quote:Op maandag 9 januari 2017 19:22 schreef Poesopstokje het volgende:
En een aanbod pak je toch wat makkelijker aan dan dat je er om moet vragen![]()
Het is dat Leandra niet met m'n nick kan omgaan, anders..
Ik zou er natuurlijk ook gewoon Poepopstokje van kunnen maken, problem solved.quote:
Getverquote:Op maandag 9 januari 2017 19:24 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Ik zou er natuurlijk ook gewoon Poepopstokje van kunnen maken, problem solved.
Nou genoeg slowchat. Bedankt
je reputatie, wat doe je ?quote:Op maandag 9 januari 2017 19:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik heb sowieso al gedoneerd, maar als ik jou blij kan maken met een namechange dan doe ik graag nog een donatie
Dus zeg het maar, als je die namechange hebben wilt dan kan het.
Wat heb je nou gekozen dan? CuntDestroyer? Of ReetVeger?quote:Op maandag 9 januari 2017 20:31 schreef Fopje het volgende:
Nog een paar dagen genieten van Fopje, ik ga je missen
Die is nog steeds actief, lijkt me dat dat sowieso niet mag.quote:Op maandag 9 januari 2017 23:03 schreef SugeLucky het volgende:
Als ik meer doneer, kan ik dan ook de naam van een bestaande user krijgen? Ik wil dolgraag de nickname Woelwater hebben.
puntje er voor?? Donatie gezien.quote:Op maandag 9 januari 2017 22:21 schreef Katinkat het volgende:
Ik doe ook mee, lang nagedacht voor een nieuwe naam. Zojuist gedoneerd.
Katinkat --->.fietsmiep
Mijn nieuwe naam past beter bij me ha ha ha...en gelijk voor het goede doel.
Op naar de 5500,--
Niet beschikbaar. Stevenburgerking en Rensjood nog wel.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 01:26 schreef Tjacka het volgende:
Ik zou dolgraag stevenmac willen hebben of RensAjacied
quote:
is mijn naam goedgekeurd ?quote:Op zondag 8 januari 2017 18:35 schreef markvanrinsum het volgende:
ik doe ook mee graag de naam aub veranderen in markdeajaxfan
[ afbeelding ]
Geen bericht is goed bericht. Je staat al op de lijstquote:Op dinsdag 10 januari 2017 01:36 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
[..]
is mijn naam goedgekeurd ?
Accounts verwijderen doet FOK! niet aan. Als je een wachtwoord bent vergeten kun je de passmailer gebruiken.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 03:47 schreef Barbiie__ het volgende:
Ik wil best doneren als deze account verwijderd word en de account Barbie__ veranderd wordt in
Barbii______ ( 6 streepjes )
maar wel graag de wachtwoord van mijn account Barbie__ die ben ik vergeten en de email
quote:Op maandag 9 januari 2017 18:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Krijg je die laatste van mij cadeau, is dat wat?
Is inmiddels geregeldquote:Op maandag 9 januari 2017 19:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Van mij wel, denk er maar even over na wat je wilt...
Dan mag UD me vertellen of hij het op de DoD pagina wil hebben of via de weg waarop wij eerder wat geregeld hebben.....
Ik zie inderdaad je donatie, dank jequote:Op maandag 9 januari 2017 22:27 schreef Katinkat het volgende:
Ik zie nu alleen op de DoD site niet mijn wijziging staan, heb dat wel in het vlak voor de mededelingen gezet, maar er ging eerst iets niet goed omdat ik geen achternaam had ingevuld, daarna niet gecheckt of alles in het mededelingen-vak er nog stond,.
Wel mijn achternaam als Fok te zien, hopelijk is dat voldoende.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |