Ja die was echt mooi, hij kotsen en zij stond hem uit te lachen.quote:
Als je als B voetballer niet eens in China speelt kan je er echt niks van.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 20:33 schreef opperkleurder het volgende:
Arshavin speelt tegenwoordig in Kazachstan zie ik net. Schakelde toch in zijn eentje Nederland uit.
Hij deed het ook echtquote:Op zaterdag 7 januari 2017 20:32 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ja die was echt mooi, hij kotsen en zij stond hem uit te lachen.
Ik heb nog eens in de krant gestaan met een foto als spelertje van 9. Denk dat ik die maar naar China hoef te sturen en al een contractje krijg aangeboden waar ik waarschijnlijk geen nee tegen zegquote:Op zaterdag 7 januari 2017 20:34 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Als je als B voetballer niet eens in China speelt kan je er echt niks van.
In Kazachstan kun je ook prima poen scheppen.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 20:34 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Als je als B voetballer niet eens in China speelt kan je er echt niks van.
Wat voor iets heb je zin in?quote:Op zaterdag 7 januari 2017 20:34 schreef kapiteintje het volgende:
Straks de kou trotseren voor een heerlijk speciaalbiertje
In je moeder zou hier te makkelijk zijn.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 20:37 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Wat voor iets heb je zin in?
Niet zo makkelijk als jouw moeder.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 20:37 schreef onlogisch het volgende:
[..]
In je moeder zou hier te makkelijk zijn.
Nicequote:Op zaterdag 7 januari 2017 20:38 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Niet zo makkelijk als jouw moeder.
Mietjescultuur.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 20:32 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zoals je net al las zijn die vaak ijskoud.
7/10quote:Op zaterdag 7 januari 2017 20:38 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Niet zo makkelijk als jouw moeder.
Bijvoorbeeld.quote:
Ook wel lekker eten enzo?quote:Op zaterdag 7 januari 2017 20:23 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Portugal of Kroatië zou ik voor gaan.
Onlo in z'n speedo. Deal.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 20:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dit zoek ik ook. Meeten we ergens op Mallorca?
Portugal zekerquote:Op zaterdag 7 januari 2017 20:41 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld.
[..]
Ook wel lekker eten enzo?
Ga gewoon Sociedad - Sevilla kijken nuquote:Op zaterdag 7 januari 2017 20:42 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik zie nu pas dat rayo in een borstkankershirt speelt
Zeker, Portugese keuken is een favoriet van mij. Kroatisch is veel gegrilde vlees en vis met wat Italiaanse invloed.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 20:41 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld.
[..]
Ook wel lekker eten enzo?
Dat heb ik ook op staanquote:Op zaterdag 7 januari 2017 20:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ga gewoon Sociedad - Sevilla kijken nu
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |