiratie op te doen ja.quote:Op zondag 8 januari 2017 23:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |