iew! Die zijn ranzig, man!quote:Op zaterdag 7 januari 2017 18:58 schreef OscarMopperkont het volgende:
* OscarMopperkont heeft trek in oliebollen
Je bent een week te laat. Die van mij liggen in de vuilnisbak.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 18:58 schreef OscarMopperkont het volgende:
* OscarMopperkont heeft trek in oliebollen
Mja, waarom zou je ze alleen met oud en nieuw bakken?quote:Op zaterdag 7 januari 2017 18:58 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Je bent een week te laat. Die van mij liggen in de vuilnisbak.
Misschien heb je ze toevallig in de vuilnisbak van Oscar gedumpt...quote:Op zaterdag 7 januari 2017 18:58 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
niet eens ingevrorenquote:Op zaterdag 7 januari 2017 18:58 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Een goede oliebol nietquote:
Omdat ik ze alleen dan eet!quote:Op zaterdag 7 januari 2017 18:59 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Mja, waarom zou je ze alleen met oud en nieuw bakken?
Helaas....quote:Op zaterdag 7 januari 2017 18:59 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Misschien heb je ze toevallig in de vuilnisbak van Oscar gedumpt...
Nope, zie mijn antwoord aan Oscar.quote:
Jazekerquote:Op zaterdag 7 januari 2017 19:00 schreef spijkerbroek het volgende:
Van bowie was dat liedje net? Klonk best aardig.
quote:
quote:
quote:
Graag gedraaid mensen!quote:
quote:Op zaterdag 7 januari 2017 19:03 schreef Elfletterig het volgende:
Iets zegt mij dat Tailfox inlogproblemen heeft...
Het is een vloekquote:Op zaterdag 7 januari 2017 19:03 schreef Elfletterig het volgende:
Iets zegt mij dat Tailfox inlogproblemen heeft...
quote:
De laatste keer ging het goed geloof ik.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 19:03 schreef ToT het volgende:
[..]Tail problemen met draaien? Dat nooit!
zolang ze niet toegevoegd zijn welquote:Op zaterdag 7 januari 2017 19:06 schreef spijkerbroek het volgende:
Mag Tail wel Sweet Dreams hebben?
Hé ik hoor een stemquote:Op zaterdag 7 januari 2017 19:07 schreef Elfletterig het volgende:
Het blijft wel erg lang stil...
Nou ja... stil... Gup draait muziekjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |