True. Al hou ik juist wel van vrouwen die stevig in hun schoenen staan.quote:Op woensdag 4 januari 2017 13:44 schreef Godshand het volgende:
[..]
Vooral zekere mannen zijn aantrekkelijk. Andersom werkt het minder, want iets onzekere vrouwen wakkert de beschermlust van de man aan...
Onzekere mannen hebben de meeste vrouwen een broertje aan dood want daar kan je niet op bouwen...
Engerdquote:Op woensdag 4 januari 2017 00:19 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ik kom zeker in de zomer dagelijks in de wielren topics in SPT. Ook de recreatief Wielren topics. Maar goed, behoor niet tot de Oksel incrowd en fiets niet bij een club, dus dan hoor je er niet echt bij.
Maakt niet uit, jullie kennen mij niet, maar ik jullie wel
![]()
Ontopic: draai wat om een Fokster heen en app wat met een vrouw bij het uitgaan ontmoet. Maar niet echt amoreuze ontwikkelingen en ga denk ik even een datingapp/-site pauze houden.
Temeer het irl op een of andere manier laatste tijd beter werkt...
Ik dacht aan samen in het bos wandelen e.dquote:Op woensdag 4 januari 2017 08:56 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Meisje kent Amsterdam niet maar woont er wel, ik ken de stad redelijk goed. Wandelen en praten is best een goede combi. Zit vast een hapje en een drankje bij
Klimmuur oid kan altijd nog.
Als ik met online FV zou afspreken dan maak ik er een road trip van. Met een zakje nootjes en een blikje bier in de trein...quote:Op woensdag 4 januari 2017 09:23 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Damn. 50 euro voor een uur? Ik zou een auto kopen die wat minder verbruikt dan je huidige auto
En wat is daar precies mis mee?quote:Op woensdag 4 januari 2017 15:58 schreef PeneGrande het volgende:
Ik dacht aan samen in het bos wandelen e.d
Als jij het leuk vind niks.quote:Op woensdag 4 januari 2017 16:08 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
En wat is daar precies mis mee?
Het bosquote:Op woensdag 4 januari 2017 15:58 schreef PeneGrande het volgende:
[..]
Ik dacht aan samen in het bos wandelen e.dGenoeg cafés en coffeeshops
Ik zou voor een romantische wandeling over de wallen gaan.
Naar mijn idee ook niets, heerlijk in het bosquote:Op woensdag 4 januari 2017 16:08 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
En wat is daar precies mis mee?
Bos is ook dik prima, genoeg te zien en uitwaaien is altijd goed.quote:Op woensdag 4 januari 2017 15:58 schreef PeneGrande het volgende:
[..]
Ik dacht aan samen in het bos wandelen e.dGenoeg cafés en coffeeshops
Ik zou voor een romantische wandeling over de wallen gaan.
Dit.quote:
Nu heb je een woud vol wandelaanbiedingen in je pm/DMquote:
Ik had ook een keer een date in het bos en ze was zo zenuwachtig, ik achte de eerste 5 minuten de kans aanwezig dat ze erin zou blijven hangen, schat van een meid was ze, maar dat was godzijdank na 10 minuten voorbij.quote:Op woensdag 4 januari 2017 16:51 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Bos is ook dik prima, genoeg te zien en uitwaaien is altijd goed.
En Sooph, mijn date was de vorige keer naar eigen zeggen te zenuwachtig om wat te eten, dus je bent niet alleen
De eerste keer afspreken in het bos/buitenaf lijkt me niet echt veilig/handigquote:
quote:Op woensdag 4 januari 2017 17:07 schreef ems. het volgende:
Juist wel. Kan ik haar meteen ergens in een duinpan begraven als ik klaar ben met de klus.
Haha, never not hungry, dus zo erg zal het niet zijnquote:Op woensdag 4 januari 2017 16:51 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Bos is ook dik prima, genoeg te zien en uitwaaien is altijd goed.
Coffeeshop zul je ons beiden nooit vinden en wallen is vooral apart om die kant ook mee te krijgen, maar als tweede date niet heel geschikt.
Ben je twaalf ofzo?
En Sooph, mijn date was de vorige keer naar eigen zeggen te zenuwachtig om wat te eten, dus je bent niet alleen
[..]
Dit.
Hihi woud, bosquote:Op woensdag 4 januari 2017 16:54 schreef Godshand het volgende:
[..]
Nu heb je een woud vol wandelaanbiedingen in je pm/DM
Oh nee, had niet door dat het om een eerste date ging, dat is misschien wel een beetje risky.quote:Op woensdag 4 januari 2017 16:59 schreef PeneGrande het volgende:
[..]
De eerste keer afspreken in het bos/buitenaf lijkt me niet echt veilig/handig
quote:Op woensdag 4 januari 2017 17:07 schreef ems. het volgende:
Juist wel. Kan ik haar meteen ergens in een duinpan begraven als ik klaar ben met de klus.
50quote:Op woensdag 4 januari 2017 19:48 schreef Sjoerd102 het volgende:
Vraagje voor de mense die op tinder zitten: hoe vaak hebben jullie een match per week?
Beetje afhankelijk van hoe actief ik zelf swipe. Ik ben nu vooral met 3 meisjes aan 't chatten. Waarvan ik eentje voor een date heb gevraagd en de tweede ook zeker ga vragen.quote:Op woensdag 4 januari 2017 19:48 schreef Sjoerd102 het volgende:
Vraagje voor de mense die op tinder zitten: hoe vaak hebben jullie een match per week?
Ging ook niet om een eerste date, magoed, dates in bossen of andere wandelingen zorgen vaak voor een wat meer ontspannen samenzijn.quote:Op woensdag 4 januari 2017 17:26 schreef Sooph het volgende:
[..]
Haha, never not hungry, dus zo erg zal het niet zijnmaar wel gewoon mega zenuwen van tevoren.
[..]
Hihi woud, bos
[..]
Oh nee, had niet door dat het om een eerste date ging, dat is misschien wel een beetje risky.
100/150quote:Op woensdag 4 januari 2017 19:48 schreef Sjoerd102 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |