abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 4 januari 2017 @ 23:44:11 #76
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_167892470
De intense date zoekt zelf welliswaar contact maar niet op een fijne manier om een gesprek gaande te houden om vervolgens te vragen waarom ik niet happig reageer. Morgen maar een einde aan breien, ik heb weinig trek om te happen op visserij en thuis naast mijn werk ook een halve hulpverlener te mogen spelen met iemand waar ik net 3-4 dates mee heb gehad...
quote:
7s.gif Op woensdag 4 januari 2017 22:40 schreef SonicVolcano het volgende:
Date ging niet door. Ze is ziek. Volgende week een nieuwe poging.
Schijnt te heersen. Hoeveelste date?

[ Bericht 41% gewijzigd door Skull-splitter op 04-01-2017 23:53:43 ]
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_167893011
Meld!

Vandaag gestopt met date na 3 maanden vanwege gevoel dat niet groeit, dingen die tegen gaan staan.

Vervolgens verwijten en boosheid mijn kant uit en de melding dat hij dit allang zo zag maar mij niet wilde kwetsen.
Hij is 37...

Ik had hem niet geblokt omdat ik "bang" was dat dat zijn woede verder zou oplaaien maar misschien kan ik dat beter wel doen, vanavond stuurde hij ineens weer een hartje, niet op gereageerd.

Had dit echt nooit verwacht en schrok hier best wel van.
pi_167893171
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2017 19:48 schreef Sjoerd102 het volgende:
Vraagje voor de mense die op tinder zitten: hoe vaak hebben jullie een match per week?
Happn, sinds 2-3 maanden ofzo vandaag eindelijk weer een match *O* :')
Ze zegt alleen niks terug -O- Even afwachten dan maar.
pi_167893193
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2017 00:11 schreef TaksiZonderSuiker het volgende:
Meld!

Vandaag gestopt met date na 3 maanden vanwege gevoel dat niet groeit, dingen die tegen gaan staan.

Vervolgens verwijten en boosheid mijn kant uit en de melding dat hij dit allang zo zag maar mij niet wilde kwetsen.
Hij is 37...

Ik had hem niet geblokt omdat ik "bang" was dat dat zijn woede verder zou oplaaien maar misschien kan ik dat beter wel doen, vanavond stuurde hij ineens weer een hartje, niet op gereageerd.

Was de date via app/datingsite of gewoon in het wild tegen gekomen?
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_167893234
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2017 19:48 schreef Sjoerd102 het volgende:
Vraagje voor de mense die op tinder zitten: hoe vaak hebben jullie een match per week?
2 _O-
Oh.
pi_167893320
quote:
5s.gif Op donderdag 5 januari 2017 00:24 schreef Godshand het volgende:

[..]

Was de date via app/datingsite of gewoon in het wild tegen gekomen?
In het wild.

Uiteindelijk werd het niets maar ik had hem wel leren kennen als een lieve, serieuze man.

Vandaag leek het wel een compleet ander persoon.

Hopelijk laat hij het hierbij en gaat hij verder niet raar lopen doen, mocht ik nog iets horen dan blok ik hem, al ben ik wel een beetje bang dat ik hem daarmee verder irriteer.
pi_167893467
quote:
1s.gif Op donderdag 5 januari 2017 00:32 schreef TaksiZonderSuiker het volgende:

[..]

In het wild.

Uiteindelijk werd het niets maar ik had hem wel leren kennen als een lieve, serieuze man.

Hopelijk laat hij het hierbij en gaat hij verder niet raar lopen doen, mocht ik nog iets horen dan blok ik hem, al ben ik wel een beetje bang dat ik hem daarmee verder irriteer.
Dat lieve en serieuze was voor hem een manier om serieuze intenties te tonen.

Dan hem afkappen voelt als verraad voor hem.

Ook al heb je niets verraden. Maar dergelijke figuren willen niet in de friendzone belanden.
  donderdag 5 januari 2017 @ 06:38:53 #83
12888 Skull-splitter
pi_167894540
quote:
9s.gif Op donderdag 5 januari 2017 00:44 schreef Godshand het volgende:

[..]

Dat lieve en serieuze was voor hem een manier om serieuze intenties te tonen.

Dan hem afkappen voelt als verraad voor hem.

Ook al heb je niets verraden. Maar dergelijke figuren willen niet in de friendzone belanden.
Lekker volwassen ook, als het dan afgekapt wordt reageren met "maar dat vond ik ook, al heul lang!" En dan een tirade gevolgd door een hartje.

Nope.
pi_167895191
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2017 00:11 schreef TaksiZonderSuiker het volgende:
Meld!

Hij is 37...

Soms moet je mensen ook even een dag of 2 de ruimte geven om hun frustratie, emoties, verdriet, woede te uiten.

Uiteraard zitten daar grenzen aan, je hoeft je ook niet alles te laten zeggen.
Maar neem het niet te persoonlijk op, niet iedereen is van het principe jammer joh, doei.

Grote kans dat ie volgende week ook denkt, hmm misschien had ik mijn emoties iets meer voor mijzelf moeten houden.
Hell To The Liars
pi_167895856
quote:
1s.gif Op woensdag 4 januari 2017 21:18 schreef HRC2020 het volgende:

[..]

100/150
:o Ik neem aan dat je hier bedoeld de personen die jij leuk vind.
Maar ik bedoel wederzijdse match ;)
Net efkes anges
pi_167896000
quote:
3s.gif Op donderdag 5 januari 2017 06:38 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Lekker volwassen ook, als het dan afgekapt wordt reageren met "maar dat vond ik ook, al heul lang!" En dan een tirade gevolgd door een hartje.

Nope.
Sowieso best wel matig als dat echt waar is.
"Ja, ik vond dat ook al heel lang, maar wilde je niet kwetsen door het af te kappen." :') Lekker de ander aan het lijntje houden.

Ja oké, je moet het een kans geven. Maar als je dat gevoel dat het er niet in zit echt al heel lang hebt...
pi_167896735
Bedankt voor de reacties!

Ja zou dat best kwetsend vinden als hij dat gevoel zelf ook al had maar er niets mee deed.

Niets meer gehoord tot nu toe.
  donderdag 5 januari 2017 @ 10:41:24 #88
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_167896887
quote:
15s.gif Op woensdag 4 januari 2017 23:44 schreef Skull-splitter het volgende:
De intense date zoekt zelf welliswaar contact maar niet op een fijne manier om een gesprek gaande te houden om vervolgens te vragen waarom ik niet happig reageer. Morgen maar een einde aan breien, ik heb weinig trek om te happen op visserij en thuis naast mijn werk ook een halve hulpverlener te mogen spelen met iemand waar ik net 3-4 dates mee heb gehad...

[..]

Schijnt te heersen. Hoeveelste date?
Eerste. Dus weet nog niks :P
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
  donderdag 5 januari 2017 @ 10:50:16 #89
12888 Skull-splitter
pi_167897064
quote:
1s.gif Op donderdag 5 januari 2017 09:49 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:

[..]

Sowieso best wel matig als dat echt waar is.
"Ja, ik vond dat ook al heel lang, maar wilde je niet kwetsen door het af te kappen." :') Lekker de ander aan het lijntje houden.

Ja oké, je moet het een kans geven. Maar als je dat gevoel dat het er niet in zit echt al heel lang hebt...
Ik stoor me vooral aan het gebrek aan volwassenheid. Als je het lastig vindt dan zit je eerder met vragen waarom het niet werkt, kom je als het goed is niet op de proppen met een verkapt "but I dumped you first".
  donderdag 5 januari 2017 @ 10:51:05 #90
12888 Skull-splitter
pi_167897081
quote:
10s.gif Op donderdag 5 januari 2017 10:41 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Eerste. Dus weet nog niks :P
Ja, dan zou ik ook niet snel aandringen op een fruitmand bezorgen ;)
pi_167897373
quote:
9s.gif Op donderdag 5 januari 2017 10:50 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Ik stoor me vooral aan het gebrek aan volwassenheid. Als je het lastig vindt dan zit je eerder met vragen waarom het niet werkt, kom je als het goed is niet op de proppen met een verkapt "but I dumped you first".
Kinderachtig inderdaad.
  donderdag 5 januari 2017 @ 15:44:30 #92
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_167903411
quote:
1s.gif Op donderdag 5 januari 2017 00:32 schreef TaksiZonderSuiker het volgende:

[..]

In het wild.

Een hartje sturen vind ik niet raar lopen doen. Als hij echt raar is dan heeft hij schijt aan je block en flikkert hij 2 biljartballen door het raam. Dat zou ik doen tenminste. Of ja, nja, je begrijpt t wel he.
  donderdag 5 januari 2017 @ 15:50:54 #93
12888 Skull-splitter
pi_167903562
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2017 15:44 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

Een hartje sturen vind ik niet raar lopen doen. Als hij echt raar is dan heeft hij schijt aan je block en flikkert hij 2 biljartballen door het raam. Dat zou ik doen tenminste. Of ja, nja, je begrijpt t wel he.
Als gevolg op het voorgaande vind ik een hartje sturen sowieso een beetje apart te noemen...
pi_167913873
Morgen dus die date. Bedenk me alweer dat ik niet knap genoeg voor haar ben... Door de spanning ook weer meer last van oneffenheden wat natuurlijk ook niet echt helpt. Morgen goed huis opruimen en dan kijken hoe het loopt. Plan is dat ze na samen koken, eten en een filmpje kijken blijft slapen vanwege de waardeloze verbinding naar haar woonplaats, en anders is de date dus mislukt als ze met een smoes komt om toch naar huis te gaan in mijn ogen. Niks wijst op andere weekendplannen of dat ze toevallig al niet lekker is. Als ze daadwerkelijk blijft slapen bestaat de kans alsnog dat er niks gaat gebeuren maar toch. Voor mijn gevoel is het morgen bepalend om verder te daten of te accepteren dat het er gewoon niet in zit.
pi_167913931
quote:
1s.gif Op donderdag 5 januari 2017 22:40 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
Morgen dus die date. Bedenk me alweer dat ik niet knap genoeg voor haar ben... Door de spanning ook weer meer last van oneffenheden wat natuurlijk ook niet echt helpt. Morgen goed huis opruimen en dan kijken hoe het loopt. Plan is dat ze na samen koken, eten en een filmpje kijken blijft slapen vanwege de waardeloze verbinding naar haar woonplaats, en anders is de date dus mislukt als ze met een smoes komt om toch naar huis te gaan in mijn ogen. Niks wijst op andere weekendplannen of dat ze toevallig al niet lekker is. Als ze daadwerkelijk blijft slapen bestaat de kans alsnog dat er niks gaat gebeuren maar toch. Voor mijn gevoel is het morgen bepalend om verder te daten of te accepteren dat het er gewoon niet in zit.
Man, ga even rukken en aan andere dingen denken.

Geniet morgen er van, misschien gaat ze wel thuis slapen en is het gewoon gezellig? :)
  donderdag 5 januari 2017 @ 22:44:50 #96
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_167913957
Het zit er gewoon niet in, voor jou, nooit.
Accepteer het, klaar.
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_167914016
quote:
1s.gif Op donderdag 5 januari 2017 22:44 schreef Molo het volgende:
Het zit er gewoon niet in, voor jou, nooit.
Accepteer het, klaar.
Dat is ook wel weer hard. Er zijn genoeg autisme spectrum mensen met een relatie, maar die hebben het dwangmatige dan minder. Dat dwangmatige kan je wel afleren.
pi_167914144
quote:
13s.gif Op donderdag 5 januari 2017 22:43 schreef Godshand het volgende:

[..]

Man, ga even rukken en aan andere dingen denken.

Geniet morgen er van, misschien gaat ze wel thuis slapen en is het gewoon gezellig? :)

Het is sowieso weer een ervaring rijker, maar de vorige dames die ook vooraf wouden blijven slapen stelden toch allemaal voor om op huis te gaan richting een uurtje of tien... Dus gewoon een keiharde afwijzing. Nu reken ik iig al niet op seks, maar als ze dus naar huis gaat zie ik dat wel als een verlies. Naast haar wakker worden zaterdag, al dan niet intiem geweest, ga ik voor.
  donderdag 5 januari 2017 @ 22:51:07 #99
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_167914158
quote:
4s.gif Op donderdag 5 januari 2017 22:46 schreef Godshand het volgende:

[..]

Dat is ook wel weer hard. Er zijn genoeg autisme spectrum mensen met een relatie, maar die hebben het dwangmatige dan minder. Dat dwangmatige kan je wel afleren.
Je weet over wie het gaat? Leervermogen :')
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_167914193
quote:
1s.gif Op donderdag 5 januari 2017 22:50 schreef DatIsJammurZeg het volgende:

[..]

Het is sowieso weer een ervaring rijker, maar de vorige dames die ook vooraf wouden blijven slapen stelden toch allemaal voor om op huis te gaan richting een uurtje of tien... Dus gewoon een keiharde afwijzing. Nu reken ik iig al niet op seks, maar als ze dus naar huis gaat zie ik dat wel als een verlies. Naast haar wakker worden zaterdag, al dan niet intiem geweest, ga ik voor.
:')

Dat is toch geen afwijzing? Het is pas een afwijzing als ze niet wil zoenen, of helemaal niet meer wil afspreken...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')