In het Tilburgs is dat: Ge meurt.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 22:16 schreef Elfletterig het volgende:
In het Sallands dialect betekent "roek oe" (ik) ruik jou.
quote:Op zaterdag 7 januari 2017 22:18 schreef Elfletterig het volgende:
Inmiddels zitten we in de jodel-hoek.
Over keyboards gesproken: tijdje geleden op een Korg gespeeld die een soundbank met jodel-geluiden had. Helemaal geweldig. Ik had dat instrument bijna acuut gekocht.
Ik zat laatst in Tilburg op een plein en ik vond die duiven al zo raar klinken...quote:Op zaterdag 7 januari 2017 22:17 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
In het Tilburgs is dat: Ge meurt.
In het Drents is "ik ruik jou": "ik roek joe"quote:Op zaterdag 7 januari 2017 22:17 schreef Stien_Struis het volgende:
In het Tilburgs is dat: Ge meurt.
Mag je nog blij zijn dat je niet onder gescheten bent.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 22:18 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik zat laatst in Tilburg op een plein en ik vond die duiven al zo raar klinken...
quote:Op zaterdag 7 januari 2017 22:22 schreef spijkerbroek het volgende:
In die tijd dat ze dit liedje spelen, kunnen ze beter zelf een rondje halen. Is beter voor algemeen nut.
quote:Op zaterdag 7 januari 2017 22:22 schreef Elfletterig het volgende:
Voor de lezer die geen luisteraar is: ik heb zojuist een soort samba met Brabantse tongval gehoord.
Bertus?quote:Op zaterdag 7 januari 2017 22:22 schreef Elfletterig het volgende:
Voor de lezer die geen luisteraar is: ik heb zojuist een soort samba met Brabantse tongval gehoord.
quote:
quote:Op zaterdag 7 januari 2017 22:27 schreef Dj_Vout het volgende:
Aansluiten!
![]()
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
5 korte polonaises is niet zo leuk als 1 lange.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 22:28 schreef Elfletterig het volgende:
[..]![]()
Ik zag eerst een stuk of vijf korte rijtjes en nu ineens een lang lint !!
De raad van 11.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 22:29 schreef Elfletterig het volgende:
"Alle tien maken een Elf"
Ik snap het niet
Dan is het inderdaad beter om mee te lezen in plaats van mee te luisterenquote:Op zaterdag 7 januari 2017 22:29 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Heb de Kerst weer overleefd en nog mentaal herstellende,.
Jij had met nieuwjaar confetti in je reet?quote:Op zaterdag 7 januari 2017 22:30 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dan is het inderdaad beter om mee te lezen in plaats van mee te luisteren![]()
Ik krijg waanbeelden van deze show. Zo denk ik steeds dat het vandaag Nieuwjaarsdag is. Heel raar.
quote:Op zaterdag 7 januari 2017 22:29 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Heb de Kerst weer overleefd en nog mentaal herstellende,.
Hij leest bewust alleen maar mee....quote:Op zaterdag 7 januari 2017 22:31 schreef ToT het volgende:
[..]Mentaal herstellende naar Vout luisteren?
Dat is teveel nog, lees mee alleen nu om het langzaam op te bouwen.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 22:31 schreef ToT het volgende:
[..]Mentaal herstellende naar Vout luisteren?
Elastiek!quote:
quote:
Heb ik daar straks gedraaid.quote:
quote:Op zaterdag 7 januari 2017 22:38 schreef Elfletterig het volgende:
"We gaan omlaag", een nummer over het gemiddelde niveau van een Vout-uitzending
quote:Op zaterdag 7 januari 2017 22:40 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig heeft een boze buurvrouw aan de deur staan nu
[ afbeelding ]
Hoi schone slaapster.quote:
Je klinkt als een grappige oom tijdens de familiebarbecue...quote:Op zaterdag 7 januari 2017 22:42 schreef Stien_Struis het volgende:
Dat rooster nodigt wel uit om het nog ff vol te maken.
wie gaat er op de bbq of wat ?quote:Op zaterdag 7 januari 2017 22:43 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je klinkt als een grappige oom tijdens de familiebarbecue...
