Ik vraag mij wel nog steeds af wat hij met die "fine tooth comb" wil doenquote:
Wij hebben een kleine tuin. Of zoals het tegenwoordig populair wordt gezegd: een stadstuin.quote:
meer dan genoegquote:Op zaterdag 7 januari 2017 18:47 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Wij hebben een kleine tuin. Of zoals het tegenwoordig populair wordt gezegd: stadstuin.
Zeker weten. Alleen hebben we er ruim 10m2 bij gekregen aan de zijkant van het huis na de herinrichting van de straat/stoep. Daar moeten we nog mee aan de slag.quote:
Ik weet waar je huis woont!quote:Op zaterdag 7 januari 2017 18:48 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik heb geen tuin, maar wel 't Twiske op niet al te grote afstand. En genoeg groen in de buurt van mijn huis
Vertelquote:Op zaterdag 7 januari 2017 18:49 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ik weet waar je huis woont!
Suikertje?quote:Op zaterdag 7 januari 2017 18:49 schreef ToT het volgende:
[..]Zijn suikertje!
Voorlopig het enige suiker waar hij nog van mag snoepen!
quote:Op zaterdag 7 januari 2017 18:48 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Hoe is het met de patiënt?
Dat zal dan Oostzaan moeten zijn. Of Landsmeer.quote:
Wij hebben nog wel een voortuin maar ook een park voor de deur. Mooi uitzichtquote:Op zaterdag 7 januari 2017 18:48 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik heb geen tuin, maar wel 't Twiske op niet al te grote afstand. En genoeg groen in de buurt van mijn huis
Beide negatief.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 18:50 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Dat zal dan Oostzaan moeten zijn. Of Landsmeer.
* Diaan73 zong meequote:Op zaterdag 7 januari 2017 18:49 schreef spijkerbroek het volgende:
* spijkerbroek zingt ff mee met Kenny en Dolly
Suikertje, honingkje, liefje; koosnaampjes.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 18:49 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Suikertje?
heeft ze diabetes?
Dan is het Twiske iets verderquote:
Ow, dat lijkt me erg lastig.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 18:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Suikertje, honingkje, liefje; koosnaampjes.
Maar ze doen aan een suiker-challenge; eten zonder toegevoegde suikers.
zo sprak mijn broer altijd tegen zijn vrouw en zij tegen hemquote:Op zaterdag 7 januari 2017 18:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Suikertje, honingkje, liefje; koosnaampjes.
Maar ze doen aan een suiker-challenge; eten zonder toegevoegde suikers.
10 minuten op de fiets vind ik niet al te verquote:Op zaterdag 7 januari 2017 18:50 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Dan is het Twiske iets verder
quote:Op zaterdag 7 januari 2017 18:51 schreef just me het volgende:
[..]
zo sprak mijn broer altijd tegen zijn vrouw en zij tegen hem
A'dam Noord? Tuindorp?quote:Op zaterdag 7 januari 2017 18:51 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
10 minuten op de fiets vind ik niet al te ver
tijd genoeg tochquote:Op zaterdag 7 januari 2017 18:51 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
aldus Tailfox, 8 minuten en 59 seconden voordat zijn uitzending begint
wat zei jij tegen jouwquote:
De helft hier weet al waar ik woon en meneer zit zich suf te gokkenquote:
Lijkt mij ook lastig (en een boel gedoe), maar succes gewenst.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 18:51 schreef ToT het volgende:
[..]
FOK!ker Tailfox doet de suikerchallenge (Post ge-edit.)
Ik heb het nooit meegekregen neequote:Op zaterdag 7 januari 2017 18:53 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
De helft hier weet al waar ik woon en meneer zit zich suf te gokken
Vanaf A'dam Noord bij 't Twiske linksaf.
Wat elf zegt.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 18:53 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Lijkt mij ook lastig (en een boel gedoe), maar succes gewenst.
Jup, mijn dagelijkse supermarktquote:Op zaterdag 7 januari 2017 18:54 schreef OscarMopperkont het volgende:
Ik heb het nooit meegekregen nee
Maar Treitervlogger buurt dus?
Maakt dat jou nu Spuit 11?quote:
quote:Op zaterdag 7 januari 2017 18:55 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Jup, mijn dagelijkse supermarkt
Als jij dat wil....quote:Op zaterdag 7 januari 2017 18:55 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Maakt dat jou nu Spuit 11?
Jezus, wat een kutbuurtquote:Op zaterdag 7 januari 2017 18:56 schreef OscarMopperkont het volgende:
Ik woonde aan de andere kant van De Weer vroeger
Mja, wel iets hoger. De betere (luxe) kant. Pascal College om de hoek.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 18:58 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Jezus, wat een kutbuurt
(look who's talking)
iew! Die zijn ranzig, man!quote:Op zaterdag 7 januari 2017 18:58 schreef OscarMopperkont het volgende:
* OscarMopperkont heeft trek in oliebollen
Je bent een week te laat. Die van mij liggen in de vuilnisbak.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 18:58 schreef OscarMopperkont het volgende:
* OscarMopperkont heeft trek in oliebollen
Mja, waarom zou je ze alleen met oud en nieuw bakken?quote:Op zaterdag 7 januari 2017 18:58 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Je bent een week te laat. Die van mij liggen in de vuilnisbak.
Misschien heb je ze toevallig in de vuilnisbak van Oscar gedumpt...quote:Op zaterdag 7 januari 2017 18:58 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
niet eens ingevrorenquote:Op zaterdag 7 januari 2017 18:58 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Een goede oliebol nietquote:
Omdat ik ze alleen dan eet!quote:Op zaterdag 7 januari 2017 18:59 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Mja, waarom zou je ze alleen met oud en nieuw bakken?
Helaas....quote:Op zaterdag 7 januari 2017 18:59 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Misschien heb je ze toevallig in de vuilnisbak van Oscar gedumpt...
Nope, zie mijn antwoord aan Oscar.quote:
Jazekerquote:Op zaterdag 7 januari 2017 19:00 schreef spijkerbroek het volgende:
Van bowie was dat liedje net? Klonk best aardig.
quote:
quote:
quote:
Graag gedraaid mensen!quote:
quote:Op zaterdag 7 januari 2017 19:03 schreef Elfletterig het volgende:
Iets zegt mij dat Tailfox inlogproblemen heeft...
Het is een vloekquote:Op zaterdag 7 januari 2017 19:03 schreef Elfletterig het volgende:
Iets zegt mij dat Tailfox inlogproblemen heeft...
quote:
De laatste keer ging het goed geloof ik.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 19:03 schreef ToT het volgende:
[..]Tail problemen met draaien? Dat nooit!
zolang ze niet toegevoegd zijn welquote:Op zaterdag 7 januari 2017 19:06 schreef spijkerbroek het volgende:
Mag Tail wel Sweet Dreams hebben?
Hé ik hoor een stemquote:Op zaterdag 7 januari 2017 19:07 schreef Elfletterig het volgende:
Het blijft wel erg lang stil...
Nou ja... stil... Gup draait muziekjes.
Kennelijk zijn ze niet toegevoegd. Hij draait 'm nu zelfquote:
Wordt wel wat verwarrend zo.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 19:12 schreef Elfletterig het volgende:
Tail gaat gewoon verder waar Gup ophield
quote:Op zaterdag 7 januari 2017 19:18 schreef just me het volgende:
mag ik dan, in het kader van zoet...
sweet for my sweet sugar for my honey
En welke.....quote:Op zaterdag 7 januari 2017 19:20 schreef Elfletterig het volgende:
Dit is gewoon compensatiegedrag van Tailfox. Neemt -ie zelf geen suiker, gaat -ie ons opzadelen met een overdosis...
quote:
Is het niet meer glad daar ?quote:Op zaterdag 7 januari 2017 19:22 schreef MadMaster het volgende:
Als je Sugarloaf draait met 'Don't Call Us, We'll Call You', dan ga ik zo in de auto luisteren...
voorzichtig dan maarquote:Op zaterdag 7 januari 2017 19:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, alleen maar vloeibaar water hier op de weg.
Wel mistig...
Het oosten blijft dan ook glad. Het westen is gladvrij (is dat een woord?).quote:Op zaterdag 7 januari 2017 19:26 schreef Diaan73 het volgende:
Hier lijkt het steeds gladder te worden.Het vriest ook nog steeds.
Mijn auto staat nog ingevroren, kijk morgenmiddag wel of ie ontdooit is.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 19:26 schreef Diaan73 het volgende:
Hier lijkt het steeds gladder te worden.Het vriest ook nog steeds.
Het zou rond 22:00 uur gaan dooien.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 19:27 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Het oosten blijft dan ook glad. Het westen is gladvrij (is dat een woord?).
ik snap jequote:Op zaterdag 7 januari 2017 19:27 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Het oosten blijft dan ook glad. Het westen is gladvrij (is dat een woord?).
quote:Op zaterdag 7 januari 2017 19:27 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Mijn auto staat nog ingevroren, kijk morgenmiddag wel of ie ontdooit is.
Had de koelkast vol en heb geen stap buiten gezet.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 19:29 schreef Diaan73 het volgende:
[..]![]()
Die van ons zit nog vol met sneeuw, hebben we gewoon gelaten. Het stuk stoep waar we sneeuw hadden geschept, is nu glad.
Ik ben ook niet buiten geweest vandaag en ik het zomaar kunnen dat ik morgen ook binnen blijf.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 19:31 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Had de koelkast vol en heb geen stap buiten gezet.
Wij zijn alleen even naar mijn ouders gelopen om mijn neefje te brengen mijn broer en schoonzus waren daar en om daar te eten. Dat was op zich wel even lekker.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 19:31 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Had de koelkast vol en heb geen stap buiten gezet.
Morgen lekker lang slapen en rond 14:00u kijk ik wel een keer naar buiten.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 19:32 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ben ook niet buiten geweest vandaag en ik het zomaar kunnen dat ik morgen ook binnen blijf.
als die muts je niet eerder liefdevol komt wakker maken met een ontbijtje op bedquote:Op zaterdag 7 januari 2017 19:34 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Morgen lekker lang slapen en rond 14:00u kijk ik wel een keer naar buiten.
Die ligt dan op de bank TV te kijken.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 19:34 schreef just me het volgende:
[..]
als die muts je niet eerder liefdevol komt wakker maken met een ontbijtje op bed
ik voel me nog steeds gammel en doe zo min mogelijkquote:Op zaterdag 7 januari 2017 19:33 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Wij zijn alleen even naar mijn ouders gelopen om mijn neefje te brengen mijn broer en schoonzus waren daar en om daar te eten. Dat was op zich wel even lekker.
quote:Op zaterdag 7 januari 2017 19:35 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Die ligt dan op de bank TV te kijken.
rustig aanquote:Op zaterdag 7 januari 2017 19:35 schreef just me het volgende:
[..]
ik voel me nog steeds gammel en doe zo min mogelijkdat is eigenlijk helemaal niets voor mij maar het is maar even niet anders
Heb geen idee, dan slaap ik.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 19:36 schreef just me het volgende:
[..]![]()
naar die spannende mannenbillen enzo van de schaatsers
Ow balen is dat. Hopelijk knap je snel op.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 19:35 schreef just me het volgende:
[..]
ik voel me nog steeds gammel en doe zo min mogelijkdat is eigenlijk helemaal niets voor mij maar het is maar even niet anders
Ik had je kippensoep van m'n moeder gebracht. Dat spul geneest kanker nog, volgens mij.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 19:35 schreef just me het volgende:
ik voel me nog steeds gammel en doe zo min mogelijk![]()
jep, ik moet maandag toch weer aan de slagquote:Op zaterdag 7 januari 2017 19:38 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow balen is dat. Hopelijk knap je snel op.
quote:Op zaterdag 7 januari 2017 19:39 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik had je kippensoep van m'n moeder gebracht. Dat spul geneest kanker nog, volgens mij.
Maar ja, die woont in gladde contreien, dus dat gaat 'm niet worden, sorry.
Beterschap
Mijn moeder woont in het oosten, muts!quote:
En daar is het wel gladquote:Op zaterdag 7 januari 2017 19:40 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Mijn moeder woont in het oosten, muts!
nou hop eerst naar het oosten en dan naar het westenquote:Op zaterdag 7 januari 2017 19:40 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Mijn moeder woont in het oosten, muts!
Dan is de soep koud.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 19:41 schreef just me het volgende:
[..]
nou hop eerst naar het oosten en dan naar het westen
Ik heb nog een blik in de kast staan?quote:
ik ga morgen zelf wel kippensoep makenquote:
quote:Op zaterdag 7 januari 2017 19:42 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik heb nog een blik in de kast staan?
Dat zal ik maar niet verkeerd opvatten....quote:
quote:Op zaterdag 7 januari 2017 19:43 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Dat zal ik maar niet verkeerd opvatten....
Tailfox en zijn vriendin hebben dan ook een heel oppervlakkige relatie...quote:Op zaterdag 7 januari 2017 19:44 schreef spijkerbroek het volgende:
"Als je drie keer haar naam noemt, dan komt ze zeker"
Ook dat zal ik maar niet verkeerd opvatten...
quote:Op zaterdag 7 januari 2017 19:44 schreef spijkerbroek het volgende:
"Als je drie keer haar naam noemt, dan komt ze zeker"
Ook dat zal ik maar niet verkeerd opvatten...
(makkelijke date wel)
toch zeker 30 cmquote:Op zaterdag 7 januari 2017 19:45 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Tailfox en zijn vriendin hebben dan ook een heel oppervlakkige relatie...
Ik wil niet eens weten welke vage kalender jullie aanhangen, maar gelukkig nieuwjaarquote:Op zaterdag 7 januari 2017 19:46 schreef Doedezemaar het volgende:
Happy New Year! Ja, wij vieren vandaag oud en nieuw en ik vind dat het wel middernacht is geweest
Happy New Year DDM en Symphquote:Op zaterdag 7 januari 2017 19:46 schreef Doedezemaar het volgende:
Happy New Year! Ja, wij vieren vandaag oud en nieuw en ik vind dat het wel middernacht is geweest
Kwam Message to My Girl nu alwéér langs ja?quote:Op zaterdag 7 januari 2017 19:46 schreef Doedezemaar het volgende:
quote:Op zaterdag 7 januari 2017 19:46 schreef Doedezemaar het volgende:
met vuurwerkquote:Op zaterdag 7 januari 2017 19:48 schreef just me het volgende:
[..]
Happy New Year DDM en Symph
dat het maar een heel mooi jaar mag worden
[ afbeelding ]
dan maar hopen dat jullie dat volgend jaar wel hebbenquote:Op zaterdag 7 januari 2017 19:50 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
met vuurwerkonze sterretjes bewaren we maar tot volgend jaar, geen zin om nu buiten te gaan staan
Helllooooquote:Op zaterdag 7 januari 2017 19:44 schreef Elfletterig het volgende:
Henkelientje
Henkelientje
Henkelientje
Haai!quote:
het is net de wonderlamp van Aladinquote:Op zaterdag 7 januari 2017 19:53 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Kijk, het werkt gewoon weer. Hallo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |