abonnement Unibet Coolblue
pi_167909574
Kijk.. Het is niet dat nu 2017 een paar dagen onderweg is, ik ineens anti-hond ben geworden.. Deze nigger is met honden groot geworden en zal hoogstwaarschijnlijk ook met honden oud worden, en de honden op hun beurt uiteraard ook onderhouden met goed voedsel en een regelmatige douche, dan wel een borstelbeurt, hoewel ik de voorkeur heb voor kortharige honden..

Afijn.. Een hond is een hond en ook ik roer regelmatig met mijn vinger in mijn kont.. En als ik dan mijn vinger als ware "pik of kont" onder mijn neus steek, dan ruik ik meestal gewoon stront.. Zoals het hoort.. Maar een hond hoort niet naar stront te meuren.. En sommige honden meuren naar stront.. En dat hoort niet!

Kijk.. Als je een hond hebt, en het is koud weer en regen zo af en toe en van die dingen, kutkolere, onderhou je hond dan ook godvernondeju :r :r :% :{ :{ :{..

Sta vanavond op de lift te wachten naar mijn loft, komt er een man met zijn hond uit die ik vaker met zijn twee heb gezien, volgens mij neukt 'ie die hond ook, en ik loop de lift in, en meuren dat het deed, godverdegodver.. Vuile stinkbouvier.. Ofzoiets.. Bah..

Klacht: Mensen die hun hond niet kammen, borstelen, wassen, goed voer geven.. Kortom: Baasjes die hun hond niet geven waar het recht op heeft :( :( :( :(..

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 05-01-2017 20:22:44 ]
pi_167909724
Kweetniet, ik heb het eerlijk gezegd niet zo op die honten.
Als je ze aait heb je ook altijd van zo'n vette stinkklauwen.
Geef mij maar kadden.
pindazakje
  donderdag 5 januari 2017 @ 22:04:50 #4
463823 Rodgrod
Lekker met vanillekwark
pi_167913021
En katten TS, wat vind je daarvan?
❤️🐤🐤🐤🐤🐤🐤🐤🐤❤️
Doet rubber om staven
pi_167913473
Katten zijn baas, honden zijn kut.
pi_167914797
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2017 22:24 schreef keci_siken het volgende:
Katten zijn baas
Deze man weet _O_ .
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')