Gezien de liedjes zal het wel bratwurst worden.quote:
Kun je nagaan wanneer ik wel ga luisteren.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 22:43 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je klinkt als een grappige oom tijdens de familiebarbecue...
ik was al even bang dat het spiritus ging wordenquote:Op zaterdag 7 januari 2017 22:44 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Gezien de liedjes zal het wel bratwurst worden.
ik kon hem dan ook meefluisterenquote:
quote:
quote:
Samen op een tochtig hoekje gestaan zeker?quote:Op zaterdag 7 januari 2017 22:49 schreef Dj_Vout het volgende:
Ik heb ook last van mijn keel trouwens. Heb jij het stiekem naar mij gestuurd, just me?
je weet het, veel thee met honing!!quote:Op zaterdag 7 januari 2017 22:49 schreef Dj_Vout het volgende:
Ik heb ook last van mijn keel trouwens. Heb jij het stiekem naar mij gestuurd, just me?
Dat kan.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 22:50 schreef Elfletterig het volgende:
Gaat Stien hierna nog draaien dan?
Ik ben heel de dag op pad geweest in de Efteling.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 22:50 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Samen op een tochtig hoekje gestaan zeker?
tssk
Ik zit aan iets met alcohol.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 22:51 schreef just me het volgende:
[..]
je weet het, veel thee met honing!!
ik kan geen snoepjes meer zien
En ik ben de deur niet uitgeweest, handig hoeft de deur zo ook niet op slot, dat is ie nogquote:Op zaterdag 7 januari 2017 22:51 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Ik ben heel de dag op pad geweest in de Efteling.
quote:Op zaterdag 7 januari 2017 22:51 schreef just me het volgende:
[..]
En ik ben de deur niet uitgeweest, handig hoeft de deur zo ook niet op slot, dat is ie nog
Ik durf nietquote:
Jij lijkt me echt zo'n iemand die 3 uur lang de grootste lol heeft bij dat "papier hier"-apparaat.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 22:51 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Ik ben heel de dag op pad geweest in de Efteling.
quote:Op zaterdag 7 januari 2017 22:52 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Jij lijkt me echt zo'n iemand die 3 uur lang de grootste lol heeft bij dat "papier hier"-apparaat.
quote:
quote:Op zaterdag 7 januari 2017 22:55 schreef spijkerbroek het volgende:
Zomaar dit muzikale hoogstandje verneuken met "papier hier"
quote:Op zaterdag 7 januari 2017 22:55 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig hoorde het wel, vanuit de keuken....
quote:Op zaterdag 7 januari 2017 22:55 schreef Stien_Struis het volgende:
23:00 - 01:00
Met Stien S. de nacht in.
Een vrachtwagenpak en dan heel hard op een groep mensen inrennen.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 22:57 schreef Dj_Vout het volgende:
Ik moet trouwens nog een origineel carnavalspak hebben.
Als iemand een leuk idee heeft, hoor ik het graag.
quote:Op zaterdag 7 januari 2017 22:58 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Een vrachtwagenpak en dan heel hard op een groep mensen inrennen.
quote:Op zaterdag 7 januari 2017 22:58 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Een vrachtwagenpak en dan heel hard op een groep mensen inrennen.
Too early?quote:
Te slecht.quote:
Gewoon een kleed omdoen en dan met plaatsnamen als Rio, Sydney en Kaapstad erop. Als mensen dan vragen wat dat voorstelt, zeg je: verkleedquote:Op zaterdag 7 januari 2017 22:57 schreef Dj_Vout het volgende:
Ik moet trouwens nog een origineel carnavalspak hebben.
Als iemand een leuk idee heeft, hoor ik het graag.
Ja, dat best welquote:
Dat snappen ze hier niet met al die alcohol in hun lijf.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 22:59 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Gewoon een kleed omdoen en dan met plaatsnamen als Rio, Sydney en Kaapstad erop. Als mensen dan vragen wat dat voorstelt, zeg je: verkleed
je hoefde er niet eens over na te denkenquote:
Des te leukerquote:Op zaterdag 7 januari 2017 23:00 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Dat snappen ze hier niet met al die alcohol in hun lijf.
Nee, hij kwam heel snel. Ik heb die gave, zeg maarquote:Op zaterdag 7 januari 2017 23:00 schreef just me het volgende:
[..]
je hoefde er niet eens over na te denken
niet iedereen is er trots op heel snel te komenquote:Op zaterdag 7 januari 2017 23:00 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Nee, hij kwam heel snel. Ik heb die gave, zeg maar
Henkelientje ook, zo hebben we in de vroege avond geleerd.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 23:00 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Nee, hij kwam heel snel. Ik heb die gave, zeg maar
quote:Op zaterdag 7 januari 2017 23:01 schreef just me het volgende:
niet iedereen is er trots op heel snel te komen
quote:Op zaterdag 7 januari 2017 23:01 schreef Elfletterig het volgende:
Henkelientje ook, zo hebben we in de vroege avond geleerd.
Truste luiwammesquote:Op zaterdag 7 januari 2017 23:06 schreef Melting het volgende:
Luitjes, ik ga mijn bed in.
Zo'n dagje Efteling met Vout is enorm vermoeiend.
quote:Op zaterdag 7 januari 2017 23:06 schreef Melting het volgende:
Dat geloof ik gelijk. Je was dan ook een beetje stil tijdens de show van Vout. Het is je vergeven.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 23:06 schreef Melting het volgende:
Dit trek ik toch wat beter jaquote:Op zaterdag 7 januari 2017 23:10 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Deel 2 van die Reggae Dancehall was iets teveel van het goede.
Ik vind reggae leuk, dancehall minder en NL-talige rap met dancehall-invloeden trek ik gewoon niet.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 23:22 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Tsja heb al Reggae afwijking sinds mijn 18e en het moet er af en toe even uit.
Ben tijdens Vout zijn show langs mijn HD's gegaan op zoek naar zaterdagnacht deuntjes en dat draai ik nu.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 23:24 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik vind reggae leuk, dancehall minder en NL-talige rap met dancehall-invloeden trek ik gewoon niet.
Leuk. Ik heb ook alweer wat dingen klaarstaan voor de eerstvolgende reguliere show. En maandagavond natuurlijk deel 3 van N.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 23:28 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Ben tijdens Vout zijn show langs mijn HD's gegaan op zoek naar zaterdagnacht deuntjes en dat draai ik nu.
Hoe die aan zoveel posts komt is me een raadsel.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 23:43 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik zou haast zeggen: wie?
(Lees: waar is Knokkels eigenlijk?)
Mij ook. Maar ik heb afgelopen jaar ook meer dan ooit gepost op FOK!quote:Op zaterdag 7 januari 2017 23:46 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Hoe die aan zoveel posts komt is me een raadsel.
hoestie..? draai jij? is mijn mattie knokkie er ?quote:
Danny draait nu.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 23:55 schreef Thezappa het volgende:
[..]
hoestie..? draai jij? is mijn mattie knokkie er ?
Nee, ene Stien Struis draait. Knokkels is er nietquote:Op zaterdag 7 januari 2017 23:55 schreef Thezappa het volgende:
[..]
hoestie..? draai jij? is mijn mattie knokkie er ?
top ..doe je hem de groetjes als je hem ziet van mijquote:Op zaterdag 7 januari 2017 23:58 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee, ene Stien Struis draait. Knokkels is er niet
Hij is de laatste tijd bizar weinig aanwezig. Waarschijnlijk duikt hij dinsdagmiddag ineens op om van 15:25 tot 18:00 uur een show te doen. Zoiets.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 23:59 schreef Thezappa het volgende:
[..]
top ..doe je hem de groetjes als je hem ziet van mij
zo top zijn..quote:Op zondag 8 januari 2017 00:01 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Hij is de laatste tijd bizar weinig aanwezig. Waarschijnlijk duikt hij dinsdagmiddag ineens op om van 15:25 tot 18:00 uur een show te doen. Zoiets.
Maar ik zal 'm de groeten doen hoor
En blijf gerust hangen hier.
Da's de kale eigenaar van deze site zeggen ze, heeft een rood kleurtje letterlijk en figuurlijk.quote:
Troost je hoog staan gaat stuk makkelijker tegenwoordigquote:Op zondag 8 januari 2017 00:08 schreef Elfletterig het volgende:
Zo hé.... ben gewoon derde in de dagcijfers, allemaal door dat kut-telspel in MEN
Zo hoog ben ik nog nooit geëindigd...
Tja... beetje cijfertjes typenquote:Op zondag 8 januari 2017 00:10 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Troost je hoog staan gaat stuk makkelijker tegenwoordig
Paste er wel bij en hoppa dan gaat ie in de set.quote:Op zondag 8 januari 2017 00:26 schreef Elfletterig het volgende:
Dit klinkt ook oké, maar ik geef de voorkeur aan de Stargate remix
quote:Op zondag 8 januari 2017 00:28 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Paste er wel bij en hoppa dan gaat ie in de set.
Liever te veel dan te weinig.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |