Zeg het hem!quote:
quote:
Wat is het thema?quote:Op maandag 9 januari 2017 16:37 schreef Tyler-Girl het volgende:
Iemand een idee voor nieuwe nick?
Wil hier graag vanaf en heb er zeker een donatie voor over, maar kan niets anders verzinnen
Girl-Tyler.quote:Op maandag 9 januari 2017 16:37 schreef Tyler-Girl het volgende:
Wil hier graag vanaf en heb er zeker een donatie voor over, maar kan niets anders verzinnen
tiger-girlquote:Op maandag 9 januari 2017 16:37 schreef Tyler-Girl het volgende:
ishowmyboobsquote:Op maandag 9 januari 2017 16:37 schreef Tyler-Girl het volgende:
http://forum.fok.nl/user/profile/Friekquote:Op maandag 9 januari 2017 18:09 schreef Friek_ het volgende:
Zou wel willen meedoen met de actie, maar weet niet of de username 'Friek' nog vrij is. Wil graag van die underscore af.
Wil jij geen andere naam? Ik blijf je naam verkeerd lezen en de associatie is niet lekkerquote:Op maandag 9 januari 2017 18:11 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/user/profile/Friek
Beetje jammer dit..
Ik twijfel tussen PoeSSSSSSopstokje en PoesOpStokje.quote:Op maandag 9 januari 2017 18:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wil jij geen andere naam? Ik blijf je naam verkeerd lezen en de associatie is niet lekker
Krijg je die laatste van mij cadeau, is dat wat?quote:Op maandag 9 januari 2017 18:27 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Ik twijfel tussen PoeSSSSSSopstokje en PoesOpStokje.
Nee ik heb eerder al aangegeven niet te kunnen bijdragen, nu nog steeds niet.
Desondanks vind ik dit wel echt een top actie
Nee joh, dat hoeft toch helemaal nietquote:Op maandag 9 januari 2017 18:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Krijg je die laatste van mij cadeau, is dat wat?
Ik heb sowieso al gedoneerd, maar als ik jou blij kan maken met een namechange dan doe ik graag nog een donatiequote:Op maandag 9 januari 2017 19:09 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Nee joh, dat hoeft toch helemaal niet![]()
Een donatie mag uiteraard altijd, maar dan voor Lenthe en niet voor mij
Jeetje, wat lief van jequote:Op maandag 9 januari 2017 19:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik heb sowieso al gedoneerd, maar als ik jou blij kan maken met een namechange dan doe ik graag nog een donatie
Dus zeg het maar, als je die namechange hebben wilt dan kan het.
Van mij wel, denk er maar even over na wat je wilt...quote:Op maandag 9 januari 2017 19:13 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Jeetje, wat lief van je![]()
Mag Poes. (punt) ook?
Je bent liefquote:Op maandag 9 januari 2017 19:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Van mij wel, denk er maar even over na wat je wilt...
Dan mag UD me vertellen of hij het op de DoD pagina wil hebben of via de weg waarop wij eerder wat geregeld hebben.....
Dat kanquote:Op maandag 9 januari 2017 19:13 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Jeetje, wat lief van je![]()
Mag Poes. (punt) ook?
loveless85 heeft volgens mij ook nog steeds het aanbod staan dat hij voor een FHF'er een namechange wil betalen.quote:Op maandag 9 januari 2017 18:27 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Ik twijfel tussen PoeSSSSSSopstokje en PoesOpStokje.
Nee ik heb eerder al aangegeven niet te kunnen bijdragen, nu nog steeds niet.
Desondanks vind ik dit wel echt een top actie
Er is vast nog wel iemand die het kan gebruikenquote:Op maandag 9 januari 2017 19:20 schreef livelink het volgende:
[..]
loveless85 heeft volgens mij ook nog steeds het aanbod staan dat hij voor een FHF'er een namechange wil betalen.
Ik wou het net zeggen. Vanmiddag heeft hij die ¤30 al gedoneerdquote:Op maandag 9 januari 2017 19:20 schreef livelink het volgende:
[..]
loveless85 heeft volgens mij ook nog steeds het aanbod staan dat hij voor een FHF'er een namechange wil betalen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |