Zelf ben ik gelukkig al 2 jaar weg bij deze oplichters! Maar vanaf de zijlijn volg ik nog weleens de ellende van de andere klanten. *Popcorn pakt.
Heel veel klanten proberen FiberNL al sinds december te bereiken via telefoon en social media en dat zonder succes.
Nu zijn ze blijkbaar sinds 2 dagen bezig om klachten via Twitter op te
pakken. Ze zijn ruim 6 weken inactief geweest op Twitter
Laat dit aub een waarschuwing zijn voor mensen die als voornemen hebben om naar FiberNL over te stappen. Het is die paar euro korting niet waard!!
Hier klachten / ervaringen op Tweakers :
https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1496345/lastOp Klachtkompas staan nu 851 klachten :
https://www.klachtenkompa(...)e7-b977-c4eddbb021c2Mijn klacht is dan ook waarom bestaat dit bedrijf in godsnaam nog! Zelf heb ik Kassa en Tros Radar al ingelicht per email om hier eens een item over te maken.
En het ergste is op Facebook spelen ze gewoon mooi weer
https://www.klachtenkompa(...)e7-b977-c4eddbb021c2 niets zeggen over bereikbaarheid / drukte etc.
Het lijkt er echt op dat ze nu een blik servicedesk medewerkers hebben opengetrokken om de vele klachten af te handelen.
Dat dit bedrijf snel kapot mag gaan!
En trouwens apart dat hier nog geen topic over was in Klaagbaak
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..