SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We hebben ook een Facebookpagina: klik
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
- - SCHAAMTELOZE SPAM - -![]()
oepsquote:Op zaterdag 7 januari 2017 20:15 schreef Elfletterig het volgende:
Die van Robbie Williams heet Candy, maar dat zullen we je vergeven...
lig zequote:Op zaterdag 7 januari 2017 20:15 schreef just me het volgende:
Tail bedankt voor de zoete muziekjes, ik ga even plattot later
Beterschap. Tot laterquote:Op zaterdag 7 januari 2017 20:15 schreef just me het volgende:
Tail bedankt voor de zoete muziekjes, ik ga even plattot later
bedankt voor het luisteerenquote:Op zaterdag 7 januari 2017 20:16 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik schakel ff uit, ivm Wie is de Mol? zometeen, maar ik zal waarschijnlijk later wel weer aanwezig zijn.
Bedankt alvast, Tail!
Veel molplezierquote:Op zaterdag 7 januari 2017 20:17 schreef Diaan73 het volgende:
Ik schakel ook even uit i.v.m. Wie is de Mol.
Bedankt voor de muziekjes tailfox.
bedankt voor het lusiterenquote:Op zaterdag 7 januari 2017 20:17 schreef Diaan73 het volgende:
Ik schakel ook uit i.v.m. Wie is de Mol.
Bedankt voor de muziekjes tailfox.
Fijne avondquote:Op zaterdag 7 januari 2017 20:27 schreef Henkelientje het volgende:
Ik ga ook Wie is de Mol kijken
Fijne avond iedereen!!
tijd vliegtquote:Op zaterdag 7 januari 2017 20:24 schreef Elfletterig het volgende:
Al met al best een gevarieerde show op deze manier.
fijne avonquote:Op zaterdag 7 januari 2017 20:27 schreef Henkelientje het volgende:
Fijne avond iedereen!!
En dan laat je tail alleen?quote:Op zaterdag 7 januari 2017 20:27 schreef Henkelientje het volgende:
Fijne avond iedereen!!
Avondquote:
Haha ja moet af en toe ;Pquote:Op zaterdag 7 januari 2017 20:29 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
En dan laat je tail alleen?
En te horenquote:
nee met mijn micquote:Op zaterdag 7 januari 2017 20:32 schreef Elfletterig het volgende:
Tail was even te druk met het crew-telspel...
Moest je hem even ergens "inpluggen"quote:
* Elfletterig moet ook nog etenquote:Op zaterdag 7 januari 2017 20:36 schreef OscarMopperkont het volgende:
* OscarMopperkont gaat eens even wat eten koken....
ik at een beetje slaquote:Op zaterdag 7 januari 2017 20:37 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
* Elfletterig moet ook nog eten
die heb ik niet eens echt ergquote:Op zaterdag 7 januari 2017 20:40 schreef Elfletterig het volgende:
Honey van Moby kan ook nog, trouwens
Dit valt nog best mee eigenlijk. Dit is nog tamelijk melodieus. Sommige soorten metal klinken veel erger.quote:
Is dat niet een beetje bloederig?quote:
jaquote:Op zaterdag 7 januari 2017 20:59 schreef Melting het volgende:
Je bent wel van alle stijlen, of niet Tail?
ik ben net klaarquote:Op zaterdag 7 januari 2017 21:00 schreef henrivo het volgende:
Draait Tailfox weer ja? Even inschakelen dan
Eigenlijk zou Lucky2Bastard zich nu moeten melden, zodat we grapjes over basterdsuiker kunnen gaan maken.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 20:59 schreef Stien_Struis het volgende:
Genoeg suiker voor de rest van de maand.
quote:Op zaterdag 7 januari 2017 21:01 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Eigenlijk zou Lucky2Bastard zich nu moeten melden, zodat we grapjes over basterdsuiker kunnen gaan maken.
Je timing hapert een beetje...quote:Op zaterdag 7 januari 2017 21:00 schreef henrivo het volgende:
Draait Tailfox weer ja? Even inschakelen dan
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 | KRS-One - Sound of da Police Eurythmics - [? #05] Sweet Dreams Cloverfield - [Ghost #01] Ghost System Of A Down - [System Of A Down] Sugar Within Temptation - [Gothic Melancholy Vol. 15 #07] Bittersweet Bon Jovi - [YO-KO-HA-MA (cd 2) #02] I'll sleep when i'm dead - Brown sugar (reprise) Don't Call Us We'll Call You- Sugarloaf- 1975 Thrice - Black Honey The Searchers - Sweets For My Sweet Rubettes - [100 No 1 Hits Uit De Top 40 (2009) CD2 #1854] Sugar Baby Love DC Talk - [Intermission - The Greatest Hits #18] Sugarcoat It Russ Brooker - Sugar Rush Doctor P - Doctor P - Sweet Shop (Flux Pavilion Remix) [HD] Four Tops - [Billboard Year-End Chart of 1965 #02] I Can't Help Myself (Sugar Pie Honey Bunch) Danzig - [Deth Red Sabaoth #04] Black Candy Counting Crows & Blof - [? #09] Hard Candy Robbie Williams - Candy Maroon 5 - Sugar (Audio) Robin Schulz - Sugar (feat. Francesco Yates) (Official Lyric Video) MIKA - Lollipop Golden Earring - [The Continuing Story Of Radar] Candy's Going Bad Guano Apes - [Planet Of The Apes (Rareapes) #05] Candy Love Iggy Pop - [Nude & Rude (the best of) #15] Candy Rolling Stones - [Whitburn Pop #25] Brown Sugar The Beatles - [Please Please Me #12] A Taste Of Honey ABBA - [Top2000 editie 2010 #306] Honey Honey Cradle Of Filth - [Godspeed On The Devil's Thunder #08] Honey And Sulphur Gabriella Cilmi - [Top2000 editie 2010 #25] Sweet About Me Moby - [Honey (Remixes) #01] Honey (Rollo & Sister Bliss Blunt edit) Christopher Just - [On The Floor At The Boutique - Mixed By Fatboy Slim (01-491338-10, SKI 491338 2) #14] I'm A Disco Dancer (And A Sweet Romancer) |
quote:Op zaterdag 7 januari 2017 21:02 schreef Elfletterig het volgende:
De Voute uurtjes zijn weer begonnen....
Ik begreep het al jaquote:Op zaterdag 7 januari 2017 21:01 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je timing hapert een beetje...
quote:
quote:Op zaterdag 7 januari 2017 21:10 schreef Elfletterig het volgende:
Schreef ik nou? Goh, wat raar. Hoe zou dat nou komen? Ik bedoelde natuurlijk
quote:Op zaterdag 7 januari 2017 21:14 schreef Elfletterig het volgende:
Geniaal is een subjectief begrip...
Diezelfde.quote:
quote:Op zaterdag 7 januari 2017 21:23 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Zou raar zijn als het een nieuw nummer was, aangezien de man al ruim 5 jaar dood is....
quote:Op zaterdag 7 januari 2017 21:25 schreef Elfletterig het volgende:
Er is toe
* Elfletterig lepelt een café-au-lait toetje weg
(Knokkels gaat over 16 uur op deze post reageren met zoiets als: Zei er iemand café?!)
quote:Op zaterdag 7 januari 2017 21:25 schreef Elfletterig het volgende:
Er is toe
* Elfletterig lepelt een café-au-lait toetje weg
(Knokkels gaat over 16 uur op deze post reageren met zoiets als: Zei er iemand café?!)
quote:
quote:
Heb de hoesjes genoeg zien langskomen om me daar een goede voorstelling van te maken.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 21:30 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Fijn. Moet ik omschrijven wat ik hoor? Of geloof je het wel?
quote:Op zaterdag 7 januari 2017 21:33 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Heb de hoesjes genoeg zien langskomen om me daar een goede voorstelling van te maken.
Komt de feesttent ook nog langs?quote:Op zaterdag 7 januari 2017 21:33 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]![]()
Ik draai niet alleen oldies vandaag.
Ik hoor nu een soort instrumentale polka op accordeon...quote:Op zaterdag 7 januari 2017 21:33 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Heb de hoesjes genoeg zien langskomen om me daar een goede voorstelling van te maken.
Wie weet.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 21:35 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Komt de feesttent ook nog langs?
Volgens mij zit je gewoon stiekem vanuit je stamkroeg te draaien.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 21:35 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Wie weet.
Maar zo meteen eerst een nummer gezonden door Sjaan.
Nee, daar kom ik eigenlijk nooit meer.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 21:37 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Volgens mij zit je gewoon stiekem vanuit je stamkroeg te draaien.
quote:Op zaterdag 7 januari 2017 21:44 schreef Elfletterig het volgende:
Vout is zijn stamkroeg uitgezet wegens het draaien van te Voute muziek.
quote:Op zaterdag 7 januari 2017 21:44 schreef Elfletterig het volgende:
Vout is zijn stamkroeg uitgezet wegens het draaien van te Voute muziek.
Is dat zo?quote:
quote:Op zaterdag 7 januari 2017 21:51 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ja, die kan het hele jaar door wel oliebollen vreten, heb ik uit betrouwbare bron vernomen.
Ah.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 21:51 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ja, die kan het hele jaar door wel oliebollen vreten, heb ik uit betrouwbare bron vernomen.
Kerstmis wel.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 21:55 schreef Elfletterig het volgende:
Nieuwjaar op 7 januari vieren schijnt populair te zijn...
En? Weet ze het?quote:
Op het balkon staat een kratjequote:
Ah.... je hebt ze zelf al gevonden.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 21:58 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Op het balkon staat een kratje
Ja hoor, ik weet wel waar belangrijke dingen zijn in mijn huisquote:
Buiten je huis....quote:Op zaterdag 7 januari 2017 21:59 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ja hoor, ik weet wel waar belangrijke dingen zijn in mijn huis
quote:Op zaterdag 7 januari 2017 21:59 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ja hoor, ik weet wel waar belangrijke dingen zijn in mijn huis
quote:
De mandoline komt zo waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 22:07 schreef Elfletterig het volgende:
Even voor Piet/Stien: ik hoor nu Duitstalige house
Jo met de mandoline, gok ikquote:Op zaterdag 7 januari 2017 22:08 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
De mandoline komt zo waarschijnlijk.
Het is Jo met de banjo, en Lien met de mandoline.quote:
Klopt, maar Jo met de mandoline is de verkorte radio-edit daarvan.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 22:09 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Het is Jo met de banjo, en Lien met de mandoline.
En kaatje met haar mondharmonicaaatje.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 22:09 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Mien met de mandoline toch?quote:Op zaterdag 7 januari 2017 22:09 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 7 januari 2017 22:10 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Klopt, maar Jo met de mandoline is de verkorte radio-edit daarvan.![]()
Het nummer duurt precies 26 seconden.
Misschien was het wel "Stien"...quote:
quote:
Zes jaar studie aan het Conservatorium!quote:Op zaterdag 7 januari 2017 22:14 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Indrukwekkende partij. Precies twee noten.
Was het wel op een Hammond of ook niet?quote:Op zaterdag 7 januari 2017 22:14 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Indrukwekkende partij. Precies twee noten.
Op mijn Korg heb ik een geluidje dat erop lijkt en dat heet Mondo organ. Wel een tikje Hammond-achtig, maar iets joliger.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 22:15 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Was het wel op een Hammond of ook niet?
Niet alleen in het Sallandsquote:Op zaterdag 7 januari 2017 22:16 schreef Elfletterig het volgende:
In het Sallands dialect betekent "roek oe" (ik) ruik jou.
In het Tilburgs is dat: Ge meurt.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 22:16 schreef Elfletterig het volgende:
In het Sallands dialect betekent "roek oe" (ik) ruik jou.
quote:Op zaterdag 7 januari 2017 22:18 schreef Elfletterig het volgende:
Inmiddels zitten we in de jodel-hoek.
Over keyboards gesproken: tijdje geleden op een Korg gespeeld die een soundbank met jodel-geluiden had. Helemaal geweldig. Ik had dat instrument bijna acuut gekocht.
Ik zat laatst in Tilburg op een plein en ik vond die duiven al zo raar klinken...quote:Op zaterdag 7 januari 2017 22:17 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
In het Tilburgs is dat: Ge meurt.
In het Drents is "ik ruik jou": "ik roek joe"quote:Op zaterdag 7 januari 2017 22:17 schreef Stien_Struis het volgende:
In het Tilburgs is dat: Ge meurt.
Mag je nog blij zijn dat je niet onder gescheten bent.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 22:18 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik zat laatst in Tilburg op een plein en ik vond die duiven al zo raar klinken...
quote:Op zaterdag 7 januari 2017 22:22 schreef spijkerbroek het volgende:
In die tijd dat ze dit liedje spelen, kunnen ze beter zelf een rondje halen. Is beter voor algemeen nut.
quote:Op zaterdag 7 januari 2017 22:22 schreef Elfletterig het volgende:
Voor de lezer die geen luisteraar is: ik heb zojuist een soort samba met Brabantse tongval gehoord.
Bertus?quote:Op zaterdag 7 januari 2017 22:22 schreef Elfletterig het volgende:
Voor de lezer die geen luisteraar is: ik heb zojuist een soort samba met Brabantse tongval gehoord.
quote:
quote:Op zaterdag 7 januari 2017 22:27 schreef Dj_Vout het volgende:
Aansluiten!
![]()
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
5 korte polonaises is niet zo leuk als 1 lange.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 22:28 schreef Elfletterig het volgende:
[..]![]()
Ik zag eerst een stuk of vijf korte rijtjes en nu ineens een lang lint !!
De raad van 11.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 22:29 schreef Elfletterig het volgende:
"Alle tien maken een Elf"
Ik snap het niet
Dan is het inderdaad beter om mee te lezen in plaats van mee te luisterenquote:Op zaterdag 7 januari 2017 22:29 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Heb de Kerst weer overleefd en nog mentaal herstellende,.
Jij had met nieuwjaar confetti in je reet?quote:Op zaterdag 7 januari 2017 22:30 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dan is het inderdaad beter om mee te lezen in plaats van mee te luisteren![]()
Ik krijg waanbeelden van deze show. Zo denk ik steeds dat het vandaag Nieuwjaarsdag is. Heel raar.
quote:Op zaterdag 7 januari 2017 22:29 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Heb de Kerst weer overleefd en nog mentaal herstellende,.
Hij leest bewust alleen maar mee....quote:Op zaterdag 7 januari 2017 22:31 schreef ToT het volgende:
[..]Mentaal herstellende naar Vout luisteren?
Dat is teveel nog, lees mee alleen nu om het langzaam op te bouwen.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 22:31 schreef ToT het volgende:
[..]Mentaal herstellende naar Vout luisteren?
Elastiek!quote:
quote:
Heb ik daar straks gedraaid.quote:
quote:Op zaterdag 7 januari 2017 22:38 schreef Elfletterig het volgende:
"We gaan omlaag", een nummer over het gemiddelde niveau van een Vout-uitzending
quote:Op zaterdag 7 januari 2017 22:40 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig heeft een boze buurvrouw aan de deur staan nu
[ afbeelding ]
Hoi schone slaapster.quote:
Je klinkt als een grappige oom tijdens de familiebarbecue...quote:Op zaterdag 7 januari 2017 22:42 schreef Stien_Struis het volgende:
Dat rooster nodigt wel uit om het nog ff vol te maken.
wie gaat er op de bbq of wat ?quote:Op zaterdag 7 januari 2017 22:43 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je klinkt als een grappige oom tijdens de familiebarbecue...
Gezien de liedjes zal het wel bratwurst worden.quote:
Kun je nagaan wanneer ik wel ga luisteren.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 22:43 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je klinkt als een grappige oom tijdens de familiebarbecue...
ik was al even bang dat het spiritus ging wordenquote:Op zaterdag 7 januari 2017 22:44 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Gezien de liedjes zal het wel bratwurst worden.
ik kon hem dan ook meefluisterenquote:
quote:
quote:
Samen op een tochtig hoekje gestaan zeker?quote:Op zaterdag 7 januari 2017 22:49 schreef Dj_Vout het volgende:
Ik heb ook last van mijn keel trouwens. Heb jij het stiekem naar mij gestuurd, just me?
je weet het, veel thee met honing!!quote:Op zaterdag 7 januari 2017 22:49 schreef Dj_Vout het volgende:
Ik heb ook last van mijn keel trouwens. Heb jij het stiekem naar mij gestuurd, just me?
Dat kan.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 22:50 schreef Elfletterig het volgende:
Gaat Stien hierna nog draaien dan?
Ik ben heel de dag op pad geweest in de Efteling.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 22:50 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Samen op een tochtig hoekje gestaan zeker?
tssk
Ik zit aan iets met alcohol.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 22:51 schreef just me het volgende:
[..]
je weet het, veel thee met honing!!
ik kan geen snoepjes meer zien
En ik ben de deur niet uitgeweest, handig hoeft de deur zo ook niet op slot, dat is ie nogquote:Op zaterdag 7 januari 2017 22:51 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Ik ben heel de dag op pad geweest in de Efteling.
quote:Op zaterdag 7 januari 2017 22:51 schreef just me het volgende:
[..]
En ik ben de deur niet uitgeweest, handig hoeft de deur zo ook niet op slot, dat is ie nog
Ik durf nietquote:
Jij lijkt me echt zo'n iemand die 3 uur lang de grootste lol heeft bij dat "papier hier"-apparaat.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 22:51 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Ik ben heel de dag op pad geweest in de Efteling.
quote:Op zaterdag 7 januari 2017 22:52 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Jij lijkt me echt zo'n iemand die 3 uur lang de grootste lol heeft bij dat "papier hier"-apparaat.
quote:
quote:Op zaterdag 7 januari 2017 22:55 schreef spijkerbroek het volgende:
Zomaar dit muzikale hoogstandje verneuken met "papier hier"
quote:Op zaterdag 7 januari 2017 22:55 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig hoorde het wel, vanuit de keuken....
quote:Op zaterdag 7 januari 2017 22:55 schreef Stien_Struis het volgende:
23:00 - 01:00
Met Stien S. de nacht in.
Een vrachtwagenpak en dan heel hard op een groep mensen inrennen.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 22:57 schreef Dj_Vout het volgende:
Ik moet trouwens nog een origineel carnavalspak hebben.
Als iemand een leuk idee heeft, hoor ik het graag.
quote:Op zaterdag 7 januari 2017 22:58 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Een vrachtwagenpak en dan heel hard op een groep mensen inrennen.
quote:Op zaterdag 7 januari 2017 22:58 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Een vrachtwagenpak en dan heel hard op een groep mensen inrennen.
Too early?quote:
Te slecht.quote:
Gewoon een kleed omdoen en dan met plaatsnamen als Rio, Sydney en Kaapstad erop. Als mensen dan vragen wat dat voorstelt, zeg je: verkleedquote:Op zaterdag 7 januari 2017 22:57 schreef Dj_Vout het volgende:
Ik moet trouwens nog een origineel carnavalspak hebben.
Als iemand een leuk idee heeft, hoor ik het graag.
Ja, dat best welquote:
Dat snappen ze hier niet met al die alcohol in hun lijf.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 22:59 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Gewoon een kleed omdoen en dan met plaatsnamen als Rio, Sydney en Kaapstad erop. Als mensen dan vragen wat dat voorstelt, zeg je: verkleed
je hoefde er niet eens over na te denkenquote:
Des te leukerquote:Op zaterdag 7 januari 2017 23:00 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Dat snappen ze hier niet met al die alcohol in hun lijf.
Nee, hij kwam heel snel. Ik heb die gave, zeg maarquote:Op zaterdag 7 januari 2017 23:00 schreef just me het volgende:
[..]
je hoefde er niet eens over na te denken
niet iedereen is er trots op heel snel te komenquote:Op zaterdag 7 januari 2017 23:00 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Nee, hij kwam heel snel. Ik heb die gave, zeg maar
Henkelientje ook, zo hebben we in de vroege avond geleerd.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 23:00 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Nee, hij kwam heel snel. Ik heb die gave, zeg maar
quote:Op zaterdag 7 januari 2017 23:01 schreef just me het volgende:
niet iedereen is er trots op heel snel te komen
quote:Op zaterdag 7 januari 2017 23:01 schreef Elfletterig het volgende:
Henkelientje ook, zo hebben we in de vroege avond geleerd.
Truste luiwammesquote:Op zaterdag 7 januari 2017 23:06 schreef Melting het volgende:
Luitjes, ik ga mijn bed in.
Zo'n dagje Efteling met Vout is enorm vermoeiend.
quote:Op zaterdag 7 januari 2017 23:06 schreef Melting het volgende:
Dat geloof ik gelijk. Je was dan ook een beetje stil tijdens de show van Vout. Het is je vergeven.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 23:06 schreef Melting het volgende:
Dit trek ik toch wat beter jaquote:Op zaterdag 7 januari 2017 23:10 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Deel 2 van die Reggae Dancehall was iets teveel van het goede.
Ik vind reggae leuk, dancehall minder en NL-talige rap met dancehall-invloeden trek ik gewoon niet.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 23:22 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Tsja heb al Reggae afwijking sinds mijn 18e en het moet er af en toe even uit.
Ben tijdens Vout zijn show langs mijn HD's gegaan op zoek naar zaterdagnacht deuntjes en dat draai ik nu.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 23:24 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik vind reggae leuk, dancehall minder en NL-talige rap met dancehall-invloeden trek ik gewoon niet.
Leuk. Ik heb ook alweer wat dingen klaarstaan voor de eerstvolgende reguliere show. En maandagavond natuurlijk deel 3 van N.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 23:28 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Ben tijdens Vout zijn show langs mijn HD's gegaan op zoek naar zaterdagnacht deuntjes en dat draai ik nu.
Hoe die aan zoveel posts komt is me een raadsel.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 23:43 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik zou haast zeggen: wie?
(Lees: waar is Knokkels eigenlijk?)
Mij ook. Maar ik heb afgelopen jaar ook meer dan ooit gepost op FOK!quote:Op zaterdag 7 januari 2017 23:46 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Hoe die aan zoveel posts komt is me een raadsel.
hoestie..? draai jij? is mijn mattie knokkie er ?quote:
Danny draait nu.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 23:55 schreef Thezappa het volgende:
[..]
hoestie..? draai jij? is mijn mattie knokkie er ?
Nee, ene Stien Struis draait. Knokkels is er nietquote:Op zaterdag 7 januari 2017 23:55 schreef Thezappa het volgende:
[..]
hoestie..? draai jij? is mijn mattie knokkie er ?
top ..doe je hem de groetjes als je hem ziet van mijquote:Op zaterdag 7 januari 2017 23:58 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee, ene Stien Struis draait. Knokkels is er niet
Hij is de laatste tijd bizar weinig aanwezig. Waarschijnlijk duikt hij dinsdagmiddag ineens op om van 15:25 tot 18:00 uur een show te doen. Zoiets.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 23:59 schreef Thezappa het volgende:
[..]
top ..doe je hem de groetjes als je hem ziet van mij
zo top zijn..quote:Op zondag 8 januari 2017 00:01 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Hij is de laatste tijd bizar weinig aanwezig. Waarschijnlijk duikt hij dinsdagmiddag ineens op om van 15:25 tot 18:00 uur een show te doen. Zoiets.
Maar ik zal 'm de groeten doen hoor
En blijf gerust hangen hier.
Da's de kale eigenaar van deze site zeggen ze, heeft een rood kleurtje letterlijk en figuurlijk.quote:
Troost je hoog staan gaat stuk makkelijker tegenwoordigquote:Op zondag 8 januari 2017 00:08 schreef Elfletterig het volgende:
Zo hé.... ben gewoon derde in de dagcijfers, allemaal door dat kut-telspel in MEN
Zo hoog ben ik nog nooit geëindigd...
Tja... beetje cijfertjes typenquote:Op zondag 8 januari 2017 00:10 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Troost je hoog staan gaat stuk makkelijker tegenwoordig
Paste er wel bij en hoppa dan gaat ie in de set.quote:Op zondag 8 januari 2017 00:26 schreef Elfletterig het volgende:
Dit klinkt ook oké, maar ik geef de voorkeur aan de Stargate remix
quote:Op zondag 8 januari 2017 00:28 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Paste er wel bij en hoppa dan gaat ie in de set.
Liever te veel dan te weinig.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |