Oke Haanquote:Op zaterdag 7 januari 2017 12:43 schreef goodtripbob het volgende:
[..]
Ja, duh...___
Alleen woon ik in een BW waar ik mijn drugs moet inleveren in de kluis en betrapt worden binnen met drugs staat 5 dagen schorsing op. 5 dagen vanaf 8 uur in de ochtend tot half 11 in de avond buiten in deze fucking kou doorbrengen...!!!
Best wel kut... Moet net voor half 11 bijpakken want als je daarna buiten bent mag je pas 8 uur in de ochtend weer naar binnen... Ken niet gewoon chill pep op spiegel laten drogen, lijntjes nakken... En ook irritant is dat als ik een nacht doorhaal ik noet relax de hele nacht ken blowen... Doorhalen zonder wiet is toch een stuk minder chill......

goeiequote:Op zaterdag 7 januari 2017 12:45 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Oh zoals ik, maar dan niet getrouwd

Vanaf 14 is het verstandigquote:

sowquote:Op zaterdag 7 januari 2017 11:54 schreef Drug het volgende:
Ze is er nog.. veel gebeurd waaronder de moodkiller dat ik hem niet hard kan krijgen en zelfs vanochtend niet.. wel gecompenseerd met uren knuffelen en zoenen maar toch echt een once in lifetime kans finaal naar de haaien. Benieuwd of ik een derde herkansing krijg binnenkort maar dan ligt de druk er misschien nog meer op waardoor het ook dan niet lukt. Nu is ze opfrissen, zo wat eten en dan gaat ze weer..

Dat bekoop je met de dood.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 12:48 schreef zeer het volgende:
[..]
wil over je bil likken om te zien of ik dan ga hallucineren

bef dr brains out danquote:Op zaterdag 7 januari 2017 11:54 schreef Drug het volgende:
Ze is er nog.. veel gebeurd waaronder de moodkiller dat ik hem niet hard kan krijgen en zelfs vanochtend niet.. wel gecompenseerd met uren knuffelen en zoenen maar toch echt een once in lifetime kans finaal naar de haaien. Benieuwd of ik een derde herkansing krijg binnenkort maar dan ligt de druk er misschien nog meer op waardoor het ook dan niet lukt. Nu is ze opfrissen, zo wat eten en dan gaat ze weer..

quote:
quote:Op zaterdag 7 januari 2017 11:55 schreef Dimachaerus het volgende:
je had haar toch gwn uren kunnen likken dan

jawel man anders is moeite voor niks, zaadjes willen in die gaatjesquote:Op zaterdag 7 januari 2017 12:50 schreef zeer het volgende:
[..]
srs man je kan haar toch helemaal suf seksen heb je je dick niet voor nodig

wow wil nooit met jou seksen echt laffe lover ben jequote:Op zaterdag 7 januari 2017 12:51 schreef Drug het volgende:
[..]
jawel man anders is moeite voor niks, zaadjes willen in die gaatjes

Toch niet weer een leven oppakken hequote:Op zaterdag 7 januari 2017 12:15 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Sinds afgelopen maandag wel veel voor mijn doen. Maar vanaf aanstaande maandag ben ik weer weg

quote:Op zaterdag 7 januari 2017 12:52 schreef zeer het volgende:
[..]
wow wil nooit met jou seksen echt laffe lover ben je

seks is egoquote:Op zaterdag 7 januari 2017 12:52 schreef zeer het volgende:
[..]

denk niet dat hij dat erg vindtquote:Op zaterdag 7 januari 2017 12:52 schreef zeer het volgende:
[..]

Jaquote:

Ik heb geen "bedskills", en I don't care.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 12:52 schreef wickedmen het volgende:
Mensen die op een internetforumpje pochen over hun bedskills zijn onzeker over hun bedskills en waarschijnlijk slecht in bed

daar hoor jij dus ook bij, snolquote:Op zaterdag 7 januari 2017 12:52 schreef wickedmen het volgende:
Mensen die op een internetforumpje pochen over hun bedskills zijn onzeker over hun bedskills en waarschijnlijk slecht in bed

ik ook nietquote:Op zaterdag 7 januari 2017 12:55 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik heb geen "bedskills", en I don't care.

hey schatquote:

💯🔥🔥quote:Op zaterdag 7 januari 2017 12:55 schreef Willoow het volgende:
[..]

Ja best welquote:

oh oke tot zo xquote:

rond twee uur als vrienden van hem hier zijnquote:

lekkerquote:Op zaterdag 7 januari 2017 12:58 schreef supersof het volgende:
[..]
rond twee uur als vrienden van hem hier zijn

weet niet, misschien welquote:Op zaterdag 7 januari 2017 13:00 schreef Drug het volgende:
[..]
lekker
maar srs gaat ie geen gekke party zetten? hij klinkt echt als brave boy![]()

ah oke. als hij het naar zijn zin heeft is het goed toch.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 13:00 schreef supersof het volgende:
[..]
weet niet, misschien welgeen idee wat hij van plan is

Gamenquote:Op zaterdag 7 januari 2017 13:00 schreef Zosk het volgende:
[..]
Jeetje, wat moet je al die jaren daarvoor doen?

matigjes eigenlijkquote:Op zaterdag 7 januari 2017 13:02 schreef Drug het volgende:
[..]
ah oke. als hij het naar zijn zin heeft is het goed toch.
hoe is jouw party life eigenlijk?

als Drug ergens binnenkomt begint er automatisch een dj te draaienquote:Op zaterdag 7 januari 2017 13:02 schreef supersof het volgende:
[..]
matigjes eigenlijk
en dat van jou?

ik kan je meerdere filmpjes sturen waaruit het tegendeel blijktquote:Op zaterdag 7 januari 2017 13:04 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
maar chicks willen juist genomen worden

ja ik ook hoor, haar laten genieten is juist fucking sexyquote:Op zaterdag 7 januari 2017 13:02 schreef zeer het volgende:
[..]
nee grapje vriend maar zou toch voor het beffen gaan

ik kan dat nietquote:Op zaterdag 7 januari 2017 13:04 schreef Mortaxx het volgende:
[..]

stop nou eens met je homemade pegging to spammen manquote:Op zaterdag 7 januari 2017 13:04 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ik kan je meerdere filmpjes sturen waaruit het tegendeel blijkt

pff lastig zeg is dan niets meer waarquote:Op zaterdag 7 januari 2017 13:04 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ik kan je meerdere filmpjes sturen waaruit het tegendeel blijkt

vetquote:Op zaterdag 7 januari 2017 13:03 schreef zeer het volgende:
[..]
als Drug ergens binnenkomt begint er automatisch een dj te draaien

ging koffie met hem drinken ipv een koekje er naast kregen wie een spiegel met 2 lijntjes coke p.p.quote:

Maar dat doe ik nu ook nog, op dit moment zelfs. En ik ben al twee keer zo oud.quote:

dan ga ik geen koffie drinken met drugquote:Op zaterdag 7 januari 2017 13:05 schreef zeer het volgende:
[..]
ging koffie met hem drinken ipv een koekje er naast kregen wie een spiegel met 2 lijntjes coke p.p.

Welnee. Da's de ego van mannetjes die denken dat hun pielemuisje een godsgeschenk is.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 13:04 schreef Mortaxx het volgende:
[..]

ben er niet zo mee bezig.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 13:02 schreef supersof het volgende:
[..]
matigjes eigenlijk
en dat van jou?

Dat denk ik sowieso niet hoor. :squote:Op zaterdag 7 januari 2017 13:06 schreef Willoow het volgende:
[..]
Welnee. Da's de ego van mannetjes die denken dat hun pielemuisje een godsgeschenk is.

quote:Op zaterdag 7 januari 2017 13:04 schreef Mortaxx het volgende:
[..]

Welk spel speel je?quote:Op zaterdag 7 januari 2017 13:05 schreef Zosk het volgende:
[..]
Maar dat doe ik nu ook nog, op dit moment zelfs. En ik ben al twee keer zo oud.

Ik ben beschikbaar voor koffie, je mag zelfs mijn koekje hebben.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 13:06 schreef supersof het volgende:
[..]
dan ga ik geen koffie drinken met drug

ik versier die vrouwtjes altijd door te zeggen dat mijn penis tegenvaltquote:Op zaterdag 7 januari 2017 13:06 schreef Willoow het volgende:
[..]
Welnee. Da's de ego van mannetjes die denken dat hun pielemuisje een godsgeschenk is.

haha nicequote:Op zaterdag 7 januari 2017 13:03 schreef zeer het volgende:
[..]
als Drug ergens binnenkomt begint er automatisch een dj te draaien

Nou...quote:Op zaterdag 7 januari 2017 12:52 schreef Chai het volgende:
[..]
Bob is de drugskoning hoor. Dus haan is hooguit Bob, maar niet andersom.

lol frigide willooowquote:Op zaterdag 7 januari 2017 13:06 schreef Willoow het volgende:
[..]

Zoals het hoort bij een snatser thuis! Heel normaal in snuifhuizen dit.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 13:05 schreef zeer het volgende:
[..]
ging koffie met hem drinken ipv een koekje er naast kregen wie een spiegel met 2 lijntjes coke p.p.

het koekje hoef je toch niet op te etenquote:Op zaterdag 7 januari 2017 13:06 schreef supersof het volgende:
[..]
dan ga ik geen koffie drinken met drug

is gwn oneerlijk dat btb wanks with art 5000 views heeft en ik 30 ofzoquote:Op zaterdag 7 januari 2017 13:04 schreef zeer het volgende:
[..]
stop nou eens met je homemade pegging to spammen man

echt heel aanhankelijkquote:Op zaterdag 7 januari 2017 13:07 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Nou...
Begeleid wonen, psychoses, drugsaanhankelijkheid

Doe je wel eens plank en dan ogen dicht?quote:Op zaterdag 7 januari 2017 12:55 schreef Willoow het volgende:
[..]

wat is erquote:

Nee, doe helemaal niksquote:Op zaterdag 7 januari 2017 13:08 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Doe je wel eens plank en dan ogen dicht?

Wordt ikquote:Op zaterdag 7 januari 2017 12:26 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Kotsmisselijk wordt ik er van
Nog 2 maandjes, dan pvv stemmen

Coolquote:

Ik ook niet.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 12:55 schreef Willoow het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |