Hoe die aan zoveel posts komt is me een raadsel.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 23:43 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik zou haast zeggen: wie?
(Lees: waar is Knokkels eigenlijk?)
Mij ook. Maar ik heb afgelopen jaar ook meer dan ooit gepost op FOK!quote:Op zaterdag 7 januari 2017 23:46 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Hoe die aan zoveel posts komt is me een raadsel.
hoestie..? draai jij? is mijn mattie knokkie er ?quote:
Danny draait nu.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 23:55 schreef Thezappa het volgende:
[..]
hoestie..? draai jij? is mijn mattie knokkie er ?
Nee, ene Stien Struis draait. Knokkels is er nietquote:Op zaterdag 7 januari 2017 23:55 schreef Thezappa het volgende:
[..]
hoestie..? draai jij? is mijn mattie knokkie er ?
top ..doe je hem de groetjes als je hem ziet van mijquote:Op zaterdag 7 januari 2017 23:58 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee, ene Stien Struis draait. Knokkels is er niet
Hij is de laatste tijd bizar weinig aanwezig. Waarschijnlijk duikt hij dinsdagmiddag ineens op om van 15:25 tot 18:00 uur een show te doen. Zoiets.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 23:59 schreef Thezappa het volgende:
[..]
top ..doe je hem de groetjes als je hem ziet van mij
zo top zijn..quote:Op zondag 8 januari 2017 00:01 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Hij is de laatste tijd bizar weinig aanwezig. Waarschijnlijk duikt hij dinsdagmiddag ineens op om van 15:25 tot 18:00 uur een show te doen. Zoiets.
Maar ik zal 'm de groeten doen hoor
En blijf gerust hangen hier.
Da's de kale eigenaar van deze site zeggen ze, heeft een rood kleurtje letterlijk en figuurlijk.quote:
Troost je hoog staan gaat stuk makkelijker tegenwoordigquote:Op zondag 8 januari 2017 00:08 schreef Elfletterig het volgende:
Zo hé.... ben gewoon derde in de dagcijfers, allemaal door dat kut-telspel in MEN
Zo hoog ben ik nog nooit geëindigd...
Tja... beetje cijfertjes typenquote:Op zondag 8 januari 2017 00:10 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Troost je hoog staan gaat stuk makkelijker tegenwoordig
Paste er wel bij en hoppa dan gaat ie in de set.quote:Op zondag 8 januari 2017 00:26 schreef Elfletterig het volgende:
Dit klinkt ook oké, maar ik geef de voorkeur aan de Stargate remix
quote:Op zondag 8 januari 2017 00:28 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Paste er wel bij en hoppa dan gaat ie in de set.
Liever te veel dan te weinig.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |