)
Ook jij mag dat nietquote:Op woensdag 4 januari 2017 22:58 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Kan ik geen 'permissie' aanvragen?
Dat ik alleen naamtopics mag maken?'
quote:
Dat had ik gedaan, liep niet goed af.quote:Op woensdag 4 januari 2017 23:03 schreef BoneThugss het volgende:
[..]![]()
En als ik een topic over jou maak, mag dat wel?
quote:Op woensdag 4 januari 2017 23:06 schreef SecretPret het volgende:
[..]
Dat had ik gedaan, liep niet goed af.
Iets specifieker graag? KLB is altijd al een vergaarbak geweest van humor en serieuzere klachten of een mixvorm daarvan in de vorm van een serieuze klacht met een humoristische ondertoon en wat zelfspot. Dat vind ik persoonlijk de leukste topics maar helaas zie ik die nog maar zelden.quote:Op donderdag 5 januari 2017 20:44 schreef Barrah het volgende:
Blijft verrassend welke minder serieuze reacties jullie wel en niet laten staan.
Met dit meer repressieve beleid van de laatste tijd wordt dit forum er niet leuker op. Ik denk steeds vaker na of ik iets wel zal posten, ook als het wel serieus is. En de FA's/MOD's maar denken dat het aan de users ligt dat er steeds minder gepost wordt op FOK!
Valt wel mee toch? Vaak zijn het de standaard reacties "Goed topic, Vogeltjesdans" "quote:Op donderdag 5 januari 2017 20:44 schreef Barrah het volgende:
Blijft verrassend welke minder serieuze reacties jullie wel en niet laten staan.
Mooi beschreven.quote:Op donderdag 5 januari 2017 20:55 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Iets specifieker graag? KLB is altijd al een vergaarbak geweest van humor en serieuzere klachten of een mixvorm daarvan in de vorm van een serieuze klacht met een humoristische ondertoon en wat zelfspot. Dat vind ik persoonlijk de leukste topics maar helaas zie ik die nog maar zelden.
Humor is subjectief. Baggertopics worden soms, lang niet altijd, gesloten. Je loopt dus de kans dat er topics geslot worden / reacties verwijderd worden waar jij de ballen van uit je broek lacht maar waar de desbetreffende moderator geen topicwaarde van in ziet. Dat is niet anders vrees ik.
je snapt niet dat die posts aan de hand van de goed topic volgeldans formule de mods de keel uithangen? ze staan overal manquote:Op donderdag 5 januari 2017 22:20 schreef Barrah het volgende:
[..]
Mooi beschreven.
Zelf zie ik KLB daarnaast een plek waar klachten gerelativeerd worden. De ene keer met een serieuze hart onder de riem, de andere keer met humor.
Op zich niks mis mee dat jullie de kwaliteit in de gaten houden. Maar bijvoorbeeld mijn "Goed topic weer Martin Gaus" in dit topic zat volgens mij niemand in de weg. En volgens mij zijn er nog meer posts weggehaald. Ik snap de bedoeling van het modereren, maar zo'n OP schreeuwt om tegengas in een minder serieuze vorm. En ik heb er op zijn minst een eigen draai aan gegeven. Verwijderen kan altijd nog als blijkt dat er niemand ook serieus durft te reageren (wat hier eerder als argument is genoemd maar volgens mij zwaar wordt overdreven).
Oké dan post ik "TS is Martin Gaus" en wordt het niet weggemod. Komt op het zelfde neer though.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 13:40 schreef PeZu het volgende:
[..]
je snapt niet dat die posts aan de hand van de goed topic volgeldans formule de mods de keel uithangen? ze staan overal man
Maaruh mag een meettopik nou wel?quote:Op dinsdag 10 januari 2017 09:00 schreef wickedmen het volgende:
Ik had meettopik gemaakt maar zie nu dat het gesloten is door Pharkus
Maaruh, komt er ooit een meet en wanneer willen jullie dit doen
En waarom sluiten die kut mods in KLB elke topik die ze zien, zo gaat het er niet drukker op worden
nee, neem een lollyquote:Op dinsdag 10 januari 2017 09:00 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Maaruh mag een meettopik nou wel?
Alleen als je al een concrete datum en locatie hebt.tenzij de regel hierover veranderd is.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 09:00 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Maaruh mag een meettopik nou wel?
Thnxquote:Op dinsdag 10 januari 2017 09:58 schreef madeliefff het volgende:
[..]
Alleen als je al een concrete datum en locatie hebt.tenzij de regel hierover veranderd is.
Ik heb er wat weggehaaldquote:Op zaterdag 14 januari 2017 11:58 schreef Razor21 het volgende:
KLB / Oplichters en wanprestatie bij FiberNL gaat nu behoorlijk offtopic. Wellicht even modden. Alvast bedankt..
quote:
Oké je hebt gelijk. Excuus voor het ongemak.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 13:43 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Dat geouwehoer is nergens voor nodig toch
quote:Op zaterdag 14 januari 2017 14:06 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Oké je hebt gelijk. Excuus voor het ongemak.
Ik had nog nooit van hem gehoord tot ik voor het eerst in maanden weer eens in Klaagbaak en General kwamquote:Op zondag 15 januari 2017 14:47 schreef scrupuleus het volgende:
Je druk maken om Anthonus![]()
Een prachtig figuur.
ja is weer wegquote:Op zondag 15 januari 2017 14:37 schreef Razor21 het volgende:
Jullie mogen mijn topic sluiten of die gast Anthonie wel even wat tot bedaren brengen :
KLB / Oplichters en wanprestatie bij FiberNL
Wat een gast zeg!
Ook in General hangt meneer al de mod uit GC / Vrijwilligerswerk in Sri Lanka doen zonder organisatie?
Dank jullie wel
kap eens met het proberen te ontsporen van ieder topic waarin je post. Is ook ook niet voor het eerst dat dat wordt gezegdquote:
quote:Op zondag 15 januari 2017 14:52 schreef hugecooll het volgende:
[..]
ja is weer weg
[..]
kap eens met het proberen te ontsporen van ieder topic waarin je post. Is ook ook niet voor het eerst dat dat wordt gezegd
maar dat probeer ik je steeds uit te leggen. ik hete eerst geen Anthonie24quote:Op zondag 15 januari 2017 14:50 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Ik had nog nooit van hem gehoord tot ik voor het eerst in maanden weer eens in Klaagbaak en General kwam
dit bedoel ik dusquote:Op zondag 15 januari 2017 14:54 schreef Anthonie24 het volgende:
[..]
maar dat probeer ik je steeds uit te leggen. ik hete eerst geen Anthonie24....ik hete eerst matthias24.
maar daar word ik iedere keer wegepest!! dat heb ik jouw (plus een paar andere mods) al 100 keer verteld volgens mij.quote:Op zondag 15 januari 2017 14:56 schreef hugecooll het volgende:
[..]
dit bedoel ik dus
Gewoon ophouden met die posts steeds. Zoek een slowchat op als je wil ouwehoeren
dan slowchat je niet. In ieder geval niet waar dat niet de bedoeling isquote:Op zondag 15 januari 2017 15:01 schreef Anthonie24 het volgende:
[..]
maar daar word ik iedere keer wegepest!! dat heb ik jouw (plus een paar andere mods) al 100 keer verteld volgens mij.
dus de pesters winnen?quote:Op zondag 15 januari 2017 15:08 schreef hugecooll het volgende:
[..]
dan slowchat je niet. In ieder geval niet waar dat niet de bedoeling is
ik zag hem in klb ook regelmatig uitgescholden wordenquote:
ik kan me er iets bij voorstellen als je stelselmatig topics verbaggertquote:Op dinsdag 17 januari 2017 12:44 schreef Yiha3 het volgende:
[..]
ik zag hem in klb ook regelmatig uitgescholden worden
kom maar bij ons qtquote:Op zondag 15 januari 2017 15:01 schreef Anthonie24 het volgende:
[..]
maar daar word ik iedere keer wegepest!! dat heb ik jouw (plus een paar andere mods) al 100 keer verteld volgens mij.
Wees blij dat hier MODs rondlopen om te scheidsrechteren en dat zij je postrechten nog niet hebben ontnomen. Als je je in de echte maatschappij zo kinderachtig zou gedragen als je hier doet was je al lang uitgekotst. Of kom je soms hier baggeren omdat ook in het echt niemand je accepteert?quote:Op zondag 15 januari 2017 15:01 schreef Anthonie24 het volgende:
[..]
bedankt voor je bevestigingquote:Op dinsdag 17 januari 2017 13:51 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Zo werkt de wereld. Deal with it.
je stoort je eraan?quote:Op dinsdag 17 januari 2017 12:49 schreef Barrah het volgende:
[..]
Wees blij dat hier MODs rondlopen om te scheidsrechteren en dat zij je postrechten nog niet hebben ontnomen. Als je je in de echte maatschappij zo kinderachtig zou gedragen als je hier doet was je al lang uitgekotst. Of kom je soms hier baggeren omdat ook in het echt niemand je accepteert?
quote:Op dinsdag 17 januari 2017 14:00 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Geen dank, ga nu maar ergens anders lopen janken.
neequote:Op dinsdag 17 januari 2017 14:00 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Geen dank, ga nu maar ergens anders lopen janken.
Waaraan? Aan Anthonie24 of aan het gepest?quote:
quote:Op dinsdag 17 januari 2017 14:10 schreef Barrah het volgende:
[..]
Waaraan? Aan Anthonie24 of aan het gepest?
Kinderen op het schoolplein worden gepest vanwege hun bril, omdat ze dik zijn of een gek loopje hebben. Iedereen die zich hier registreert begint met een schone lei. We weten alleen van elkaar wat we zelf prijsgeven. Als je het gevoel hebt dat je hier wordt gepest dan heb je daar zelf aanleiding voor gegeven. Deze user heeft nogal een reputatie opgebouwd en zeurt nu zelf over de consequenties.
quote:Op dinsdag 17 januari 2017 14:09 schreef hugecooll het volgende:
Ja ja, is wel weer genoeg geouwehoer he
Link?quote:Op dinsdag 17 januari 2017 14:49 schreef tong80 het volgende:
Ik schreef in General Chat een positieve column voor hem. Ter verdediging. Beetje tegen de kliekjes die hem gezamenlijk aanvallen. Viel ie mij aan. Hij postte laatst dat ze zeggen dat ie te dom is om een psychologische test te ondergaan. Dat ie daar niks van snapt. Ik heb medelijden met hem, maar eens houdt het op.
Ik houd me in.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 14:54 schreef scrupuleus het volgende:
Jongens even rustig doen voor Huge.
Dat is hemquote:Op dinsdag 17 januari 2017 15:02 schreef hugecooll het volgende:
[..]
GC / Matthias, ik zit al 15 jaar op FOK! en word ook gepest....
Stuur ff een dm of zoquote:Op dinsdag 17 januari 2017 15:20 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Waarom zijn al je reacties verwijderd?
Omdat ik positief was en het niet meer waard was.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 15:20 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Waarom zijn al je reacties verwijderd?
Wat loop jij nou te miepen?quote:Op dinsdag 17 januari 2017 20:19 schreef Yiha3 het volgende:
Jammer dat Rezania geen ban krijgt. Heb hem al meerdere keren door het lint zien gaan met zijn reacties. Lijkt wel of hij geen zelfbeheersing heeft.
ga je me ook al doodwensen?quote:
Hij kwam wel even over alsof hij aan een wellnessarrangement toe was ja, maar geen stress tochquote:Op dinsdag 17 januari 2017 20:19 schreef Yiha3 het volgende:
Jammer dat Rezania geen ban krijgt. Heb hem al meerdere keren door het lint zien gaan met zijn reacties. Lijkt wel of hij geen zelfbeheersing heeft.
Ik ga morgen op vakantie.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 20:26 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Hij kwam wel even over alsof hij aan een wellnessarrangement toe was ja, maar geen stress toch
Ga je moeder vervelen met dat gejank.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 20:19 schreef Yiha3 het volgende:
Alvast veel plezierquote:Op dinsdag 17 januari 2017 20:27 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik ga morgen op vakantie.Voor de rest ben ik momenteel een beetje in een emotioneel onstabiele staat, mijn excuses.
Heel dat gedoe is weg omdat offtopicquote:Op dinsdag 17 januari 2017 22:10 schreef Mortaxx het volgende:
Waarom zijn al mijn posts weg in het topic van iwanius?
werden alle topics maar zo fanatiek gemod daaropquote:Op dinsdag 17 januari 2017 22:10 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Heel dat gedoe is weg omdat offtopic
Motje een TR plaatsen of een modje aanspreken hequote:Op dinsdag 17 januari 2017 22:13 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
werden alle topics maar zo fanatiek gemod daarop
mag ik het hele oeuvre van possetje nominerenquote:Op dinsdag 17 januari 2017 22:14 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Motje een TR plaatsen of een modje aanspreken he
Tr kan niet op mobiel.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 22:14 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Motje een TR plaatsen of een modje aanspreken he
Jawel. Er zit een rapporteerknop boven het reageervenster.quote:
jawel op "rapporteer" drukken en dan voer je voor het gemak voor de moderator het # van de post inquote:
neejquote:Op dinsdag 17 januari 2017 22:15 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
mag ik het hele oeuvre van possetje nomineren
Geen specifiek bericht.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 22:16 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jawel. Er zit een rapporteerknop boven het reageervenster.
joh kijk je uit, er loeide ineens een sirene.quote:
waar is Frank eigenlijk? Al weken niet gezienquote:Op dinsdag 17 januari 2017 22:24 schreef Pharkus het volgende:
Een wijs man zei ooit, FB is geen speeltuin.
die is aan het acclimatiserenquote:Op dinsdag 17 januari 2017 22:27 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
waar is Frank eigenlijk? Al weken niet gezien
En een speeltuin is geen FB.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 22:24 schreef Pharkus het volgende:
Een wijs man zei ooit, FB is geen speeltuin.
Is volledig offtopic daar. Gewoon moven met je onzin. Sowieso is moderatie uitlokken niet de bedoeling. Maar veel succes met je opname van de inperking van meningsuiting wanneer je post over dat er een Morocaust zou moeten komen en zo wordt verwijderd.quote:Op donderdag 19 januari 2017 15:00 schreef NoDeal het volgende:
[..]
Weer weggehaald als ik iets zeg. FOK! gaat hard achteruit. Geen vrijheid van meningsuiting meer hier. Heb er wel een opname/screenshot van gemaakt en zal dit aankaarten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |