Gezien de liedjes zal het wel bratwurst worden.quote:
Kun je nagaan wanneer ik wel ga luisteren.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 22:43 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je klinkt als een grappige oom tijdens de familiebarbecue...
ik was al even bang dat het spiritus ging wordenquote:Op zaterdag 7 januari 2017 22:44 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Gezien de liedjes zal het wel bratwurst worden.
ik kon hem dan ook meefluisterenquote:
quote:
quote:
Samen op een tochtig hoekje gestaan zeker?quote:Op zaterdag 7 januari 2017 22:49 schreef Dj_Vout het volgende:
Ik heb ook last van mijn keel trouwens. Heb jij het stiekem naar mij gestuurd, just me?
je weet het, veel thee met honing!!quote:Op zaterdag 7 januari 2017 22:49 schreef Dj_Vout het volgende:
Ik heb ook last van mijn keel trouwens. Heb jij het stiekem naar mij gestuurd, just me?
Dat kan.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 22:50 schreef Elfletterig het volgende:
Gaat Stien hierna nog draaien dan?
Ik ben heel de dag op pad geweest in de Efteling.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 22:50 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Samen op een tochtig hoekje gestaan zeker?
tssk
Ik zit aan iets met alcohol.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 22:51 schreef just me het volgende:
[..]
je weet het, veel thee met honing!!
ik kan geen snoepjes meer zien
En ik ben de deur niet uitgeweest, handig hoeft de deur zo ook niet op slot, dat is ie nogquote:Op zaterdag 7 januari 2017 22:51 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Ik ben heel de dag op pad geweest in de Efteling.
quote:Op zaterdag 7 januari 2017 22:51 schreef just me het volgende:
[..]
En ik ben de deur niet uitgeweest, handig hoeft de deur zo ook niet op slot, dat is ie nog
Ik durf nietquote:
Jij lijkt me echt zo'n iemand die 3 uur lang de grootste lol heeft bij dat "papier hier"-apparaat.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 22:51 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Ik ben heel de dag op pad geweest in de Efteling.
quote:Op zaterdag 7 januari 2017 22:52 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Jij lijkt me echt zo'n iemand die 3 uur lang de grootste lol heeft bij dat "papier hier"-apparaat.
quote:
quote:Op zaterdag 7 januari 2017 22:55 schreef spijkerbroek het volgende:
Zomaar dit muzikale hoogstandje verneuken met "papier hier"
quote:Op zaterdag 7 januari 2017 22:55 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig hoorde het wel, vanuit de keuken....
quote:Op zaterdag 7 januari 2017 22:55 schreef Stien_Struis het volgende:
23:00 - 01:00
Met Stien S. de nacht in.
Een vrachtwagenpak en dan heel hard op een groep mensen inrennen.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 22:57 schreef Dj_Vout het volgende:
Ik moet trouwens nog een origineel carnavalspak hebben.
Als iemand een leuk idee heeft, hoor ik het graag.
quote:Op zaterdag 7 januari 2017 22:58 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Een vrachtwagenpak en dan heel hard op een groep mensen inrennen.
quote:Op zaterdag 7 januari 2017 22:58 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Een vrachtwagenpak en dan heel hard op een groep mensen inrennen.
Too early?quote:
Te slecht.quote:
Gewoon een kleed omdoen en dan met plaatsnamen als Rio, Sydney en Kaapstad erop. Als mensen dan vragen wat dat voorstelt, zeg je: verkleedquote:Op zaterdag 7 januari 2017 22:57 schreef Dj_Vout het volgende:
Ik moet trouwens nog een origineel carnavalspak hebben.
Als iemand een leuk idee heeft, hoor ik het graag.
Ja, dat best welquote:
Dat snappen ze hier niet met al die alcohol in hun lijf.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 22:59 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Gewoon een kleed omdoen en dan met plaatsnamen als Rio, Sydney en Kaapstad erop. Als mensen dan vragen wat dat voorstelt, zeg je: verkleed
je hoefde er niet eens over na te denkenquote:
Des te leukerquote:Op zaterdag 7 januari 2017 23:00 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Dat snappen ze hier niet met al die alcohol in hun lijf.
Nee, hij kwam heel snel. Ik heb die gave, zeg maarquote:Op zaterdag 7 januari 2017 23:00 schreef just me het volgende:
[..]
je hoefde er niet eens over na te denken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |