Have fun!quote:Op vrijdag 6 januari 2017 14:48 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
[..]
Zal het wel zijn idd, zit met een grijns te appen elke keer. Rustig aan, zo op pad die kant op.
Klinkt goed. Als je iemand leuk vindt, vind je al snel heel veel dingen die ze zegt leukquote:Op vrijdag 6 januari 2017 14:48 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
[..]
Zal het wel zijn idd, zit met een grijns te appen elke keer. Rustig aan, zo op pad die kant op.
Gaat lekker snel al. Hoe lang ben je nu vrijgezel?quote:Op vrijdag 6 januari 2017 15:01 schreef Sooph het volgende:
[..]
Have fun!
Ik heb vanavond mijn derde date, wooh.
Mmh, ja, het gaat wel snel inderdaad, maar het is wel meer scharrelen ipv serieus daten.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 15:23 schreef Godshand het volgende:
[..]
Gaat lekker snel al. Hoe lang ben je nu vrijgezel?
Thanx, jij ook, derde date dat klinkt wel goedquote:Op vrijdag 6 januari 2017 15:01 schreef Sooph het volgende:
[..]
Have fun!
Ik heb vanavond mijn derde date, wooh.
Wellicht is ze geschreven wat moediger dan in het echt, eerste date was aftasten en een beetje awkward maar op een leuke manier. In schrift is ze bijzonder geestig, speels en scherp iig, ik hoop dat dat in den lijve nu ook wat meer naar voren komtquote:Op vrijdag 6 januari 2017 15:06 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Klinkt goed. Als je iemand leuk vindt, vind je al snel heel veel dingen die ze zegt leukHet is juist wel leuk als het allemaal niet te snel gaat, lijkt me.
Klikte het toch niet zo met die je eigenlijk morgen zou zien?quote:Op vrijdag 6 januari 2017 16:27 schreef Tommeke het volgende:
Date van morgen gaat niet door, werd toch niks. Wel twee andere dates gefixt
Boel opgeruimd en de rest horen we na afloop wel.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 16:14 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
Ze is onderweg! (nog altijd een wonder dat ze tegenwoordig bijna nooit meer afzeggen)..
En ik weet eigenlijk bijna niks van d'r behalve d'r studie, leeftijd, naam en foto's. Een keer niet compleet geïnformeerd, dus hopelijk veel spontane momenten en interesses! En ze is WO-opgeleid..
Herkenbaar, maar boeien, tis Tinder maar.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 16:23 schreef Sjoerd102 het volgende:
Volgens mij ben ik undateble. 2,5 week tinder. nog 0 matches
Ja en dan ga je uit verveling swipen en de week er op heb je in 1 keer 4 matches maar geen tijd om uitgebreid te ouwehoeren.. Shit happns, en anders kun je altijd nog via een andere site of manier vrouwen ontmoeten.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 16:23 schreef Sjoerd102 het volgende:
Ik heb ook binnen 1 week alle likes opgemaakt, en maar drie matches (waarvan eentje meteen de match ophiefquote:Op vrijdag 6 januari 2017 16:23 schreef Sjoerd102 het volgende:
Dit inderdaad. Soms alles tegelijk en soms helemaal niets. Ook genoeg waarmee je wel lult en uiteindelijk geen date van komt. En soms hoef je maar drie zinnen te roepen en heb je elkaar amper 24 uur later al ontmoet... Maar we zitten er allemaal op omdat het nou eenmaal makkelijk en onschuldig is... als ik elke leuke meid op straat moet aanspreken heb ik wss niet zo vaak een date als op Tinder. Minimaal 1 per week de laatste tijd en hiervoor echt maaaaaaanden niks.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 16:50 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Ja en dan ga je uit verveling swipen en de week er op heb je in 1 keer 4 matches maar geen tijd om uitgebreid te ouwehoeren.. Shit happns, en anders kun je altijd nog via een andere site of manier vrouwen ontmoeten.
Ik zou nog genieten van je vrijgezel zijn.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 15:39 schreef Sooph het volgende:
[..]
Mmh, ja, het gaat wel snel inderdaad, maar het is wel meer scharrelen ipv serieus daten.![]()
Twee maanden ongeveer, nog niet heel lang...
Jammer, mijn reactie was on topic en inhoudelijk.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 16:40 schreef Droopie het volgende:
[..]
Boel opgeruimd en de rest horen we na afloop wel.
Veel plezier, succes of whatever wat van toepassing is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit: nvm, heb inmiddels wel een berichtje terug gekeken. Ik en mijn aannames
[ Bericht 17% gewijzigd door Trashcanman op 06-01-2017 21:50:12 ]
Ze is ziek. En eigenlijk twijfelde ik ook een beetje. Ken haar al heel lang.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 16:40 schreef Sooph het volgende:
[..]
Klikte het toch niet zo met die je eigenlijk morgen zou zien?
quote:Op vrijdag 6 januari 2017 21:39 schreef Trashcanman het volgende:
Ah, ze gaat gelijk offline na een voorstel om af te spreken. Ze speelt duidelijk hard to getSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als ik iets geleerd heb dan is het wel geduld hebben. Bovendien stuur ik ook lang niet altijd direct wat terug dus dat zou hypocriet zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit: nvm, heb inmiddels wel een berichtje terug gekeken. Ik en mijn aannames
Vandaag een prima date gehad, veel stiltes waarin zij zich ongemakkelijker voelde dan ik, maar uiteindelijk prima. Stuk gelopen, stil gestaan en samen gekletst tot we het te koud kregen en uiteindelijk wat gegeten en gedronken.
Omdat ze volgens mij moeite had met het over en weer kijken, wegkijken en lachen (als je weinig praat dan moet je wel iets toch?) ben ik op een gegeven moment maar naast haar gaan zitten, doen we de volgende keer maar vanaf begin af aan.
Maar dat kijken, wegkijken, lachen, weer kijken... klinkt puberaal maar is leuk.
Afscheid dikke knuffel.
"this is a bit awkward..."
-"I'll take awkward..."I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
Ja, daar houdt het voor mij meestal ook wel op. Als iemand alleen reageert, dan is het foute boel. Upwards en onwards Cue.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 08:26 schreef Cue_ het volgende:
Met collegadate gaat wss een echte date er niet inzitten denk ik. Op de app is hij wel gezellig, maar t contact begint bij mij altijd.
Laat t mooi voor wat het is. Wel jammer, was wel benieuwd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |