Ditquote:Op dinsdag 3 januari 2017 10:24 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Die spanning kan ook komen als je eerst een tijdje lult. Ik kan gevoelens krijgen voor hoe iemand reageert en als haar manier van kijken naar de wereld blijkt uit haar gesprekken.
[..]
Weg ermee, blijkbaar neemt ze het met de trouwheid niet zo nauw. Wie weet heeft ze naast jouw nog 4 andere scharrelsquote:Op dinsdag 3 januari 2017 10:37 schreef Tommeke het volgende:
@Skull-splitter: Ja, dat spelletje is zo mooi.
Ik had vrijdag ongepland met een meisje gezoend. En met oud en nieuw weer. Ze is ontzettend cool en bloedmooi. Maar ze heeft blijkbaar een vriend en voor mij is het sowieso niet meer dan dit.
Maar gisteren wel de hele dag mee geappt. Wat moet ik daar nou weer mee
Niets.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 10:37 schreef Tommeke het volgende:
Ik had vrijdag ongepland met een meisje gezoend. En met oud en nieuw weer. Ze is ontzettend cool en bloedmooi. Maar ze heeft blijkbaar een vriend en voor mij is het sowieso niet meer dan dit.
haha plan je normaal je zoentjes dan?quote:Op dinsdag 3 januari 2017 10:37 schreef Tommeke het volgende:
Ik kende haar al en had 't allang zien aankomen. En mezelf voorgenomen dat ik haar niet zou zoenenquote:Op dinsdag 3 januari 2017 10:40 schreef Drug het volgende:
[..]
haha plan je normaal je zoentjes dan?
maar euh mss kun je proberen sideboy te worden
o zoquote:Op dinsdag 3 januari 2017 10:44 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Ik kende haar al en had 't allang zien aankomen. En mezelf voorgenomen dat ik haar niet zou zoenen
mwah zo zwart-wit is het nietquote:Op dinsdag 3 januari 2017 10:45 schreef DancingPhoebe het volgende:
Sloeries gonna sloer. Ook wanneer ze jouw sloerie zijn.
Tsjah. Ze weet van mij ook wel hoe ik er in sta. Maar toch, verleidingen..quote:Op dinsdag 3 januari 2017 10:38 schreef zealot het volgende:
[..]
Weg ermee, blijkbaar neemt ze het met de trouwheid niet zo nauw. Wie weet heeft ze naast jouw nog 4 andere scharrels
als het voor jou toch niet meer is dan dat dan moet je er toch niks mee?quote:Op dinsdag 3 januari 2017 10:37 schreef Tommeke het volgende:
Nou. ervaringen uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst, maar het is een verdomd mooie indicatie.quote:
Eensquote:Op dinsdag 3 januari 2017 11:41 schreef motorbloempje het volgende:
Het gaat niet eens zozeer om 'doen ze het later ook', maar iemand die zo in het leven staat en een partner zo behandelt zou ik mooi aan me voorbij laten gaan.
Eens. En ik weet inmiddels wat de keerzijde van die medaille is. Das echt klotequote:Op dinsdag 3 januari 2017 11:41 schreef motorbloempje het volgende:
Het gaat niet eens zozeer om 'doen ze het later ook', maar iemand die zo in het leven staat en een partner zo behandelt zou ik mooi aan me voorbij laten gaan.
maar om nou op basis van genoemde feiten te concluderen dat die chick een whore for life isquote:Op dinsdag 3 januari 2017 11:37 schreef Kreator het volgende:
[..]
Nou. ervaringen uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst, maar het is een verdomd mooie indicatie.
Er zijn uitzonderingen. Maar niet veel. En niet vaak.
mwah zou ook wel benieuwd zijn naar de omstandighedenquote:Op dinsdag 3 januari 2017 11:41 schreef motorbloempje het volgende:
Toch?quote:Op dinsdag 3 januari 2017 12:45 schreef Drug het volgende:
[..]
mwah zou ook wel benieuwd zijn naar de omstandigheden
Sowieso, want vrouw.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 12:43 schreef Drug het volgende:
[..]
maar om nou op basis van genoemde feiten te concluderen dat die chick een whore for life is
Ik kom zeker in de zomer dagelijks in de wielren topics in SPT. Ook de recreatief Wielren topics. Maar goed, behoor niet tot de Oksel incrowd en fiets niet bij een club, dus dan hoor je er niet echt bij.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 01:30 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Thnx! Hoe weet jij zulke dingen btw? Ik ben niet zo anoniem als ik denk volgens mij
Wandeldate ? Ben je al wat ouder ? Ik dacht aan gepensioneerde seniorenquote:Op woensdag 4 januari 2017 00:35 schreef Skull-splitter het volgende:
Vrijdagavond wandeldate. Met eten.
Ik ben 34 en wandel ook graag hoor. Bedanktquote:Op woensdag 4 januari 2017 00:41 schreef PeneGrande het volgende:
[..]
Wandeldate ? Ben je al wat ouder ? Ik dacht aan gepensioneerde senioren
Meisje kent Amsterdam niet maar woont er wel, ik ken de stad redelijk goed. Wandelen en praten is best een goede combi. Zit vast een hapje en een drankje bijquote:Op woensdag 4 januari 2017 00:41 schreef PeneGrande het volgende:
[..]
Wandeldate ? Ben je al wat ouder ? Ik dacht aan gepensioneerde senioren
Goed idee! Succes!quote:Op woensdag 4 januari 2017 08:56 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Meisje kent Amsterdam niet maar woont er wel, ik ken de stad redelijk goed. Wandelen en praten is best een goede combi. Zit vast een hapje en een drankje bij
Damn. 50 euro voor een uur? Ik zou een auto kopen die wat minder verbruikt dan je huidige autoquote:Op woensdag 4 januari 2017 00:08 schreef PeneGrande het volgende:
Het is een uur reizen. Dat is +-50 euro die ik op die vrijdag/zaterdag had kunnen uitgeven in het alimentatie cafe. De verwachtingen zijn dus euuhh vrij laag.
Tof idee, wandelen is leuk (en ik ben 24, dus geen gepensioneerde seniorquote:Op woensdag 4 januari 2017 08:56 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Meisje kent Amsterdam niet maar woont er wel, ik ken de stad redelijk goed. Wandelen en praten is best een goede combi. Zit vast een hapje en een drankje bij
Klimmuur oid kan altijd nog.
Have fun! Wat gaan jullie doen?quote:
Is dat nog diezelfde?quote:Op woensdag 4 januari 2017 11:25 schreef escalatie het volgende:
[..]
Thx, samen wat eten en chillen.We hebben vorige week ook al een paar keer gedate.
Wat is er zo zenuw slopend aan?quote:Op woensdag 4 januari 2017 11:06 schreef Sooph het volgende:
[..]
Tof idee, wandelen is leuk (en ik ben 24, dus geen gepensioneerde senior)
Ik ben sinds kort, na 4 jaar relatie, ook weer aan het daten en ik vind eerste dates zo zenuwslopend aargh.
Mmmh ja geen idee, vind nieuwe mensen ontmoeten gewoon spannend. En ik denk vooral van 'ben ik wel leuk genoeg?', niet zo zeer over die ander.quote:Op woensdag 4 januari 2017 11:44 schreef Godshand het volgende:
[..]
Wat is er zo zenuw slopend aan?
Hij is leuk of niet, simpeler kan je het niet maken (of zij als je van de vrouwen liefde bent).
Speelt hier ook mee, ik heb wel geleerd dat het uiteindelijk niet zo boeit, gewoon ontspannen en jezelf zijn. Als hij je interessant vindt dan komt dat wel goed, zo niet verlies je ook niks want er was niks. Relax.quote:Op woensdag 4 januari 2017 11:46 schreef Sooph het volgende:
[..]
Mmmh ja geen idee, vind nieuwe mensen ontmoeten gewoon spannend. En ik denk vooral van 'ben ik wel leuk genoeg?', niet zo zeer over die ander.
Ja inderdaad, die meid nog steeds.quote:Op woensdag 4 januari 2017 11:41 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Is dat nog diezelfde?Met die tussendoorse verplichtingen?
Any progress?quote:Op woensdag 4 januari 2017 11:58 schreef escalatie het volgende:
[..]
Ja inderdaad, die meid nog steeds.
We hebben al een paar keer bij elkaar geslapen als je daar op doelt.quote:
Uiteindelijk is het gewoon een schot hagel afschieten en hopen dat je wat raaktquote:Op woensdag 4 januari 2017 11:46 schreef Sooph het volgende:
[..]
Mmmh ja geen idee, vind nieuwe mensen ontmoeten gewoon spannend. En ik denk vooral van 'ben ik wel leuk genoeg?', niet zo zeer over die ander.
Dat weet ik eigenlijk ook wel haha. Lekker scherp van me.quote:Op woensdag 4 januari 2017 00:19 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ik kom zeker in de zomer dagelijks in de wielren topics in SPT. Ook de recreatief Wielren topics. Maar goed, behoor niet tot de Oksel incrowd en fiets niet bij een club, dus dan hoor je er niet echt bij.
Maakt niet uit, jullie kennen mij niet, maar ik jullie wel
![]()
Ontopic: draai wat om een Fokster heen en app wat met een vrouw bij het uitgaan ontmoet. Maar niet echt amoreuze ontwikkelingen en ga denk ik even een datingapp/-site pauze houden.
Temeer het irl op een of andere manier laatste tijd beter werkt...
quote:Op woensdag 4 januari 2017 11:53 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Speelt hier ook mee, ik heb wel geleerd dat het uiteindelijk niet zo boeit, gewoon ontspannen en jezelf zijn. Als hij je interessant vindt dan komt dat wel goed, zo niet verlies je ook niks want er was niks. Relax.
Haha, dank voor de wijze raadquote:Op woensdag 4 januari 2017 12:08 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Uiteindelijk is het gewoon een schot hagel afschieten en hopen dat je wat raakt
Lekker van jezelf uitgaan. Als diegene jou niet leuk vindt, is dat jammer. De volgende misschien wel.
De ware bestaat toch niet
quote:Op woensdag 4 januari 2017 12:07 schreef escalatie het volgende:
[..]
We hebben al een paar keer bij elkaar geslapen als je daar op doelt.Verder doen we het lekker rustig aan hebben we afgesproken, voorlopig gezellig daten wanneer we zin en tijd hebben.
Zelfvertrouwen is erg aantrekkelijk he?quote:Op woensdag 4 januari 2017 12:15 schreef Sooph het volgende:
[..]
[..]
Haha, dank voor de wijze raadik zal het in mijn achterhoofd houden de volgende keer!
Vooral zekere mannen zijn aantrekkelijk. Andersom werkt het minder, want iets onzekere vrouwen wakkert de beschermlust van de man aan...quote:Op woensdag 4 januari 2017 13:11 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Zelfvertrouwen is erg aantrekkelijk he?
Als je dat uitstraalt komt 't vast wel goed.
True. Al hou ik juist wel van vrouwen die stevig in hun schoenen staan.quote:Op woensdag 4 januari 2017 13:44 schreef Godshand het volgende:
[..]
Vooral zekere mannen zijn aantrekkelijk. Andersom werkt het minder, want iets onzekere vrouwen wakkert de beschermlust van de man aan...
Onzekere mannen hebben de meeste vrouwen een broertje aan dood want daar kan je niet op bouwen...
Engerdquote:Op woensdag 4 januari 2017 00:19 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ik kom zeker in de zomer dagelijks in de wielren topics in SPT. Ook de recreatief Wielren topics. Maar goed, behoor niet tot de Oksel incrowd en fiets niet bij een club, dus dan hoor je er niet echt bij.
Maakt niet uit, jullie kennen mij niet, maar ik jullie wel
![]()
Ontopic: draai wat om een Fokster heen en app wat met een vrouw bij het uitgaan ontmoet. Maar niet echt amoreuze ontwikkelingen en ga denk ik even een datingapp/-site pauze houden.
Temeer het irl op een of andere manier laatste tijd beter werkt...
Ik dacht aan samen in het bos wandelen e.dquote:Op woensdag 4 januari 2017 08:56 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Klimmuur oid kan altijd nog.
Als ik met online FV zou afspreken dan maak ik er een road trip van. Met een zakje nootjes en een blikje bier in de trein...quote:Op woensdag 4 januari 2017 09:23 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Damn. 50 euro voor een uur? Ik zou een auto kopen die wat minder verbruikt dan je huidige auto
En wat is daar precies mis mee?quote:Op woensdag 4 januari 2017 15:58 schreef PeneGrande het volgende:
Ik dacht aan samen in het bos wandelen e.d
Als jij het leuk vind niks.quote:Op woensdag 4 januari 2017 16:08 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
En wat is daar precies mis mee?
Het bosquote:Op woensdag 4 januari 2017 15:58 schreef PeneGrande het volgende:
[..]
Ik dacht aan samen in het bos wandelen e.dGenoeg cafés en coffeeshops
Ik zou voor een romantische wandeling over de wallen gaan.
Naar mijn idee ook niets, heerlijk in het bosquote:Op woensdag 4 januari 2017 16:08 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
En wat is daar precies mis mee?
Bos is ook dik prima, genoeg te zien en uitwaaien is altijd goed.quote:Op woensdag 4 januari 2017 15:58 schreef PeneGrande het volgende:
[..]
Ik dacht aan samen in het bos wandelen e.dGenoeg cafés en coffeeshops
Ik zou voor een romantische wandeling over de wallen gaan.
Dit.quote:
Nu heb je een woud vol wandelaanbiedingen in je pm/DMquote:
Ik had ook een keer een date in het bos en ze was zo zenuwachtig, ik achte de eerste 5 minuten de kans aanwezig dat ze erin zou blijven hangen, schat van een meid was ze, maar dat was godzijdank na 10 minuten voorbij.quote:Op woensdag 4 januari 2017 16:51 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Bos is ook dik prima, genoeg te zien en uitwaaien is altijd goed.
En Sooph, mijn date was de vorige keer naar eigen zeggen te zenuwachtig om wat te eten, dus je bent niet alleen
De eerste keer afspreken in het bos/buitenaf lijkt me niet echt veilig/handigquote:
quote:Op woensdag 4 januari 2017 17:07 schreef ems. het volgende:
Juist wel. Kan ik haar meteen ergens in een duinpan begraven als ik klaar ben met de klus.
Haha, never not hungry, dus zo erg zal het niet zijnquote:Op woensdag 4 januari 2017 16:51 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Bos is ook dik prima, genoeg te zien en uitwaaien is altijd goed.
Coffeeshop zul je ons beiden nooit vinden en wallen is vooral apart om die kant ook mee te krijgen, maar als tweede date niet heel geschikt.
Ben je twaalf ofzo?
En Sooph, mijn date was de vorige keer naar eigen zeggen te zenuwachtig om wat te eten, dus je bent niet alleen
[..]
Dit.
Hihi woud, bosquote:Op woensdag 4 januari 2017 16:54 schreef Godshand het volgende:
[..]
Nu heb je een woud vol wandelaanbiedingen in je pm/DM
Oh nee, had niet door dat het om een eerste date ging, dat is misschien wel een beetje risky.quote:Op woensdag 4 januari 2017 16:59 schreef PeneGrande het volgende:
[..]
De eerste keer afspreken in het bos/buitenaf lijkt me niet echt veilig/handig
quote:Op woensdag 4 januari 2017 17:07 schreef ems. het volgende:
Juist wel. Kan ik haar meteen ergens in een duinpan begraven als ik klaar ben met de klus.
50quote:Op woensdag 4 januari 2017 19:48 schreef Sjoerd102 het volgende:
Vraagje voor de mense die op tinder zitten: hoe vaak hebben jullie een match per week?
Beetje afhankelijk van hoe actief ik zelf swipe. Ik ben nu vooral met 3 meisjes aan 't chatten. Waarvan ik eentje voor een date heb gevraagd en de tweede ook zeker ga vragen.quote:Op woensdag 4 januari 2017 19:48 schreef Sjoerd102 het volgende:
Vraagje voor de mense die op tinder zitten: hoe vaak hebben jullie een match per week?
Ging ook niet om een eerste date, magoed, dates in bossen of andere wandelingen zorgen vaak voor een wat meer ontspannen samenzijn.quote:Op woensdag 4 januari 2017 17:26 schreef Sooph het volgende:
[..]
Haha, never not hungry, dus zo erg zal het niet zijnmaar wel gewoon mega zenuwen van tevoren.
[..]
Hihi woud, bos
[..]
Oh nee, had niet door dat het om een eerste date ging, dat is misschien wel een beetje risky.
100/150quote:Op woensdag 4 januari 2017 19:48 schreef Sjoerd102 het volgende:
Schijnt te heersen. Hoeveelste date?quote:Op woensdag 4 januari 2017 22:40 schreef SonicVolcano het volgende:
Date ging niet door. Ze is ziek. Volgende week een nieuwe poging.
Happn, sinds 2-3 maanden ofzo vandaag eindelijk weer een matchquote:Op woensdag 4 januari 2017 19:48 schreef Sjoerd102 het volgende:
Was de date via app/datingsite of gewoon in het wild tegen gekomen?quote:Op donderdag 5 januari 2017 00:11 schreef TaksiZonderSuiker het volgende:
Meld!
Vandaag gestopt met date na 3 maanden vanwege gevoel dat niet groeit, dingen die tegen gaan staan.
Vervolgens verwijten en boosheid mijn kant uit en de melding dat hij dit allang zo zag maar mij niet wilde kwetsen.
Hij is 37...
Ik had hem niet geblokt omdat ik "bang" was dat dat zijn woede verder zou oplaaien maar misschien kan ik dat beter wel doen, vanavond stuurde hij ineens weer een hartje, niet op gereageerd.
Had dit echt nooit verwacht en schrok hier best wel van.
2quote:Op woensdag 4 januari 2017 19:48 schreef Sjoerd102 het volgende:
In het wild.quote:Op donderdag 5 januari 2017 00:24 schreef Godshand het volgende:
[..]
Was de date via app/datingsite of gewoon in het wild tegen gekomen?
Dat lieve en serieuze was voor hem een manier om serieuze intenties te tonen.quote:Op donderdag 5 januari 2017 00:32 schreef TaksiZonderSuiker het volgende:
[..]
In het wild.
Uiteindelijk werd het niets maar ik had hem wel leren kennen als een lieve, serieuze man.
Vandaag leek het wel een compleet ander persoon.
Hopelijk laat hij het hierbij en gaat hij verder niet raar lopen doen, mocht ik nog iets horen dan blok ik hem, al ben ik wel een beetje bang dat ik hem daarmee verder irriteer.
Lekker volwassen ook, als het dan afgekapt wordt reageren met "maar dat vond ik ook, al heul lang!" En dan een tirade gevolgd door een hartje.quote:Op donderdag 5 januari 2017 00:44 schreef Godshand het volgende:
[..]
Dat lieve en serieuze was voor hem een manier om serieuze intenties te tonen.
Dan hem afkappen voelt als verraad voor hem.
Ook al heb je niets verraden. Maar dergelijke figuren willen niet in de friendzone belanden.
Soms moet je mensen ook even een dag of 2 de ruimte geven om hun frustratie, emoties, verdriet, woede te uiten.quote:Op donderdag 5 januari 2017 00:11 schreef TaksiZonderSuiker het volgende:
Meld!
Vandaag gestopt met date na 3 maanden vanwege gevoel dat niet groeit, dingen die tegen gaan staan.
Vervolgens verwijten en boosheid mijn kant uit en de melding dat hij dit allang zo zag maar mij niet wilde kwetsen.
Hij is 37...
Ik had hem niet geblokt omdat ik "bang" was dat dat zijn woede verder zou oplaaien maar misschien kan ik dat beter wel doen, vanavond stuurde hij ineens weer een hartje, niet op gereageerd.
Had dit echt nooit verwacht en schrok hier best wel van.
quote:
Sowieso best wel matig als dat echt waar is.quote:Op donderdag 5 januari 2017 06:38 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Lekker volwassen ook, als het dan afgekapt wordt reageren met "maar dat vond ik ook, al heul lang!" En dan een tirade gevolgd door een hartje.
Nope.
Eerste. Dus weet nog niksquote:Op woensdag 4 januari 2017 23:44 schreef Skull-splitter het volgende:
De intense date zoekt zelf welliswaar contact maar niet op een fijne manier om een gesprek gaande te houden om vervolgens te vragen waarom ik niet happig reageer. Morgen maar een einde aan breien, ik heb weinig trek om te happen op visserij en thuis naast mijn werk ook een halve hulpverlener te mogen spelen met iemand waar ik net 3-4 dates mee heb gehad...
[..]
Schijnt te heersen. Hoeveelste date?
Ik stoor me vooral aan het gebrek aan volwassenheid. Als je het lastig vindt dan zit je eerder met vragen waarom het niet werkt, kom je als het goed is niet op de proppen met een verkapt "but I dumped you first".quote:Op donderdag 5 januari 2017 09:49 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Sowieso best wel matig als dat echt waar is.
"Ja, ik vond dat ook al heel lang, maar wilde je niet kwetsen door het af te kappen."Lekker de ander aan het lijntje houden.
Ja oké, je moet het een kans geven. Maar als je dat gevoel dat het er niet in zit echt al heel lang hebt...
Ja, dan zou ik ook niet snel aandringen op een fruitmand bezorgenquote:
Kinderachtig inderdaad.quote:Op donderdag 5 januari 2017 10:50 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Ik stoor me vooral aan het gebrek aan volwassenheid. Als je het lastig vindt dan zit je eerder met vragen waarom het niet werkt, kom je als het goed is niet op de proppen met een verkapt "but I dumped you first".
Een hartje sturen vind ik niet raar lopen doen. Als hij echt raar is dan heeft hij schijt aan je block en flikkert hij 2 biljartballen door het raam. Dat zou ik doen tenminste. Of ja, nja, je begrijpt t wel he.quote:Op donderdag 5 januari 2017 00:32 schreef TaksiZonderSuiker het volgende:
[..]
In het wild.
Uiteindelijk werd het niets maar ik had hem wel leren kennen als een lieve, serieuze man.
Vandaag leek het wel een compleet ander persoon.
Hopelijk laat hij het hierbij en gaat hij verder niet raar lopen doen, mocht ik nog iets horen dan blok ik hem, al ben ik wel een beetje bang dat ik hem daarmee verder irriteer.
Als gevolg op het voorgaande vind ik een hartje sturen sowieso een beetje apart te noemen...quote:Op donderdag 5 januari 2017 15:44 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Een hartje sturen vind ik niet raar lopen doen. Als hij echt raar is dan heeft hij schijt aan je block en flikkert hij 2 biljartballen door het raam. Dat zou ik doen tenminste. Of ja, nja, je begrijpt t wel he.
Man, ga even rukken en aan andere dingen denken.quote:Op donderdag 5 januari 2017 22:40 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
Morgen dus die date. Bedenk me alweer dat ik niet knap genoeg voor haar ben... Door de spanning ook weer meer last van oneffenheden wat natuurlijk ook niet echt helpt. Morgen goed huis opruimen en dan kijken hoe het loopt. Plan is dat ze na samen koken, eten en een filmpje kijken blijft slapen vanwege de waardeloze verbinding naar haar woonplaats, en anders is de date dus mislukt als ze met een smoes komt om toch naar huis te gaan in mijn ogen. Niks wijst op andere weekendplannen of dat ze toevallig al niet lekker is. Als ze daadwerkelijk blijft slapen bestaat de kans alsnog dat er niks gaat gebeuren maar toch. Voor mijn gevoel is het morgen bepalend om verder te daten of te accepteren dat het er gewoon niet in zit.
Dat is ook wel weer hard. Er zijn genoeg autisme spectrum mensen met een relatie, maar die hebben het dwangmatige dan minder. Dat dwangmatige kan je wel afleren.quote:Op donderdag 5 januari 2017 22:44 schreef Molo het volgende:
Het zit er gewoon niet in, voor jou, nooit.
Accepteer het, klaar.
Het is sowieso weer een ervaring rijker, maar de vorige dames die ook vooraf wouden blijven slapen stelden toch allemaal voor om op huis te gaan richting een uurtje of tien... Dus gewoon een keiharde afwijzing. Nu reken ik iig al niet op seks, maar als ze dus naar huis gaat zie ik dat wel als een verlies. Naast haar wakker worden zaterdag, al dan niet intiem geweest, ga ik voor.quote:Op donderdag 5 januari 2017 22:43 schreef Godshand het volgende:
[..]
Man, ga even rukken en aan andere dingen denken.
Geniet morgen er van, misschien gaat ze wel thuis slapen en is het gewoon gezellig?
Je weet over wie het gaat? Leervermogenquote:Op donderdag 5 januari 2017 22:46 schreef Godshand het volgende:
[..]
Dat is ook wel weer hard. Er zijn genoeg autisme spectrum mensen met een relatie, maar die hebben het dwangmatige dan minder. Dat dwangmatige kan je wel afleren.
quote:Op donderdag 5 januari 2017 22:50 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
[..]
Het is sowieso weer een ervaring rijker, maar de vorige dames die ook vooraf wouden blijven slapen stelden toch allemaal voor om op huis te gaan richting een uurtje of tien... Dus gewoon een keiharde afwijzing. Nu reken ik iig al niet op seks, maar als ze dus naar huis gaat zie ik dat wel als een verlies. Naast haar wakker worden zaterdag, al dan niet intiem geweest, ga ik voor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |