Rip Duitsers met alleen zomerkledingquote:Op zaterdag 7 januari 2017 19:50 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ja, zal niet veel schelen met Moskou. Maar is nu ook voor mijn schoonouders extreem. Zo koud was het zelden.
Lichaamswarmte opzoekenquote:Op zaterdag 7 januari 2017 19:50 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ja, zal niet veel schelen met Moskou. Maar is nu ook voor mijn schoonouders extreem. Zo koud was het zelden.
De eerste vrouw met warme voeten moet ik nog tegenkomen ja.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 19:53 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Van die koude vrouwmens poten op je rug
Ah kom op zeg. Tijdens mijn zwangerschap sloot ik m'n douchebeurt ook altijd stervenskoud af.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 19:53 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Van die koude vrouwmens poten op je rug
Trouwen ?quote:Op zaterdag 7 januari 2017 19:54 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ah kom op zeg. Tijdens mijn zwangerschap sloot ik m'n douchebeurt ook altijd stervenskoud af.
#bikkel
Koekoekskind.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 19:57 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik zorg wel voor dat koekoekskind
Ditquote:Op zaterdag 7 januari 2017 19:53 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
De eerste vrouw met warme voeten moet ik nog tegenkomen ja.
Waar kan ik dit zienquote:Op zaterdag 7 januari 2017 20:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Er moet zo een Japanner darten.
quote:Op zaterdag 7 januari 2017 19:39 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
LR gaat gewoon buiten schijten in deze horrorwinter
Gewoon een mooie dame opzoeken.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 20:01 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
We kunnen niet allemaal een baby op onze buik hangen als eerste bescherming tegen bevriezing.
Ja dat doen ze meestal bij de startquote:Op zaterdag 7 januari 2017 20:03 schreef Jojoortje het volgende:
In Thialf is een man aan het schieten.
Ik blijf binnen en ga córdoba kijkenquote:Op zaterdag 7 januari 2017 20:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ga je de kroeg nog in voor Sevilla of blijf je in je rukbunker?
Hier zenden ze vreemd genoeg geen schaatsen uit. Heb zelfs in India naar schaatsen kunnen kijken. Leverde wel vreemde gezichten op in de kroeg toen ze het ze voor ons op hadden gezet.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 20:06 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ja dat doen ze meestal bij de start
(Hihi)quote:Op zaterdag 7 januari 2017 20:06 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ja dat doen ze meestal bij de start
Mag niet van Poetin.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 20:09 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Hier zenden ze vreemd genoeg geen schaatsen uit. Heb zelfs in India naar schaatsen kunnen kijken. Leverde wel vreemde gezichten op in de kroeg toen ze het ze voor ons op hadden gezet.
De Japanner verliest de eerste set met 0-3.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 20:10 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Een terroristische aanslag op fans van schaatsen is niet echt terroristisch. En ook geen aanslag. Gewoon common sense
Godverdommequote:Op zaterdag 7 januari 2017 20:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De Japanner verliest de eerste set met 0-3.
Volgens mijn berekeningen vannacht om 4 uur Australisch kampioenschapquote:Op zaterdag 7 januari 2017 20:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De Japanner verliest de eerste set met 0-3.
Canarische Eilanden ofzoquote:Op zaterdag 7 januari 2017 20:17 schreef Jojoortje het volgende:
Ben ook vakanties aan het zoeken. Wil definitief niet naar Turkije. Als we de kleine niet hadden gehad, dan waarschijnlijk wel.
Dus nu op zoek naar iets All Inclusive, kindvriendelijk en zongarantie.
Sevillaquote:Op zaterdag 7 januari 2017 20:17 schreef Jojoortje het volgende:
Ben ook vakanties aan het zoeken. Wil definitief niet naar Turkije. Als we de kleine niet hadden gehad, dan waarschijnlijk wel.
Goede hasj daar maar denk niet veel zeewaterquote:
Met sunweb op vakantie willen, dan vraag je er om.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 20:10 schreef onlogisch het volgende:
Ik kijk Goldeneye en zoek een vakantie. Wat kan ik mokerboos worden op sunweb en haar website
Portugal of Kroatië zou ik voor gaan.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 20:17 schreef Jojoortje het volgende:
quote:Op zaterdag 7 januari 2017 20:20 schreef Dven het volgende:
Blijf ieder geval heel ver uit de buurt van Bulgarije want dat land ben ik echt van afgekickt
ALLEEN MAAR SNEEUW -15.5 GRADEN MOMENTEEL EN OVER EEN PAAR DAGEN -25quote:
Dan is het hier kouder, maar daar kan Bulgarije toch niks aan doen.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 20:24 schreef Dven het volgende:
[..]
ALLEEN MAAR SNEEUW -15.5 GRADEN MOMENTEEL EN OVER EEN PAAR DAGEN -25![]()
![]()
Rip dvenquote:Op zaterdag 7 januari 2017 20:24 schreef Dven het volgende:
[..]
![]()
Ja daar heb je een punt maar ik heb een zondebok nodig.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 20:24 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dan is het hier kouder, maar daar kan Bulgarije toch niks aan doen.
Dit zoek ik ook. Meeten we ergens op Mallorca?quote:Op zaterdag 7 januari 2017 20:17 schreef Jojoortje het volgende:
Gisteren zag ik een paar tv gasten die ergens in het noorden waren, toen kregen ze van een oud vrouwtje gefermenteerde vis uit een potje aangeboden, dat vrouwtje zei toen dat ze eerst een slokje van het vocht moesten nemenquote:Op zaterdag 7 januari 2017 20:24 schreef Dven het volgende:
[..]
![]()
Wat een bazinnige trolquote:Op zaterdag 7 januari 2017 20:28 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Gisteren zag ik een paar tv gasten die ergens in het noorden waren, toen kregen ze van een oud vrouwtje gefermenteerde vis uit een potje aangeboden, dat vrouwtje zei toen dat ze eerst een slokje van het vocht moesten nemenToen ik dat zag moest ik gelijk aan jou denken.
Ja die was echt mooi, hij kotsen en zij stond hem uit te lachen.quote:
Als je als B voetballer niet eens in China speelt kan je er echt niks van.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 20:33 schreef opperkleurder het volgende:
Arshavin speelt tegenwoordig in Kazachstan zie ik net. Schakelde toch in zijn eentje Nederland uit.
Hij deed het ook echtquote:Op zaterdag 7 januari 2017 20:32 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ja die was echt mooi, hij kotsen en zij stond hem uit te lachen.
Ik heb nog eens in de krant gestaan met een foto als spelertje van 9. Denk dat ik die maar naar China hoef te sturen en al een contractje krijg aangeboden waar ik waarschijnlijk geen nee tegen zegquote:Op zaterdag 7 januari 2017 20:34 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Als je als B voetballer niet eens in China speelt kan je er echt niks van.
In Kazachstan kun je ook prima poen scheppen.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 20:34 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Als je als B voetballer niet eens in China speelt kan je er echt niks van.
Wat voor iets heb je zin in?quote:Op zaterdag 7 januari 2017 20:34 schreef kapiteintje het volgende:
Straks de kou trotseren voor een heerlijk speciaalbiertje
In je moeder zou hier te makkelijk zijn.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 20:37 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Wat voor iets heb je zin in?
Niet zo makkelijk als jouw moeder.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 20:37 schreef onlogisch het volgende:
[..]
In je moeder zou hier te makkelijk zijn.
Nicequote:Op zaterdag 7 januari 2017 20:38 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Niet zo makkelijk als jouw moeder.
Mietjescultuur.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 20:32 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zoals je net al las zijn die vaak ijskoud.
7/10quote:Op zaterdag 7 januari 2017 20:38 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Niet zo makkelijk als jouw moeder.
Bijvoorbeeld.quote:
Ook wel lekker eten enzo?quote:Op zaterdag 7 januari 2017 20:23 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Portugal of Kroatië zou ik voor gaan.
Onlo in z'n speedo. Deal.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 20:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dit zoek ik ook. Meeten we ergens op Mallorca?
Portugal zekerquote:Op zaterdag 7 januari 2017 20:41 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld.
[..]
Ook wel lekker eten enzo?
Ga gewoon Sociedad - Sevilla kijken nuquote:Op zaterdag 7 januari 2017 20:42 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik zie nu pas dat rayo in een borstkankershirt speelt
Zeker, Portugese keuken is een favoriet van mij. Kroatisch is veel gegrilde vlees en vis met wat Italiaanse invloed.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 20:41 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld.
[..]
Ook wel lekker eten enzo?
Dat heb ik ook op staanquote:Op zaterdag 7 januari 2017 20:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ga gewoon Sociedad - Sevilla kijken nu
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |