SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We hebben ook een Facebookpagina: klik
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
- - SCHAAMTELOZE SPAM - -
[ Bericht 1% gewijzigd door Diaan73 op 07-01-2017 15:04:24 ]Make love, not war ☮
Ik denk het niet. Hij wisselt wel vaker van plek.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 14:43 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Dit jaar of het jaar erna dus wel uit de lijst
Donequote:Op zaterdag 7 januari 2017 14:45 schreef OscarMopperkont het volgende:
Kan jij mijn Bowie plaatje ook in de OP zetten?
quote:
Ze recyclen goed hun gitaar riedeltjequote:Op zaterdag 7 januari 2017 14:47 schreef MadMaster het volgende:
Qua titel vond ik deze wel toepasselijk...
Ik zweet me dood.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 14:47 schreef MadMaster het volgende:
Qua titel vond ik deze wel toepasselijk...
Luister je toch met het schaatsen op de achtergrond.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 14:51 schreef spijkerbroek het volgende:
13:15 - 15:00 MadMaster - Slush Puppie Afternoon
15:00 - 17:00 DJ PaRoDiUzZ - Koude Bietjes
17:00 - 19:00 Oscar - vult het gat
19:00 - 21:00 Tail - de show met een staartje
21:00 - 23:00 Dj Vout - Muziek op z'n Vouts
En ik maar denken dat schaatsen een lange zit zou zijn...
En nog reageren ook. Ik ben geen vrouw, dus ik kan niet multitaskenquote:Op zaterdag 7 januari 2017 14:51 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Luister je toch met het schaatsen op de achtergrond.
Dank, succes!quote:Op zaterdag 7 januari 2017 14:49 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Ik ga alvast wat klaarzetten, thnx voor de sessie MM.
De afsluiter is ook voor jou...quote:
Ik ben ook geen vrouw, maar die kunnen ook niet multitasken.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 14:52 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
En nog reageren ook. Ik ben geen vrouw, dus ik kan niet multitasken
Niemand kan multitasken.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 14:53 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik ben ook geen vrouw, maar die kunnen ook niet multitasken.
Het commentaar bij schaatsen is nog slaapverwekkender dan de rondjes zelf.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 14:51 schreef spijkerbroek het volgende:
En ik maar denken dat schaatsen een lange zit zou zijn...
Ik kan anders wel ademen en zitten tegelijkertijdquote:
Dat klopt.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 14:55 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik kan anders wel ademen en zitten tegelijkertijd
quote:Op zaterdag 7 januari 2017 14:58 schreef MaryMouse het volgende:
Lucky wordt een beetje gek van deze muziek geloof ik
Ditquote:
Het is standaard jaren 80 party rap.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 15:02 schreef OscarMopperkont het volgende:
Dit zouden zo Mikey G en DJ Sven kunnen zijn
Voor een bank ga je er niet uit maar voor je neefje wel, nou zeg.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 15:05 schreef Diaan73 het volgende:
Ik luister nog heel even.
We lopen zo even naar mijn ouders, neefje brengen die bij ons heeft geslapen.
Dat kunnen we lopend doen... zo'n 500 meter.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 15:06 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Voor een bank ga je er niet uit maar voor je neefje wel, nou zeg.
Kun je hem net zo goed over de schutting gooien.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 15:07 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat kunnen we lopend doen... zo'n 500 meter.
Op zich wel blij dat we niet met de auto weg gegaan zijn, heel veel ongelukken hier in de omgeving.
Dat is waar. Maar we gaan er ook even eten.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 15:09 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Kun je hem net zo goed over de schutting gooien.
Hebben ze geen 3ds zodat ze dat binnen kunnen doen?quote:Op zaterdag 7 januari 2017 15:09 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat is waar. Maar we gaan er ook even eten.
En de jongens willen even wat Pokémons vangen.![]()
Hebben ze wel en hebben ze net ook thuis gedaan. Ze zijn nu ook met de Pokémonkaarten aan het spelen. Maar voor Pokémon Go moeten we echt naar buiten.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 15:11 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Hebben ze geen 3ds zodat ze dat binnen kunnen doen?
Eetse en tot laterquote:Op zaterdag 7 januari 2017 15:20 schreef Diaan73 het volgende:
En voor het eten ook.![]()
Veel luisterplezier nog en tot later
3 is zo goed.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 16:55 schreef OscarMopperkont het volgende:
Run The Jewels... die katten mixes
sorry ik zit te kijken in het rooster en het klopt wel hoorquote:Op zaterdag 7 januari 2017 17:10 schreef OscarMopperkont het volgende:
* OscarMopperkont gaat maar Netflix kijken
![]()
Ja hij klopt maar het systeem pakt hem nooit.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 17:18 schreef tailfox het volgende:
[..]
sorry ik zit te kijken in het rooster en het klopt wel hoor
dm me even hoe ik het kan oplossenquote:Op zaterdag 7 januari 2017 17:20 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ja hij klopt maar het systeem pakt hem nooit.
Is gewoon systeemtechnisch gedoe. Niet dat van de invoerder.
Door niet meer het opgegeven wachtwoord te gebruikenquote:Op zaterdag 7 januari 2017 17:20 schreef tailfox het volgende:
[..]
dm me even hoe ik het kan oplossen
Nope en nopequote:Op zaterdag 7 januari 2017 17:55 schreef Elfletterig het volgende:
Ben je nu aan het uitzenden Oscar? Is het gelukt met dat wachtwoord?
Ja, dat wachtwoord wat ik gekozen heb werkt nooit.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 17:57 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Raar. Gisterenavond lukte het wel. Wil je nog uitzenden of laat je het verder voorbijgaan?
Gaat morgenavond dan wel door??quote:Op zaterdag 7 januari 2017 17:58 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ja, dat wachtwoord wat ik gekozen heb werkt nooit.
Op dit moment hoor je Gup. Oscar had inlogproblemen. Waarschijnlijk zijn die nu verholpen. Zijn show kan elk moment beginnen.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 18:01 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Wie is er dan aan het draaien eilk? want dit staat niet in gups playlist volgensmij
Als mensen mij niet inroosteren met dat wachtwoord.... moet het vast goed komenquote:
Gup draaidequote:Op zaterdag 7 januari 2017 18:01 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Wie is er dan aan het draaien eilk? want dit staat niet in gups playlist volgensmij
Je staat morgenavond ingeroosterd met hetzelfde wachtwoord waarmee je nu draaitquote:Op zaterdag 7 januari 2017 18:03 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Als mensen mij niet inroosteren met dat wachtwoord.... moet het vast goed komen
Dan moet het lukkenquote:Op zaterdag 7 januari 2017 18:04 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je staat morgenavond ingeroosterd met hetzelfde wachtwoord waarmee je nu draait
Dat ligt dan aan je eigen instellingen, denk ik. Ik log altijd met dezelfde gegevens.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 18:04 schreef OscarMopperkont het volgende:
Het blijft ook wel verwonderlijk dat ik de ene keer moet inloggen met ShoutCast 1, vandaag weer met IceCast 2
Gaat niet lekker met die server.
Zo'n geweldig nummer dit.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 18:03 schreef Elfletterig het volgende:
En Oscar begint maar zo even met een nummer uit mijn Top 10 aller tijden. Dat is lekker binnenkomen.
Alles staat hetzelfde, alleen dus steeds wisseling van Shoutcast 1, Icecast 1 of 2.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 18:05 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat ligt dan aan je eigen instellingen, denk ik. Ik log altijd met dezelfde gegevens.
quote:Op zaterdag 7 januari 2017 18:04 schreef OscarMopperkont het volgende:
Maar goed, met dit wachtwoord werkt het
Thanks 11
Ik werk ook met Mixxx en ik heb dit probleem nog nooit gehad...quote:Op zaterdag 7 januari 2017 18:06 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Alles staat hetzelfde, alleen dus steeds wisseling van Shoutcast 1, Icecast 1 of 2.
Dat is iets wat de server bepaald en ik moet Mixxx daar op matchen.
Misschien iets met het account zelf dat Melting heeft aangemaakt. Dat daar misschien een instelling niet goed staat.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 18:08 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik werk ook met Mixxx en ik heb dit probleem nog nooit gehad...
Mag ik je nu aanraken?quote:Op zaterdag 7 januari 2017 18:09 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ben geaccepteerd als lid op Facebook![]()
![]()
Waarom zouden ze je afwijzen dan?quote:Op zaterdag 7 januari 2017 18:09 schreef Diaan73 het volgende:
![]()
Ik bedoelde eigenlijk bij de Facebookpagina van radio49.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 18:12 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Waarom zouden ze je afwijzen dan?
Ik heb geen idee hoe actief die pagina nog isquote:Op zaterdag 7 januari 2017 18:13 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk bij de Facebookpagina van radio49.![]()
En dat is een besloten groep en is het afwachten of verzoek geaccepteerd wordt.
Volgens mij niet heel erg. Aangezien het gros van de leden nooit meer hier komtquote:Op zaterdag 7 januari 2017 18:17 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoe actief die pagina nog is
Op verzoek van tailfox heb ik vanmiddag de link naar een besloten groep geplaatst in de OP van deze topicreeks.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 18:17 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Er is maar één juiste cast...quote:Op zaterdag 7 januari 2017 18:10 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Misschien iets met het account zelf dat Melting heeft aangemaakt. Dat daar misschien een instelling niet goed staat.
Komt vanzelf wel goed.
Zolang het wachtwoord maar even degene is die we nu gebruiken, is het alleen even kwestie van de juiste "cast" zoeken.
het is altijd icecastquote:Op zaterdag 7 januari 2017 18:04 schreef OscarMopperkont het volgende:
Het blijft ook wel verwonderlijk dat ik de ene keer moet inloggen met ShoutCast 1, vandaag weer met IceCast 2
Gaat niet lekker met die server.
yeaquote:Op zaterdag 7 januari 2017 18:09 schreef Diaan73 het volgende:
![]()
In principe wel, maar ik was dus gister ingelogd via ShoutCast 1.quote:
ik blaas er nieuw leven inquote:Op zaterdag 7 januari 2017 18:17 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Als zélfs ik geaccepteerd wordt, is dat niets om héél erg trots op te zijnquote:Op zaterdag 7 januari 2017 18:09 schreef Diaan73 het volgende:
![]()
word bedoel je?quote:Op zaterdag 7 januari 2017 18:23 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Als zélfs ik geaccepteerd wordt, is dat niets om héél erg trots op te zijn
quote:
Holy fuckquote:
Zo slecht draait Oscar toch ook weer niet?quote:Op zaterdag 7 januari 2017 18:25 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Holy fuck![]()
Ik ga meteen op zoek naar een touw en een balk die stevig genoeg is.
Sorry, ik kan dat soms niet laten.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 18:25 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Holy fuck![]()
Ik ga meteen op zoek naar een touw en een balk die stevig genoeg is.
Het had eigenlijkquote:Op zaterdag 7 januari 2017 18:27 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Touché.Ik twijfelde nog over die komma toen ik mijn post zag.
quote:Op zaterdag 7 januari 2017 18:30 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Het had eigenlijk
'word' bedoel je?
moeten zijn, waarbij de ' ook een " kan zijn. De komma is optioneel.
Maar goed, ik vergeef je
Heb ik niet direct bij de handquote:Op zaterdag 7 januari 2017 18:30 schreef Diaan73 het volgende:
Oscar, doe je ook één verzoekje?
Ik ben vanmiddag een nummer vergeten te vragen: Ice-T - Iceberg
Als het niet lukt, ook prima. Dan bewaar ik het verzoekje voor een ander moment.
Altijd vrolijke deuntjesquote:
Okay, jammer. Was het proberen waard.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 18:31 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Heb ik niet direct bij de hand
ik wil hem wel draaienquote:Op zaterdag 7 januari 2017 18:30 schreef Diaan73 het volgende:
Oscar, doe je ook één verzoekje?
Ik ben vanmiddag een nummer vergeten te vragen: Ice-T - Iceberg
Als het niet lukt, ook prima. Dan bewaar ik het verzoekje voor een ander moment.
Opgelostquote:
quote:Op zaterdag 7 januari 2017 18:35 schreef Diaan73 het volgende:
[..]top.
Mag het dan voor 20:30 uur?![]()
dan begint Wie is de Mol
quote:Op zaterdag 7 januari 2017 18:36 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gevonden! Kan je gewoon blijven luisteren.
Die laaielichter?quote:Op zaterdag 7 januari 2017 18:38 schreef tailfox het volgende:
dit nummer echt tevaak al gehoord vandaag
Kwam die andere toevallig tegen, die was welquote:
quote:
Omdat je dat later goed kan gebruikenquote:
Grote plannen met je mokkel?quote:
ik wil geen tuinquote:Op zaterdag 7 januari 2017 18:45 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Omdat je dat later goed kan gebruiken![]()
Heeft tail een mokkel?quote:
Werkt verrassend goedquote:Op zaterdag 7 januari 2017 18:43 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Kwam die andere toevallig tegen, die was wel![]()
toen dacht ik, oh ja, deze heb ik ook nog
Deze is wel droog.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |