Komt de feesttent ook nog langs?quote:Op zaterdag 7 januari 2017 21:33 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]![]()
Ik draai niet alleen oldies vandaag.
Ik hoor nu een soort instrumentale polka op accordeon...quote:Op zaterdag 7 januari 2017 21:33 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Heb de hoesjes genoeg zien langskomen om me daar een goede voorstelling van te maken.
Wie weet.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 21:35 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Komt de feesttent ook nog langs?
Volgens mij zit je gewoon stiekem vanuit je stamkroeg te draaien.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 21:35 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Wie weet.
Maar zo meteen eerst een nummer gezonden door Sjaan.
Nee, daar kom ik eigenlijk nooit meer.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 21:37 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Volgens mij zit je gewoon stiekem vanuit je stamkroeg te draaien.
quote:Op zaterdag 7 januari 2017 21:44 schreef Elfletterig het volgende:
Vout is zijn stamkroeg uitgezet wegens het draaien van te Voute muziek.
quote:Op zaterdag 7 januari 2017 21:44 schreef Elfletterig het volgende:
Vout is zijn stamkroeg uitgezet wegens het draaien van te Voute muziek.
Is dat zo?quote:
quote:Op zaterdag 7 januari 2017 21:51 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ja, die kan het hele jaar door wel oliebollen vreten, heb ik uit betrouwbare bron vernomen.
Ah.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 21:51 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ja, die kan het hele jaar door wel oliebollen vreten, heb ik uit betrouwbare bron vernomen.
Kerstmis wel.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 21:55 schreef Elfletterig het volgende:
Nieuwjaar op 7 januari vieren schijnt populair te zijn...
En? Weet ze het?quote:
Op het balkon staat een kratjequote:
Ah.... je hebt ze zelf al gevonden.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 21:58 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Op het balkon staat een kratje
Ja hoor, ik weet wel waar belangrijke dingen zijn in mijn huisquote:
Buiten je huis....quote:Op zaterdag 7 januari 2017 21:59 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ja hoor, ik weet wel waar belangrijke dingen zijn in mijn huis
quote:Op zaterdag 7 januari 2017 21:59 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ja hoor, ik weet wel waar belangrijke dingen zijn in mijn huis
quote:
De mandoline komt zo waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 22:07 schreef Elfletterig het volgende:
Even voor Piet/Stien: ik hoor nu Duitstalige house
Jo met de mandoline, gok ikquote:Op zaterdag 7 januari 2017 22:08 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
De mandoline komt zo waarschijnlijk.
Het is Jo met de banjo, en Lien met de mandoline.quote:
Klopt, maar Jo met de mandoline is de verkorte radio-edit daarvan.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 22:09 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Het is Jo met de banjo, en Lien met de mandoline.
En kaatje met haar mondharmonicaaatje.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 22:09 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Mien met de mandoline toch?quote:Op zaterdag 7 januari 2017 22:09 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 7 januari 2017 22:10 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Klopt, maar Jo met de mandoline is de verkorte radio-edit daarvan.![]()
Het nummer duurt precies 26 seconden.
Misschien was het wel "Stien"...quote:
quote:
Zes jaar studie aan het Conservatorium!quote:Op zaterdag 7 januari 2017 22:14 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Indrukwekkende partij. Precies twee noten.
Was het wel op een Hammond of ook niet?quote:Op zaterdag 7 januari 2017 22:14 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Indrukwekkende partij. Precies twee noten.
Op mijn Korg heb ik een geluidje dat erop lijkt en dat heet Mondo organ. Wel een tikje Hammond-achtig, maar iets joliger.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 22:15 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Was het wel op een Hammond of ook niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |