Bat shit crazy bitches of wanhopigquote:Op donderdag 5 januari 2017 23:40 schreef Bananenpap het volgende:
Even tussendoor. Ik vind het heel raar dat zo'n dame ten eerste bij hem thuis afspreekt en dan nog wil blijven slapen ook terwijl ze totaal geen idee heeft wie hij is.
Wens je wel succes D.
Dat zeker. Maar andersom zou ik ook voorzichtiger zijn dan de ene na de andere wildvreemde m'n huis binnen te slepen.quote:Op donderdag 5 januari 2017 23:40 schreef Bananenpap het volgende:
Even tussendoor. Ik vind het heel raar dat zo'n dame ten eerste bij hem thuis afspreekt en dan nog wil blijven slapen ook terwijl ze totaal geen idee heeft wie hij is.
Wens je wel succes D.
Dat inderdaad. Dan moet er toch iets zijn dat nog niet klopt in het hele scenario, dat blijkbaar anders moet.quote:Op donderdag 5 januari 2017 23:21 schreef Forbry het volgende:
[..]
Allemaal leuk en aardig en het is inderdaad opmerkelijk dat dat jou zo vaak lukt, maar dat zegt alleen geen fuck over jou als persoon. Dat zegt alleen iets over jouw foto's/profiel en over de (toch wat vreemde) meisjes die jij op basis van die foto's/dat profiel aantrekt (en waar ook jouw eigen voorkeur naar uitgaat)... Het gaat mis zodra het wél over jou als persoon gaat.
Maar goed, succes maar weer...
Ik vind bij iemand thuis afspreken niet erg als ik die persoon goed genoeg ken en vertrouw dat aangename date zal zijn. En heb gelukkig nog nooit een of andere smoes moeten verzinnen om weg te geraken of moeten blokkeren achteraf.quote:Op donderdag 5 januari 2017 23:40 schreef Bananenpap het volgende:
Wens je wel succes D.
Je zegt het zelf; als je die persoon kent en vertrouwt. Dat kun je toch niet zeggen als je elkaar alleen spreekt via zo'n app?quote:Op vrijdag 6 januari 2017 00:23 schreef Subpoena het volgende:
[..]
Dat inderdaad. Dan moet er toch iets zijn dat nog niet klopt in het hele scenario, dat blijkbaar anders moet.
[..]
Ik vind bij iemand thuis afspreken niet erg als ik die persoon goed genoeg ken en vertrouw dat aangename date zal zijn. En heb gelukkig nog nooit een of andere smoes moeten verzinnen om weg te geraken of moeten blokkeren achteraf.
Waarschijnlijk niet maar soms volgde ik mijn naïviteit en blindelings vertrouwen?quote:Op vrijdag 6 januari 2017 00:27 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Je zegt het zelf; als je die persoon kent en vertrouwt. Dat kun je toch niet zeggen als je elkaar alleen spreekt via zo'n app?
Waar vind je die vrouwen?quote:Op donderdag 5 januari 2017 23:48 schreef Molo het volgende:
[..]
Bat shit crazy bitches of wanhopig
Of verzonnen
Omdat ze je 'niet op die manier zien'? Zo moeilijk is het overigens niet om dates meteen thuis plaats te laten vinden. Jouw probleem zit veel dieper alleen wil je dat zelf niet inzien. Ik durf nu al tegen je te zeggen dat het morgen niets word. En nee, dat heeft niets met uiterlijk te maken, wel met jouw autisme en jouw instelling in het leven/de liefde...quote:Op donderdag 5 januari 2017 22:52 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
[..]
En waarom lukt het dates regelen en meteen thuis afspreken mij dan wel terwijl dat juist als lastigst wordt ervaren door veel mensen?
Hoe bedoel je met niet op die manier zien? Allemaal vriendschappelijk afspreken terwijl ze op datingsites en apps zitten?quote:Op vrijdag 6 januari 2017 01:53 schreef yats het volgende:
[..]
Omdat ze je 'niet op die manier zien'? Zo moeilijk is het overigens niet om dates meteen thuis plaats te laten vinden. Jouw probleem zit veel dieper alleen wil je dat zelf niet inzien. Ik durf nu al tegen je te zeggen dat het morgen niets word. En nee, dat heeft niets met uiterlijk te maken, wel met jouw autisme en jouw instelling in het leven/de liefde...
Reageerde ze een beetje relaxt?quote:Op vrijdag 6 januari 2017 00:58 schreef Skull-splitter het volgende:
Mijn intense date vandaag aangegeven dat ik eens goed heb nagedacht, dat ik dr welliswaar aantrekkelijk, slim en tof vind maar dat ik een bepaalde balans mis.
Morgen date met stillere date maar daar heb ik wel een goed gevoel bij, wellicht juist omdat het allemaal trager gaat.
"Ok." Letterlijk. Waarna ik verwijderd ben, wat daags eerder gebeurde omdat ik sliep. Tjah...quote:Op vrijdag 6 januari 2017 06:12 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Reageerde ze een beetje relaxt?
Veel plezier vandaag(of echt "morgen"?
)
Het is wel typisch dat je juist die ene zin er uit pikt maar de rest negeert. Als er niets gebeurt, zullen juist die laatste zinnen eerder de reden zijn dan hetgeen jij nu uit die eerste zin probeert te halen...quote:Op vrijdag 6 januari 2017 05:59 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
[..]
Hoe bedoel je met niet op die manier zien? Allemaal vriendschappelijk afspreken terwijl ze op datingsites en apps zitten?
Ik vond zelf rond vorig jarig oktober dat wel weer leuk zou zijn om een vriendin te hebben en besloot daarom wat actiever te gaan daten (met apps en zo).quote:Op vrijdag 6 januari 2017 07:57 schreef Drug het volgende:
waarom zijn jullie zo met dating bezig? vinden jullie het daten zelf leuk, of is het voora een middel om een partner te vinden?
Enter autisme, waarbij vaak gefocust wordt op de details en het overzicht krijgen danwel houden wellicht het grootste probleem is.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 08:56 schreef LuNaTiC het volgende:
[..]
Het is wel typisch dat je juist die ene zin er uit pikt maar de rest negeert. Als er niets gebeurt, zullen juist die laatste zinnen eerder de reden zijn dan hetgeen jij nu uit die eerste zin probeert te halen...
Ik date zelf omdat ik het wel fijn vind om een partner te hebben waarmee ik intiem kan zijn in gesprek, houding en fysiek. Alleen ben ik nu na vier langere relaties en twee keer samenwonen wat kieskeuriger of kijk iig langer rond voor ik mijzelf commiteer. Daten zelf vind ik leuk om te doen om mensen te leren kennen, maar ik vind het nog fijner als er wederzijdse interesse is.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 07:57 schreef Drug het volgende:
waarom zijn jullie zo met dating bezig? vinden jullie het daten zelf leuk, of is het voora een middel om een partner te vinden?
Autisme, instellingen en geen leven hebben buiten datingapps om.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 01:53 schreef yats het volgende:
[..]
Omdat ze je 'niet op die manier zien'? Zo moeilijk is het overigens niet om dates meteen thuis plaats te laten vinden. Jouw probleem zit veel dieper alleen wil je dat zelf niet inzien. Ik durf nu al tegen je te zeggen dat het morgen niets word. En nee, dat heeft niets met uiterlijk te maken, wel met jouw autisme en jouw instelling in het leven/de liefde...
Voor mij hij het laatste. Heb me tot jaar geleden nooit alleen gevoeld. Maar is in prive sfeer eea gebeurd, waardoor ik merkte dat ik een ' maatje' miste.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 07:57 schreef Drug het volgende:
Het daten zelf vind ik niet meer leuk. Maar er kunnen wel leuke dates tussen zitten.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 07:57 schreef Drug het volgende:
Wat het daten wel leuk zou moeten maken, toch?quote:Op vrijdag 6 januari 2017 11:25 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Het daten zelf vind ik niet meer leuk. Maar er kunnen wel leuke dates tussen zitten.
Zeker. Maar ik vind de weg ernaar toe vermoeiend (worden). Ik probeer de interview-stand te vermijden, maar eigenlijk ontkom je er niet aan.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 11:26 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Wat het daten wel leuk zou moeten maken, toch?
Omdat de verwachtingen groeien misschien?quote:Op vrijdag 6 januari 2017 12:43 schreef Skull-splitter het volgende:
Vorige date was ik ontspannen als wat, nu juist kriebels, wtf lichaam?
Neuh, ik weet dat het vandaag bij een knuffel en handje vasthouden blijft. Maar ondanks dat ik bij andere ook meer vervolgdates heb gehad en daar ook rustig in was valt dit me zo op.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 12:44 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Omdat de verwachtingen groeien misschien?
Misschien omdat je haar veel leuker vindtquote:Op vrijdag 6 januari 2017 12:47 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Neuh, ik weet dat het vandaag bij een knuffel en handje vasthouden blijft. Maar ondanks dat ik bij andere ook meer vervolgdates heb gehad en daar ook rustig in was valt dit me zo op.
Dat was wat ik eigenlijk bedoelde.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 14:28 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Misschien omdat je haar veel leuker vindt
quote:Op vrijdag 6 januari 2017 14:28 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Misschien omdat je haar veel leuker vindt
Zal het wel zijn idd, zit met een grijns te appen elke keer. Rustig aan, zo op pad die kant op.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |