SPOILER: Handige linkjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: De grote Marcel Maijer bingoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Game on!
Poll: Wie wint dit?
• Anderson
• Van Gerwen
• KingFlopland
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
* KingRoland deelt gratis mexicano's uitgraag op anoniem
Volgens mij heb ik jou net hard vernederd op pubdartsquote:Op maandag 2 januari 2017 22:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die wint niet bepaald de Noble-prijs.
Haha leuke grap
Die komt zo nog wel. Hoewel George Noble, die vent van zojuist, de allerbeste is.quote:Op maandag 2 januari 2017 22:15 schreef Ferdii het volgende:
Waarom een master caller met een wijven stem?
Waarom niet die gast met whiskey stem?
Heb jij gewonnen op pubdartsquote:Op maandag 2 januari 2017 22:16 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik jou net hard vernederd op pubdarts
whitewashje?quote:Op maandag 2 januari 2017 22:16 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Slaat nergens op. Ik had dat rondje perfect op de bullseye en hij vliegt in de bull.quote:Op maandag 2 januari 2017 22:16 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nee, Hinks tot het eindquote:Op maandag 2 januari 2017 22:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Die komt zo nog wel. Hoewel George Noble, die vent van zojuist, de allerbeste is.
Wattequote:
quote:Op maandag 2 januari 2017 22:16 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Heb jij gewonnen op pubdarts
Wat goed
quote:Op maandag 2 januari 2017 22:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Slaat nergens op. Ik had dat rondje perfect op de bullseye en hij vliegt in de bull.
Teringspel.
Iemand is mad op je blijkbaar, die speelde als Kankerggmmquote:Op maandag 2 januari 2017 22:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Slaat nergens op. Ik had dat rondje perfect op de bullseye en hij vliegt in de bull.
Teringspel.
Ik dacht dat jij vandaag onder de iets aangepaste naam van Max speeldequote:
Zal KingRoland wel zijn, al zal hij dat nooit durven toegeven.quote:Op maandag 2 januari 2017 22:17 schreef Max23 het volgende:
[..]
Iemand is mad op je blijkbaar, die speelde als Kankerggmm
Ik werk overdags en lag om7 uur al in bed dus nopequote:Op maandag 2 januari 2017 22:17 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij vandaag onder de iets aangepastenaam van Max speelde
Dat is GGMM zelf, die heeft aandacht tekort.quote:Op maandag 2 januari 2017 22:17 schreef Max23 het volgende:
[..]
Iemand is mad op je blijkbaar, die speelde als Kankerggmm
Zo zielig ben ik nou OOK weer niet René.quote:Op maandag 2 januari 2017 22:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zal KingRoland wel zijn, al zal hij dat nooit durven toegeven.
Kingfloplandquote:Op maandag 2 januari 2017 22:19 schreef Collide het volgende:
Poll: Gaat er nog een 9 darter komen?
• Jaa
• Nee, omdat choke
• Nee, omdat Tagliano
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Er mist weer een optiequote:Op maandag 2 januari 2017 22:19 schreef Collide het volgende:
• Jaa
• Nee, omdat choke
• Nee, omdat Tagliano
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ik mis de optie KingFlopland, derhalve niet geklikt.quote:Op maandag 2 januari 2017 22:19 schreef Collide het volgende:
• Jaa
• Nee, omdat choke
• Nee, omdat Tagliano
Tussenstand:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |