En waarom lukt het dates regelen en meteen thuis afspreken mij dan wel terwijl dat juist als lastigst wordt ervaren door veel mensen?quote:Op donderdag 5 januari 2017 22:51 schreef Molo het volgende:
[..]
Je weet over wie het gaat? Leervermogen
Je weet menig afloop, vandaar. Als ze morgen vertrekt weet je dat je nooit meer wat gaat horen net zoals het bij de andere dames is gegaan. Zelfs dat meisje van zestien heb ik nooit meer wat van vernomen en heeft me geblokkeerd.quote:Op donderdag 5 januari 2017 22:52 schreef Godshand het volgende:
[..]
Dat is toch geen afwijzing? Het is pas een afwijzing als ze niet wil zoenen, of helemaal niet meer wil afspreken...
Misschien. Het heeft geen zin daar je NU al over op te winden. Dat maakt jouw a priori kansen namelijk ook al niet hoger op.quote:Op donderdag 5 januari 2017 22:54 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
[..]
Je weet menig afloop, vandaar. Als ze morgen vertrekt weet je dat je nooit meer wat gaat horen net zoals het bij de andere dames is gegaan.
Maak je daar vooral nu al druk over.quote:Op donderdag 5 januari 2017 22:54 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
[..]
Je weet menig afloop, vandaar. Als ze morgen vertrekt weet je dat je nooit meer wat gaat horen net zoals het bij de andere dames is gegaan. Zelfs dat meisje van zestien heb ik nooit meer wat van vernomen en heeft me geblokkeerd.
Weet ik veel wat voor needy wijven jij hosselt, blijkbaar zie je er ok genoeg uit om naartoe te gaan en te bedenken om bij te blijven slapen (vind ik al apart voor een vrouw om te doen, zegt wel iets over haar).quote:Op donderdag 5 januari 2017 22:52 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
[..]
En waarom lukt het dates regelen en meteen thuis afspreken mij dan wel terwijl dat juist als lastigst wordt ervaren door veel mensen?
Rien ne va plus na 6 januari 08:00 uurquote:Op donderdag 5 januari 2017 23:03 schreef habitue het volgende:
Ik kijk morgenavond wel ff hier hoe laat ze is vertrokken. Ik zet in op half 10.
Allemaal leuk en aardig en het is inderdaad opmerkelijk dat dat jou zo vaak lukt, maar dat zegt alleen geen fuck over jou als persoon. Dat zegt alleen iets over jouw foto's/profiel en over de (toch wat vreemde) meisjes die jij op basis van die foto's/dat profiel aantrekt (en waar ook jouw eigen voorkeur naar uitgaat)... Het gaat mis zodra het wél over jou als persoon gaat.quote:Op donderdag 5 januari 2017 22:52 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
[..]
En waarom lukt het dates regelen en meteen thuis afspreken mij dan wel terwijl dat juist als lastigst wordt ervaren door veel mensen?
Met dank aan je woonplaatsquote:Op donderdag 5 januari 2017 23:12 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Rien ne va plus na 6 januari 08:00 uur![]()
Deze week nog geen nieuwe date gepland. Wel een date tijdens O&N gehad (voor alles een eerste keer) Verliep niet zoals ik mij had ingebeeld met dank aan mijn woonplaats
maar het is een gezellige O&N geworden
Door de TS? Ja dat mens is gek.quote:Op donderdag 5 januari 2017 23:26 schreef Toto69 het volgende:
Echt elke keer weer wordt dit topic uit myAT geslingerd. Rara hoe komt dat.
Er waren saaie of geen vuurwerkshowsquote:
Tis een stad maar qua festiviteiten een groot provinciaal dorp. Er viel niks te beleven in de binnenstad. Kroegen en dergelijke die sloten om 22:30. Geen mooie georganiseerde vuurwerkshow. Gewoon niks..quote:
Hela hola Molo.. Niet zo snelquote:Op donderdag 5 januari 2017 23:32 schreef Molo het volgende:
[..]
Er waren saaie of geen vuurwerkshows
* Molo weet (ok, bijna) alles
fok goeroe dusquote:Op donderdag 5 januari 2017 23:32 schreef Molo het volgende:
[..]
Er waren saaie of geen vuurwerkshows
* Molo weet (ok, bijna) alles
Duidelijkquote:Op donderdag 5 januari 2017 23:32 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Tis een stad maar qua festiviteiten een groot provinciaal dorp. Er viel niks te beleven in de binnenstad. Kroegen en dergelijke die sloten om 22:30. Geen mooie georganiseerde vuurwerkshow. Gewoon niks..
Hoofdstad van de biblebelt zou ik zeggen wel. Of iig ligt het in dat gebied. Niet omstreeks Barneveld en zo mocht je dat denken. Staphorst, Genemuiden zijn er ook nog
Aannemende dat D niet alles gewoon verzint om de rest met succes op de kast te krijgen...quote:Op donderdag 5 januari 2017 23:40 schreef Bananenpap het volgende:
Even tussendoor. Ik vind het heel raar dat zo'n dame ten eerste bij hem thuis afspreekt en dan nog wil blijven slapen ook terwijl ze totaal geen idee heeft wie hij is.
Wens je wel succes D.
Bat shit crazy bitches of wanhopigquote:Op donderdag 5 januari 2017 23:40 schreef Bananenpap het volgende:
Even tussendoor. Ik vind het heel raar dat zo'n dame ten eerste bij hem thuis afspreekt en dan nog wil blijven slapen ook terwijl ze totaal geen idee heeft wie hij is.
Wens je wel succes D.
Dat zeker. Maar andersom zou ik ook voorzichtiger zijn dan de ene na de andere wildvreemde m'n huis binnen te slepen.quote:Op donderdag 5 januari 2017 23:40 schreef Bananenpap het volgende:
Wens je wel succes D.
Dat inderdaad. Dan moet er toch iets zijn dat nog niet klopt in het hele scenario, dat blijkbaar anders moet.quote:Op donderdag 5 januari 2017 23:21 schreef Forbry het volgende:
[..]
Allemaal leuk en aardig en het is inderdaad opmerkelijk dat dat jou zo vaak lukt, maar dat zegt alleen geen fuck over jou als persoon. Dat zegt alleen iets over jouw foto's/profiel en over de (toch wat vreemde) meisjes die jij op basis van die foto's/dat profiel aantrekt (en waar ook jouw eigen voorkeur naar uitgaat)... Het gaat mis zodra het wél over jou als persoon gaat.
Maar goed, succes maar weer...
Ik vind bij iemand thuis afspreken niet erg als ik die persoon goed genoeg ken en vertrouw dat aangename date zal zijn. En heb gelukkig nog nooit een of andere smoes moeten verzinnen om weg te geraken of moeten blokkeren achteraf.quote:Op donderdag 5 januari 2017 23:40 schreef Bananenpap het volgende:
Wens je wel succes D.
Je zegt het zelf; als je die persoon kent en vertrouwt. Dat kun je toch niet zeggen als je elkaar alleen spreekt via zo'n app?quote:Op vrijdag 6 januari 2017 00:23 schreef Subpoena het volgende:
[..]
Dat inderdaad. Dan moet er toch iets zijn dat nog niet klopt in het hele scenario, dat blijkbaar anders moet.
[..]
Ik vind bij iemand thuis afspreken niet erg als ik die persoon goed genoeg ken en vertrouw dat aangename date zal zijn. En heb gelukkig nog nooit een of andere smoes moeten verzinnen om weg te geraken of moeten blokkeren achteraf.
Waarschijnlijk niet maar soms volgde ik mijn naïviteit en blindelings vertrouwen?quote:Op vrijdag 6 januari 2017 00:27 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Je zegt het zelf; als je die persoon kent en vertrouwt. Dat kun je toch niet zeggen als je elkaar alleen spreekt via zo'n app?
Waar vind je die vrouwen?quote:Op donderdag 5 januari 2017 23:48 schreef Molo het volgende:
[..]
Bat shit crazy bitches of wanhopig
Of verzonnen
Omdat ze je 'niet op die manier zien'? Zo moeilijk is het overigens niet om dates meteen thuis plaats te laten vinden. Jouw probleem zit veel dieper alleen wil je dat zelf niet inzien. Ik durf nu al tegen je te zeggen dat het morgen niets word. En nee, dat heeft niets met uiterlijk te maken, wel met jouw autisme en jouw instelling in het leven/de liefde...quote:Op donderdag 5 januari 2017 22:52 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
[..]
Hoe bedoel je met niet op die manier zien? Allemaal vriendschappelijk afspreken terwijl ze op datingsites en apps zitten?quote:Op vrijdag 6 januari 2017 01:53 schreef yats het volgende:
[..]
Omdat ze je 'niet op die manier zien'? Zo moeilijk is het overigens niet om dates meteen thuis plaats te laten vinden. Jouw probleem zit veel dieper alleen wil je dat zelf niet inzien. Ik durf nu al tegen je te zeggen dat het morgen niets word. En nee, dat heeft niets met uiterlijk te maken, wel met jouw autisme en jouw instelling in het leven/de liefde...
Reageerde ze een beetje relaxt?quote:Op vrijdag 6 januari 2017 00:58 schreef Skull-splitter het volgende:
Mijn intense date vandaag aangegeven dat ik eens goed heb nagedacht, dat ik dr welliswaar aantrekkelijk, slim en tof vind maar dat ik een bepaalde balans mis.
Morgen date met stillere date maar daar heb ik wel een goed gevoel bij, wellicht juist omdat het allemaal trager gaat.
"Ok." Letterlijk. Waarna ik verwijderd ben, wat daags eerder gebeurde omdat ik sliep. Tjah...quote:Op vrijdag 6 januari 2017 06:12 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Reageerde ze een beetje relaxt?
Veel plezier vandaag(of echt "morgen"?
)
Het is wel typisch dat je juist die ene zin er uit pikt maar de rest negeert. Als er niets gebeurt, zullen juist die laatste zinnen eerder de reden zijn dan hetgeen jij nu uit die eerste zin probeert te halen...quote:Op vrijdag 6 januari 2017 05:59 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
[..]
Hoe bedoel je met niet op die manier zien? Allemaal vriendschappelijk afspreken terwijl ze op datingsites en apps zitten?
Ik vond zelf rond vorig jarig oktober dat wel weer leuk zou zijn om een vriendin te hebben en besloot daarom wat actiever te gaan daten (met apps en zo).quote:Op vrijdag 6 januari 2017 07:57 schreef Drug het volgende:
waarom zijn jullie zo met dating bezig? vinden jullie het daten zelf leuk, of is het voora een middel om een partner te vinden?
Enter autisme, waarbij vaak gefocust wordt op de details en het overzicht krijgen danwel houden wellicht het grootste probleem is.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 08:56 schreef LuNaTiC het volgende:
[..]
Het is wel typisch dat je juist die ene zin er uit pikt maar de rest negeert. Als er niets gebeurt, zullen juist die laatste zinnen eerder de reden zijn dan hetgeen jij nu uit die eerste zin probeert te halen...
Ik date zelf omdat ik het wel fijn vind om een partner te hebben waarmee ik intiem kan zijn in gesprek, houding en fysiek. Alleen ben ik nu na vier langere relaties en twee keer samenwonen wat kieskeuriger of kijk iig langer rond voor ik mijzelf commiteer. Daten zelf vind ik leuk om te doen om mensen te leren kennen, maar ik vind het nog fijner als er wederzijdse interesse is.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 07:57 schreef Drug het volgende:
waarom zijn jullie zo met dating bezig? vinden jullie het daten zelf leuk, of is het voora een middel om een partner te vinden?
Autisme, instellingen en geen leven hebben buiten datingapps om.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 01:53 schreef yats het volgende:
[..]
Omdat ze je 'niet op die manier zien'? Zo moeilijk is het overigens niet om dates meteen thuis plaats te laten vinden. Jouw probleem zit veel dieper alleen wil je dat zelf niet inzien. Ik durf nu al tegen je te zeggen dat het morgen niets word. En nee, dat heeft niets met uiterlijk te maken, wel met jouw autisme en jouw instelling in het leven/de liefde...
Voor mij hij het laatste. Heb me tot jaar geleden nooit alleen gevoeld. Maar is in prive sfeer eea gebeurd, waardoor ik merkte dat ik een ' maatje' miste.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 07:57 schreef Drug het volgende:
Het daten zelf vind ik niet meer leuk. Maar er kunnen wel leuke dates tussen zitten.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 07:57 schreef Drug het volgende:
Wat het daten wel leuk zou moeten maken, toch?quote:Op vrijdag 6 januari 2017 11:25 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Het daten zelf vind ik niet meer leuk. Maar er kunnen wel leuke dates tussen zitten.
Zeker. Maar ik vind de weg ernaar toe vermoeiend (worden). Ik probeer de interview-stand te vermijden, maar eigenlijk ontkom je er niet aan.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 11:26 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Wat het daten wel leuk zou moeten maken, toch?
Omdat de verwachtingen groeien misschien?quote:Op vrijdag 6 januari 2017 12:43 schreef Skull-splitter het volgende:
Vorige date was ik ontspannen als wat, nu juist kriebels, wtf lichaam?
Neuh, ik weet dat het vandaag bij een knuffel en handje vasthouden blijft. Maar ondanks dat ik bij andere ook meer vervolgdates heb gehad en daar ook rustig in was valt dit me zo op.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 12:44 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Omdat de verwachtingen groeien misschien?
Misschien omdat je haar veel leuker vindtquote:Op vrijdag 6 januari 2017 12:47 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Neuh, ik weet dat het vandaag bij een knuffel en handje vasthouden blijft. Maar ondanks dat ik bij andere ook meer vervolgdates heb gehad en daar ook rustig in was valt dit me zo op.
Dat was wat ik eigenlijk bedoelde.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 14:28 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Misschien omdat je haar veel leuker vindt
quote:Op vrijdag 6 januari 2017 14:28 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Misschien omdat je haar veel leuker vindt
Zal het wel zijn idd, zit met een grijns te appen elke keer. Rustig aan, zo op pad die kant op.quote:
Have fun!quote:Op vrijdag 6 januari 2017 14:48 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
[..]
Zal het wel zijn idd, zit met een grijns te appen elke keer. Rustig aan, zo op pad die kant op.
Klinkt goed. Als je iemand leuk vindt, vind je al snel heel veel dingen die ze zegt leukquote:Op vrijdag 6 januari 2017 14:48 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
[..]
Zal het wel zijn idd, zit met een grijns te appen elke keer. Rustig aan, zo op pad die kant op.
Gaat lekker snel al. Hoe lang ben je nu vrijgezel?quote:Op vrijdag 6 januari 2017 15:01 schreef Sooph het volgende:
[..]
Have fun!
Ik heb vanavond mijn derde date, wooh.
Mmh, ja, het gaat wel snel inderdaad, maar het is wel meer scharrelen ipv serieus daten.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 15:23 schreef Godshand het volgende:
[..]
Gaat lekker snel al. Hoe lang ben je nu vrijgezel?
Thanx, jij ook, derde date dat klinkt wel goedquote:Op vrijdag 6 januari 2017 15:01 schreef Sooph het volgende:
[..]
Have fun!
Ik heb vanavond mijn derde date, wooh.
Wellicht is ze geschreven wat moediger dan in het echt, eerste date was aftasten en een beetje awkward maar op een leuke manier. In schrift is ze bijzonder geestig, speels en scherp iig, ik hoop dat dat in den lijve nu ook wat meer naar voren komtquote:Op vrijdag 6 januari 2017 15:06 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Klinkt goed. Als je iemand leuk vindt, vind je al snel heel veel dingen die ze zegt leukHet is juist wel leuk als het allemaal niet te snel gaat, lijkt me.
Klikte het toch niet zo met die je eigenlijk morgen zou zien?quote:Op vrijdag 6 januari 2017 16:27 schreef Tommeke het volgende:
Date van morgen gaat niet door, werd toch niks. Wel twee andere dates gefixt
Boel opgeruimd en de rest horen we na afloop wel.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 16:14 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
Ze is onderweg! (nog altijd een wonder dat ze tegenwoordig bijna nooit meer afzeggen)..
En ik weet eigenlijk bijna niks van d'r behalve d'r studie, leeftijd, naam en foto's. Een keer niet compleet geïnformeerd, dus hopelijk veel spontane momenten en interesses! En ze is WO-opgeleid..
Herkenbaar, maar boeien, tis Tinder maar.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 16:23 schreef Sjoerd102 het volgende:
Volgens mij ben ik undateble. 2,5 week tinder. nog 0 matches
Ja en dan ga je uit verveling swipen en de week er op heb je in 1 keer 4 matches maar geen tijd om uitgebreid te ouwehoeren.. Shit happns, en anders kun je altijd nog via een andere site of manier vrouwen ontmoeten.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 16:23 schreef Sjoerd102 het volgende:
Ik heb ook binnen 1 week alle likes opgemaakt, en maar drie matches (waarvan eentje meteen de match ophiefquote:Op vrijdag 6 januari 2017 16:23 schreef Sjoerd102 het volgende:
Dit inderdaad. Soms alles tegelijk en soms helemaal niets. Ook genoeg waarmee je wel lult en uiteindelijk geen date van komt. En soms hoef je maar drie zinnen te roepen en heb je elkaar amper 24 uur later al ontmoet... Maar we zitten er allemaal op omdat het nou eenmaal makkelijk en onschuldig is... als ik elke leuke meid op straat moet aanspreken heb ik wss niet zo vaak een date als op Tinder. Minimaal 1 per week de laatste tijd en hiervoor echt maaaaaaanden niks.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 16:50 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Ja en dan ga je uit verveling swipen en de week er op heb je in 1 keer 4 matches maar geen tijd om uitgebreid te ouwehoeren.. Shit happns, en anders kun je altijd nog via een andere site of manier vrouwen ontmoeten.
Ik zou nog genieten van je vrijgezel zijn.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 15:39 schreef Sooph het volgende:
[..]
Mmh, ja, het gaat wel snel inderdaad, maar het is wel meer scharrelen ipv serieus daten.![]()
Twee maanden ongeveer, nog niet heel lang...
Jammer, mijn reactie was on topic en inhoudelijk.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 16:40 schreef Droopie het volgende:
[..]
Boel opgeruimd en de rest horen we na afloop wel.
Veel plezier, succes of whatever wat van toepassing is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit: nvm, heb inmiddels wel een berichtje terug gekeken. Ik en mijn aannames
[ Bericht 17% gewijzigd door Trashcanman op 06-01-2017 21:50:12 ]
Ze is ziek. En eigenlijk twijfelde ik ook een beetje. Ken haar al heel lang.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 16:40 schreef Sooph het volgende:
[..]
Klikte het toch niet zo met die je eigenlijk morgen zou zien?
quote:Op vrijdag 6 januari 2017 21:39 schreef Trashcanman het volgende:
Ah, ze gaat gelijk offline na een voorstel om af te spreken. Ze speelt duidelijk hard to getSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als ik iets geleerd heb dan is het wel geduld hebben. Bovendien stuur ik ook lang niet altijd direct wat terug dus dat zou hypocriet zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit: nvm, heb inmiddels wel een berichtje terug gekeken. Ik en mijn aannames
Vandaag een prima date gehad, veel stiltes waarin zij zich ongemakkelijker voelde dan ik, maar uiteindelijk prima. Stuk gelopen, stil gestaan en samen gekletst tot we het te koud kregen en uiteindelijk wat gegeten en gedronken.
Omdat ze volgens mij moeite had met het over en weer kijken, wegkijken en lachen (als je weinig praat dan moet je wel iets toch?) ben ik op een gegeven moment maar naast haar gaan zitten, doen we de volgende keer maar vanaf begin af aan.
Maar dat kijken, wegkijken, lachen, weer kijken... klinkt puberaal maar is leuk.
Afscheid dikke knuffel.
"this is a bit awkward..."
-"I'll take awkward..."I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
Ja, daar houdt het voor mij meestal ook wel op. Als iemand alleen reageert, dan is het foute boel. Upwards en onwards Cue.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 08:26 schreef Cue_ het volgende:
Met collegadate gaat wss een echte date er niet inzitten denk ik. Op de app is hij wel gezellig, maar t contact begint bij mij altijd.
Laat t mooi voor wat het is. Wel jammer, was wel benieuwd.
Ja.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 09:00 schreef Cue_ het volgende:
Oftewel vanaf nu ga je aangeven dat je hem wel leuk vindt?
Over een jaartje of zo ja. En dan zonder de partner. En ff for the record, beide heren weten dat voordat men straks weer denkt dat ik iemand er in luis.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 09:07 schreef Skull-splitter het volgende:
Nou, seven, klinkt als voer voor een psych.
Nee, en alle gekheid: die eerste vent had je gewoon letterlijk een nee moeten verkopen ipv het dood te laten bloeden maar wel te reageren.
En bij de andere vent, twee weken terug ontmoet gewoon wat balletjes opgooien zonder meteen te trouwen.
Overigens: dat iemand qua roken de boom in kan, prima, het is jouw ding. Maar jij wilde ook zwanger raken toch. Dan gaat dat bij mij wel wringen, en dat zeg ik als doorrookt kind.
Je wil dus zwanger worden en het kind alleen opvoeden?quote:Op zaterdag 7 januari 2017 09:11 schreef Seven. het volgende:
[..]
Over een jaartje of zo ja. En dan zonder de partner. En ff for the record, beide heren weten dat voordat men straks weer denkt dat ik iemand er in luis.
En nee, dat ik een kinderwens heb, wil niet zeggen dat ik het accepteer van een vent dat hij eigenlijk 'verwacht' dat ik stop voor hem. Ik stop voor mezelf wel een keer. En uiteraard ga ik niet lekker smoken als ik zwanger ben maar zover is het nog niet.
De man die over kwam vliegen heeft er duidelijk iets enorms van gemaakt in zijn hoofd. Dat komt niet doordat ik wisselende signalen heb gegeven. Voor we elkaar ontmoetten was het veel appen, na de ontmoeting werd het heel rap minder. En dat sommige mensen een gruwelijke plaat voor hun kop hebben.... Dat is niet mijn verantwoordelijkheid. Ik HOEF helemaal niemand een dikke nee te verkopen, ik mag gewoon van gedachten veranderen. Ik ben het niemand na 1 date verplicht om het 'uit te maken'.
Ik zie niet helemaal hoe hij aangeeft het niet OK te vinden dat je als vrouw lekker jezelf bent en verwacht dat je zijn belang voor je eigen belang stelt, alleen omdat hij laat merken dat hij gek op je is.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 09:08 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ja.
Ik ben gewoon als de dood om weer een stuk van mezelf in te moeten leveren, schijnbaar is het niet OK om als vrouw lekker jezelf te zijn, je te focussen op jezelf en je werk en niet zijn belang voor je eigen belang te stellen. Ik verwacht dat dus nooit van een man, doe lekker je eigen ding en als je tijd en zin hebt hoor ik je wel. En hij lijkt ook zo te zijn. Plus goeie seks en hij is grappig en aantrekkelijk. Ik HAAT Nederlandstalige muziek dus normaal ren ik heel hard weg als ik iemand tegenkom die er van houdt. Maar bij hem vind ik het leuk. Bizar. We zien wel, ik wijk nog niet van het 'kalm aan' pad af, maar ik wil tinder met liefde voor hem verwijderen.
Zul je net zien dat hij afgeknapt is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 17% gewijzigd door DatIsJammurZeg op 07-01-2017 12:41:08 ]
Het is geen moment stil geweest, ze is toffer dan d'r profiel maar of we ook echt klikken weet ik nu nog niet. Het is absoluut geen meisje meisje maar wel een met een lief hartje. Blijkbaar kan ik het type wat ik voor ogen heb toch nooit daten. Dit is iig wel een slim meisje, sociaal, aardig, goede manieren..quote:Op zaterdag 7 januari 2017 12:50 schreef Godshand het volgende:
[..]
Maar wat vond je van haar zelf?
Behalve lekker, vind je haar stiekem een kutwijf of is ze eigenlijk fantastisch? Of boeit ze je niet en ga je vandaag met een ander kijken of hij wel hard wordt?
Goed begin dan toch?quote:Op zaterdag 7 januari 2017 12:53 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
[..]
Het is geen moment stil geweest, ze is toffer dan d'r profiel maar of we ook echt klikken weet ik nu nog niet. Het is absoluut geen meisje meisje maar wel een met een lief hartje.
Ik zou haar best nog eens willen zien jaquote:Op zaterdag 7 januari 2017 12:54 schreef Cue_ het volgende:
Leuk om te kijken richting relatie/exclusief daten of blijf je verder kijken?
Ja, of ze denkt, goh die jongen had last van zenuwen, komt de volgende keer wel goed.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 12:56 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
[..]
Ik zou haar best nog eens willen zien jaMaar vrees dat de nadruk dus op het probleem ligt en niets kutter dan volgende keer tegen hetzelfde aan lopen (en wie weet bij eventuele andere dames ook).
Nou, ze begon blijkbaar al gelijk met de vraag of hij haar wet aantrekkelijk vind. Dus dan weet jetoch naar nooitquote:Op zaterdag 7 januari 2017 12:58 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ja, of ze denkt, goh die jongen had last van zenuwen, komt de volgende keer wel goed.
Klinkt als: ik moet het er maar mee doen.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 12:53 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
[..]
Het is geen moment stil geweest, ze is toffer dan d'r profiel maar of we ook echt klikken weet ik nu nog niet. Het is absoluut geen meisje meisje maar wel een met een lief hartje. Blijkbaar kan ik het type wat ik voor ogen heb toch nooit daten. Dit is iig wel een slim meisje, sociaal, aardig, goede manieren..
Als jij mijn date was geweest en ik zou op een openbaar deel van het forum lezen over mijn naderende ongesteldheid, bloed wat er uit mijn vagina kwam daardoor en dat ik goed nat was, dan was ik al meteen klaar met je. Als je zo'n eerste ervaring al zo openbaar bespreekt, dan zou ik andere persoonlijke zaken al niet meer met je willen delen.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 12:50 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
[..]
Zij heeft geen blaam hoor, de fout lag bij mij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |