Wat is het thema?quote:Op maandag 9 januari 2017 16:37 schreef Tyler-Girl het volgende:
Iemand een idee voor nieuwe nick?
Wil hier graag vanaf en heb er zeker een donatie voor over, maar kan niets anders verzinnen
Girl-Tyler.quote:Op maandag 9 januari 2017 16:37 schreef Tyler-Girl het volgende:
Wil hier graag vanaf en heb er zeker een donatie voor over, maar kan niets anders verzinnen
tiger-girlquote:Op maandag 9 januari 2017 16:37 schreef Tyler-Girl het volgende:
ishowmyboobsquote:Op maandag 9 januari 2017 16:37 schreef Tyler-Girl het volgende:
http://forum.fok.nl/user/profile/Friekquote:Op maandag 9 januari 2017 18:09 schreef Friek_ het volgende:
Zou wel willen meedoen met de actie, maar weet niet of de username 'Friek' nog vrij is. Wil graag van die underscore af.
Wil jij geen andere naam? Ik blijf je naam verkeerd lezen en de associatie is niet lekkerquote:Op maandag 9 januari 2017 18:11 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/user/profile/Friek
Beetje jammer dit..
Ik twijfel tussen PoeSSSSSSopstokje en PoesOpStokje.quote:Op maandag 9 januari 2017 18:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wil jij geen andere naam? Ik blijf je naam verkeerd lezen en de associatie is niet lekker
Krijg je die laatste van mij cadeau, is dat wat?quote:Op maandag 9 januari 2017 18:27 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Ik twijfel tussen PoeSSSSSSopstokje en PoesOpStokje.
Nee ik heb eerder al aangegeven niet te kunnen bijdragen, nu nog steeds niet.
Desondanks vind ik dit wel echt een top actie
Nee joh, dat hoeft toch helemaal nietquote:Op maandag 9 januari 2017 18:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Krijg je die laatste van mij cadeau, is dat wat?
Ik heb sowieso al gedoneerd, maar als ik jou blij kan maken met een namechange dan doe ik graag nog een donatiequote:Op maandag 9 januari 2017 19:09 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Nee joh, dat hoeft toch helemaal niet![]()
Een donatie mag uiteraard altijd, maar dan voor Lenthe en niet voor mij
Jeetje, wat lief van jequote:Op maandag 9 januari 2017 19:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik heb sowieso al gedoneerd, maar als ik jou blij kan maken met een namechange dan doe ik graag nog een donatie
Dus zeg het maar, als je die namechange hebben wilt dan kan het.
Van mij wel, denk er maar even over na wat je wilt...quote:Op maandag 9 januari 2017 19:13 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Jeetje, wat lief van je![]()
Mag Poes. (punt) ook?
Je bent liefquote:Op maandag 9 januari 2017 19:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Van mij wel, denk er maar even over na wat je wilt...
Dan mag UD me vertellen of hij het op de DoD pagina wil hebben of via de weg waarop wij eerder wat geregeld hebben.....
Dat kanquote:Op maandag 9 januari 2017 19:13 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Jeetje, wat lief van je![]()
Mag Poes. (punt) ook?
loveless85 heeft volgens mij ook nog steeds het aanbod staan dat hij voor een FHF'er een namechange wil betalen.quote:Op maandag 9 januari 2017 18:27 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Ik twijfel tussen PoeSSSSSSopstokje en PoesOpStokje.
Nee ik heb eerder al aangegeven niet te kunnen bijdragen, nu nog steeds niet.
Desondanks vind ik dit wel echt een top actie
Er is vast nog wel iemand die het kan gebruikenquote:Op maandag 9 januari 2017 19:20 schreef livelink het volgende:
[..]
loveless85 heeft volgens mij ook nog steeds het aanbod staan dat hij voor een FHF'er een namechange wil betalen.
Ik wou het net zeggen. Vanmiddag heeft hij die ¤30 al gedoneerdquote:Op maandag 9 januari 2017 19:20 schreef livelink het volgende:
[..]
loveless85 heeft volgens mij ook nog steeds het aanbod staan dat hij voor een FHF'er een namechange wil betalen.
quote:Op maandag 9 januari 2017 19:22 schreef Poesopstokje het volgende:
En een aanbod pak je toch wat makkelijker aan dan dat je er om moet vragen![]()
Het is dat Leandra niet met m'n nick kan omgaan, anders..
Ik zou er natuurlijk ook gewoon Poepopstokje van kunnen maken, problem solved.quote:
Getverquote:Op maandag 9 januari 2017 19:24 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Ik zou er natuurlijk ook gewoon Poepopstokje van kunnen maken, problem solved.
Nou genoeg slowchat. Bedankt
je reputatie, wat doe je ?quote:Op maandag 9 januari 2017 19:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik heb sowieso al gedoneerd, maar als ik jou blij kan maken met een namechange dan doe ik graag nog een donatie
Dus zeg het maar, als je die namechange hebben wilt dan kan het.
Wat heb je nou gekozen dan? CuntDestroyer? Of ReetVeger?quote:Op maandag 9 januari 2017 20:31 schreef Fopje het volgende:
Nog een paar dagen genieten van Fopje, ik ga je missen
Die is nog steeds actief, lijkt me dat dat sowieso niet mag.quote:Op maandag 9 januari 2017 23:03 schreef SugeLucky het volgende:
Als ik meer doneer, kan ik dan ook de naam van een bestaande user krijgen? Ik wil dolgraag de nickname Woelwater hebben.
puntje er voor?? Donatie gezien.quote:Op maandag 9 januari 2017 22:21 schreef Katinkat het volgende:
Ik doe ook mee, lang nagedacht voor een nieuwe naam. Zojuist gedoneerd.
Katinkat --->.fietsmiep
Mijn nieuwe naam past beter bij me ha ha ha...en gelijk voor het goede doel.
Op naar de 5500,--
Niet beschikbaar. Stevenburgerking en Rensjood nog wel.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 01:26 schreef Tjacka het volgende:
Ik zou dolgraag stevenmac willen hebben of RensAjacied
quote:
is mijn naam goedgekeurd ?quote:Op zondag 8 januari 2017 18:35 schreef markvanrinsum het volgende:
ik doe ook mee graag de naam aub veranderen in markdeajaxfan
[ afbeelding ]
Geen bericht is goed bericht. Je staat al op de lijstquote:Op dinsdag 10 januari 2017 01:36 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
[..]
is mijn naam goedgekeurd ?
Accounts verwijderen doet FOK! niet aan. Als je een wachtwoord bent vergeten kun je de passmailer gebruiken.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 03:47 schreef Barbiie__ het volgende:
Ik wil best doneren als deze account verwijderd word en de account Barbie__ veranderd wordt in
Barbii______ ( 6 streepjes )
maar wel graag de wachtwoord van mijn account Barbie__ die ben ik vergeten en de email
quote:Op maandag 9 januari 2017 18:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Krijg je die laatste van mij cadeau, is dat wat?
Is inmiddels geregeldquote:Op maandag 9 januari 2017 19:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Van mij wel, denk er maar even over na wat je wilt...
Dan mag UD me vertellen of hij het op de DoD pagina wil hebben of via de weg waarop wij eerder wat geregeld hebben.....
Ik zie inderdaad je donatie, dank jequote:Op maandag 9 januari 2017 22:27 schreef Katinkat het volgende:
Ik zie nu alleen op de DoD site niet mijn wijziging staan, heb dat wel in het vlak voor de mededelingen gezet, maar er ging eerst iets niet goed omdat ik geen achternaam had ingevuld, daarna niet gecheckt of alles in het mededelingen-vak er nog stond,.
Wel mijn achternaam als Fok te zien, hopelijk is dat voldoende.
Waarom doen sommige mensen zo moeilijk inderdaadquote:Op dinsdag 10 januari 2017 10:28 schreef Barbiie__ het volgende:
waarom gaat alles zo moeilijk in dit leven, mensen doe niet zo moeilijk, de beheerder kan echt wel accounts verwijderen
zucht
Ik niet, daar heb ik geen inzicht in. Stuur maar een mailtje naar forum@fok.NLquote:kunt u aub zeggen op elke email Barbie__ staat die ben ik vergeten
Er zijn wel accounts verwijderd, er staat dan opgezegd_10012017 oid.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 10:33 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Waarom doen sommige mensen zo moeilijk inderdaadDat kan niet omdat een forum onleesbaar wordt als er ineens allerlei reacties zijn verdwenen uit discussies.
Dan zijn de accounts niet verwijderd, maar is de username veranderd zoals dat nu ook gaat gebeurenquote:Op dinsdag 10 januari 2017 11:57 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Er zijn wel accounts verwijderd, er staat dan opgezegd_10012017 oid.
Ja oké, maar ze zijn wel nagenoeg onherkenbaar als je niet weet wie het was.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 11:59 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dan zijn de accounts niet verwijderd, maar is de username veranderd zoals dat nu ook gaat gebeuren
Behalve als ze gequote zijn in hetzelfde topicquote:Op dinsdag 10 januari 2017 12:01 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ja oké, maar ze zijn wel nagenoeg onherkenbaar als je niet weet wie het was.
dramaqueenquote:Op dinsdag 10 januari 2017 10:28 schreef Barbiie__ het volgende:
waarom gaat alles zo moeilijk in dit leven, mensen doe niet zo moeilijk, de beheerder kan echt wel accounts verwijderen
zucht
kunt u aub zeggen op elke email Barbie__ staat die ben ik vergeten
Ben eruit:quote:Op zondag 8 januari 2017 21:40 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Getver, niet goed opgelet.
Ik ga denktanken, kom erop terug
het is oudjaarsavondquote:Op dinsdag 10 januari 2017 20:24 schreef Cat22 het volgende:
Toch ook wel een beetje een weemoedig moment
Zeker Cat-erpillarquote:Op dinsdag 10 januari 2017 20:24 schreef Cat22 het volgende:
Toch ook wel een beetje een weemoedig moment
Zo is het meidquote:
de pagina op dreamordonate blijf actief neem ik aan? Was al actief vóór deze actie en blijft gewoon open.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 22:42 schreef Moira. het volgende:
Deze nog ff kicken in de AT's van mensen die nog niet hebben besloten.
Nog 5 kwartier de tijd, mensen!
Dat neem ik ook aan jaquote:Op dinsdag 10 januari 2017 22:45 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
de pagina op dreamordonate blijf actief neem ik aan? Was al actief vóór deze actie en blijft gewoon open.
Ja ik voelde je post maar ik wilde gewoon nogmaals dit topic in de AT omhoog kicken dus verzon een vraag om te stellen.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 22:51 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dat neem ik ook aan jaIk bedoel dan ook deze actie waarvoor dit topic in het leven is geroepen
Netjesquote:Op dinsdag 10 januari 2017 22:56 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ja ik voelde je post maar ik wilde gewoon nogmaals dit topic in de AT omhoog kicken dus verzon een vraag om te stellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |