SPOILER: Handige linkjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: De grote Marcel Maijer bingoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Game on!
Poll: Zeg het maar jongens
• #TeamMVG
• #TeamRaybar
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
* Monolith deelt gratis mexicano's uit
[ Bericht 0% gewijzigd door Tagliano op 02-01-2017 20:01:57 ]Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
Ho; jij komt aanzetten met begrippen als uithangbord en die dingen.quote:Op maandag 2 januari 2017 18:55 schreef icloud het volgende:
[..]
Daar zijn ze echter nooit voor bestraft, dus staan ze in de boeken als van onbesproken gedrag.
Ehm, nog twee. Ik zal nooit een groot caller worden.quote:
Pdc ziet dat anders, zij zien dit trio als een waardig uithangbord.quote:Op maandag 2 januari 2017 18:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ho; jij komt aanzetten met begrippen als uithangbord en die dingen.
Een waardig uithangbord staat dan media bij verlies, winst of elke vorm van tegenslag te woord, heeft respect voor zijn tegenstander et cetera.
De vijfde set van de partij kijken natuurlijk.quote:Op maandag 2 januari 2017 18:58 schreef Tagliano het volgende:
Monolith, wat ga jij over drie uur doen?
Hou ik je aanquote:Op maandag 2 januari 2017 18:59 schreef Monolith het volgende:
[..]
De vijfde set van de partij kijken natuurlijk.
quote:Op maandag 2 januari 2017 18:59 schreef icloud het volgende:
[..]
Pdc ziet dat anders, zij zien dit trio als een waardig uithangbord.
Over klaassen hebben ze hun afkeuring uitgesproken, waarom denk je dat hij vorig jaar buiten de pl is gehouden?
Ik durf te wedden dat klaassen dit jaar niet mee mag doen.quote:Op maandag 2 januari 2017 19:01 schreef hafcfan het volgende:
[..]![]()
Als Klaassen de nummer 1 van de wereld was werd hij nooit bestraft. Hij is de enige met ballen.
Ben je een meisje van 13, omdat je dit zo zeker weet?quote:Op maandag 2 januari 2017 19:01 schreef hafcfan het volgende:
[..]![]()
Als Klaassen de nummer 1 van de wereld was werd hij nooit bestraft. Hij is de enige met ballen.
Ik zie nu je ondertitel pas. Jij bent dus totaal niet objectief.quote:Op maandag 2 januari 2017 19:03 schreef icloud het volgende:
[..]
Ik durf te wedden dat klaassen dit jaar niet mee mag doen.
Mark my words.
*9quote:Op maandag 2 januari 2017 19:03 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ben je een meisje van 13, omdat je dit zo zeker weet?
Michael van G. - Poging tot vreemdgaanquote:Op maandag 2 januari 2017 18:51 schreef icloud het volgende:
[..]
Shoot, vertel wat is er gebeurd?
Als je nu wade had geroepen dan had ik je kunnen volgen, maar de drie heren hierboven hebben nooit iets ernstig gedaan, nooit de sport beschadigd en nooit geschorst.
Wat zijn in jouw ogen de 10 namen?quote:Op maandag 2 januari 2017 19:03 schreef icloud het volgende:
[..]
Ik durf te wedden dat klaassen dit jaar niet mee mag doen.
Mark my words.
Niemand is objectief omdat iedereen zijn/haar mening heeft.quote:Op maandag 2 januari 2017 19:03 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik zie nu je ondertitel pas. Jij bent dus totaal niet objectief.
Geen van deze feiten heeft ooit op een reactie van de pdc kunnen rekenen.quote:Op maandag 2 januari 2017 19:04 schreef Nober het volgende:
[..]
Michael van G. - Poging tot vreemdgaan
Phil T. - Verkrachten van twee vrouwen
Raymond van B. - Vreemdgaan
Je vergeet het anaal vernederen dat van Gerwen doet met al z'n tegenstanders.quote:Op maandag 2 januari 2017 19:04 schreef Nober het volgende:
[..]
Michael van G. - Poging tot vreemdgaan
Phil T. - Verkrachten van twee vrouwen
Raymond van B. - Vreemdgaan
En bij Klaasen wel?quote:Op maandag 2 januari 2017 19:05 schreef icloud het volgende:
[..]
Geen van deze feiten heeft ooit op een reactie van de pdc kunnen rekenen.
1.Mvgquote:
Je hebt er elf en Whitlock en Smiss durven noemenquote:Op maandag 2 januari 2017 19:11 schreef icloud het volgende:
[..]
Mvg
Barney
Taylor lewis
Andersson
Wright
Taylor
Chisnall
Wade
Withlock
Smith(onwaarschijnlijk)/huybrechts/price of misschien een complete verrassing in de vorm van dobey.
Ik tel er toch echt maar 10quote:Op maandag 2 januari 2017 19:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je hebt er elf en Whitlock en Smiss durven noemen
Dit zijn 11 namenquote:Op maandag 2 januari 2017 19:11 schreef icloud het volgende:
[..]
Mvg
Barney
Taylor lewis
Andersson
Wright
Taylor
Chisnall
Wade
Withlock
Smith(onwaarschijnlijk)/huybrechts/price of misschien een complete verrassing in de vorm van dobey.
Niet als je "Smith(onwaarschijnlijk)/huybrechts/price of misschien een complete verrassing in de vorm van dobey." als één rekent.quote:
Mja, ik vraag me vooral af wie die tweede Taylor dan is die ook mee mag doenquote:Op maandag 2 januari 2017 19:13 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Niet als je "Smith(onwaarschijnlijk)/huybrechts/price of misschien een complete verrassing in de vorm van dobey." als één rekent.
Waarom zet je "taylor lewis" en "taylor" in de lijst?quote:Op maandag 2 januari 2017 19:14 schreef icloud het volgende:
[..]
Waar is nummer 11 dan volgens jullie?
Als de voornaam van Lewis Taylor is klopt het wel jaquote:Op maandag 2 januari 2017 19:14 schreef icloud het volgende:
[..]
Waar is nummer 11 dan volgens jullie?
quote:Op maandag 2 januari 2017 19:14 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Als de voornaam van Lewis Taylor is klopt het wel ja
Weet ik veel dat moet natuurlijk lewis zijn, kennelijk droom ik van taylorquote:Op maandag 2 januari 2017 19:14 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Waarom zet je "taylor lewis" en "taylor" in de lijst?
Ik denk dat het maar goed is dat jij geen darter bent, want tellen kun je niet.quote:
vind of denk je dat?quote:Op maandag 2 januari 2017 19:17 schreef Mani89 het volgende:
Ik vind dat Benito van de Pas de Premier League gaat halen.
Ik heb er cijfers bijgezet dan hoef je niet meer te tellenquote:Op maandag 2 januari 2017 19:16 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik denk dat het maar goed is dat jij geen darter bent, want tellen kun je niet.
Of is Taylor Lewis het buitenechtelijke kind van Adrian Lewis?
Dankjewel.quote:Op maandag 2 januari 2017 19:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat klopt dan weer wel, goed zo mani
Whitlock, Huybrechts, Price, Smith en Dobey hebben geen kut laten zien.quote:Op maandag 2 januari 2017 19:11 schreef icloud het volgende:
[..]
Mvg
Barney
Taylor lewis
Andersson
Wright
Taylor
Chisnall
Wade
Withlock
Stimt.quote:Op maandag 2 januari 2017 19:21 schreef tja77 het volgende:
[..]
Whitlock, Huybrechts, Price, Smith en Dobey hebben geen kut laten zien.
Maar omdat Jelle een naaktfoto van zichzelf naar een meisje van 15 heeft gestuurd x jaar geleden, verdienen die frotters toch de voorkeur?
We weten niet wat erin zit, maar het bevordert de prestatie vast niet!quote:Op maandag 2 januari 2017 19:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
Misschien moet MvG ook aan de (geen) doping
[ afbeelding ]
http://nos.nl/op3/artikel(...)-goed-in-darten.html
RayBar en Dirk zijn ONSCHULDIG tot het tegendeel is bewezen.quote:Op maandag 2 januari 2017 19:22 schreef Tagliano het volgende:
[..]
We weten niet wat erin zit, maar het bevordert de prestatie vast niet!
De vraag is, heb je de partij gewonnen en toen besloten naar hospitaal te gaan of heb je gewoon dik verloren?quote:Op maandag 2 januari 2017 19:24 schreef Madhouse11 het volgende:
Goed spul dat Cheqio. Vorig jaar gebruikt op de Dutch Open, daarna enkel verzwikt omdat ik niet op zat te letten. Kan ook het bier zijn geweest. Zat ik dan in het Ziekenhuis ipv de 2e ronde.
kerstballen zekerquote:Op maandag 2 januari 2017 19:01 schreef hafcfan het volgende:
[..]![]()
Ik kon amper staan. Iemand anders speelde onder mijn naam.quote:Op maandag 2 januari 2017 19:25 schreef icloud het volgende:
[..]
De vraag is, heb je de partij gewonnen en toen besloten naar hospitaal te gaan of heb je gewoon dik verloren?
daar hebben we nog beelden van:quote:Op maandag 2 januari 2017 19:24 schreef Madhouse11 het volgende:
Goed spul dat Cheqio. Vorig jaar gebruikt op de Dutch Open, daarna enkel verzwikt omdat ik niet op zat te letten. Kan ook het bier zijn geweest. Zat ik dan in het Ziekenhuis ipv de 2e ronde.
quote:Op maandag 2 januari 2017 19:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
daar hebben we nog beelden van:
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
De negendarter zit diep, merk ikquote:Op maandag 2 januari 2017 19:33 schreef franklop het volgende:
Wat is er waar van de geruchten dat Tagliano vanavond vanaf 20.59 weg moet?
Nee, ik wil #1 user qua posts worden hierquote:
quote:Op maandag 2 januari 2017 19:33 schreef franklop het volgende:
Wat is er waar van de geruchten dat Tagliano vanavond vanaf 20.59 weg moet?
In welk topic nummer zat dat?quote:Op maandag 2 januari 2017 19:34 schreef Tagliano het volgende:
Kon wel echt lachen om de reacties gisteren overigens
Veel succesquote:Op maandag 2 januari 2017 19:34 schreef franklop het volgende:
[..]
Nee, ik wil #1 user qua posts worden hier
DRT / [PDC WK 2017 LIVE] Halve finale #140 Grotemannenlegquote:
Gokje: Marcel, Roland en Vincentquote:Op maandag 2 januari 2017 19:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Wie zit er in de studio trouwens vanavond? Is dat al bekend?
quote:Op maandag 2 januari 2017 19:37 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Gokje: Marcel, Roland en Vincent Co
Fantastischquote:Op maandag 2 januari 2017 19:36 schreef Tagliano het volgende:
[..]
DRT / [PDC WK 2017 LIVE] Halve finale #140 Grotemannenleg
Acht keer "crewbash" in iets van 20 seconden
Wat offtopic gedrag is, binnen bepaalde grenzen, toegestaan in DRT. Als er geen wedstrijd bezig is of er pauze is zijn we daar vrij soepel inquote:
quote:Op maandag 2 januari 2017 19:40 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Wat offtopic gedrag is, binnen bepaalde grenzen, toegestaan in DRT. Als er geen wedstrijd bezig is of er pauze is zijn we daar vrij soepel in
Tevens is het niet aan jou om dat te bepalen, maar dat geheel terzijde
Het interesseert me geen neuk of ik bovenaan of onderaan sta in dergelijke lijstjesquote:Op maandag 2 januari 2017 19:39 schreef komrad het volgende:
[..]
alles om het postaantal op te krikken
Ook dat is niet aan jou om te bepalenquote:Op maandag 2 januari 2017 19:41 schreef komrad het volgende:
[..]daar ga je toch niet op reageren man
verkeerde been uit bed gestapt of heb je finalestress?quote:Op maandag 2 januari 2017 19:41 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ook dat is niet aan jou om te bepalen
Jij doet echt alles voor het postaantal hequote:Op maandag 2 januari 2017 19:41 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ook dat is niet aan jou om te bepalen
Geen van beide, ik voel me primaquote:Op maandag 2 januari 2017 19:42 schreef komrad het volgende:
[..]
verkeerde been uit bed gestapt of heb je finalestress?
Ik denk dat het aan DE DRUK VAN DE PRUMJUR LIEK ligtquote:Op maandag 2 januari 2017 19:42 schreef komrad het volgende:
[..]
verkeerde been uit bed gestapt of heb je finalestress?
Neuh, meer zoquote:Op maandag 2 januari 2017 19:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
En Tag zit thuis zo achter zijn pc
[ afbeelding ]
blijft eenquote:Op maandag 2 januari 2017 19:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
En Tag zit thuis zo achter zijn pc
[ afbeelding ]
Dan kan die toch ook prima analyserenquote:Op maandag 2 januari 2017 19:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Denk dat die nu eindelijk met Mason is
quote:Op maandag 2 januari 2017 19:48 schreef Szura het volgende:
Tijd dat de finale begint, dat zal de gespannen sfeer hier ten goede komen
Hij heeft zich (tevergeefs) proberen te plaatsen voor het WK van de BDOquote:Op maandag 2 januari 2017 19:49 schreef bijstandboy het volgende:
Hoe gaat het eigenlijk met Wally Walrus?
[ afbeelding ]
okquote:Op maandag 2 januari 2017 19:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij heeft zich (tevergeefs) proberen te plaatsen voor het WK van de BDO
Dat scheelt. Heel Kabuf is ook een geintjequote:
Oh weet ik veelquote:
"Geen flauw idee"quote:Op maandag 2 januari 2017 19:49 schreef bijstandboy het volgende:
Hoe gaat het eigenlijk met Wally Walrus?
[ afbeelding ]
20:00 begint Sky Sports met voorbeschouwen.quote:Op maandag 2 januari 2017 19:52 schreef TserrofEnoch het volgende:
Duurt nog zolang. Echt gaf mij maar een voorbeschouwing van 2 uur lang.
Gewoon ff lekker alle finales van de PDC weer terugkijkenquote:Op maandag 2 januari 2017 19:52 schreef TserrofEnoch het volgende:
Gewoon anderhalf uur diepte interview van The Feather met de walkon damesquote:Op maandag 2 januari 2017 19:52 schreef TserrofEnoch het volgende:
http://levenseindekliniek.nlquote:Op maandag 2 januari 2017 19:52 schreef TserrofEnoch het volgende:
Dit blijft een geniale foto.quote:Op maandag 2 januari 2017 19:53 schreef bijstandboy het volgende:
[..]
[ [url=http://imgb.igcdn.nl/3eabc0dbc64f4468bf6413a8ef90a252/opener/[Vul_hier_uw_onderschrift_in]_(Foto_ANP).jpg]afbeelding[/url] ]
Wel een goede manier om de Maijer-bingokaart vol te krijgen.quote:Op maandag 2 januari 2017 19:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
http://levenseindekliniek.nl
Je gaat toch geen 2 uur naar Marcel luisteren gek
Met alle plezier!quote:Op maandag 2 januari 2017 19:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
http://levenseindekliniek.nl
Je gaat toch geen 2 uur naar Marcel luisteren gek
Dat zal zijn dat RTL nog 3 jaar de rechten heeft, lijkt mequote:Op maandag 2 januari 2017 20:00 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Met alle plezier!
----------
De dartsavond kan eigenlijk alleen nog maar gaan tegenvallen. Ben nu zo gehyped. Verwacht naast PL-aankondigingen nog meer nieuws.
Omdat RTL een foutje heeft gemaakt in de programmering. Waarschijnlijk gister en vandaag omgedraaidquote:Op maandag 2 januari 2017 20:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
RTL begon toch met de uitzending om 8 uur, aldus de OP?
Waarom zie ik dan STOP POLITIE?
In de normale dartsreeks is het vaak een stuk rustiger maar toch net zo gezelligquote:Op maandag 2 januari 2017 20:03 schreef DeHovenier het volgende:
Heb gisteren voor het eerst een dartswedstrijd gezien zonder Fok! te checken.
Wat een rust
Was het niet vreemd?quote:Op maandag 2 januari 2017 20:03 schreef DeHovenier het volgende:
Wat een rust
Dat volg ik niet zo.quote:Op maandag 2 januari 2017 20:04 schreef Tagliano het volgende:
[..]
In de normale dartsreeks is het vaak een stuk rustiger maar toch net zo gezellig
Ook daar is iedereen welkom natuurlijk
ff wennen maar ik had m'n volle aandacht voor de wedstrijd.quote:
Is ook altijd gezellig en meestal ook wel een prima niveautjequote:Op maandag 2 januari 2017 20:08 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Dat volg ik niet zo.
[..]
ff wennen maar ik had m'n volle aandacht voor de wedstrijd.
Je hebt me nieuwsgierig gemaaktquote:Op maandag 2 januari 2017 20:08 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Is ook altijd gezellig en meestal ook wel een prima niveautje
Geinig, dingetjes. Taylor met een oorbel, die confettiknallers en zo. Harrington met een stropdasquote:Op maandag 2 januari 2017 19:53 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Gewoon ff lekker alle finales van de PDC weer terugkijken
Bij Lakeside en The Masters zie je nog maar de helft of nog minder van wat hier nu actief meepostquote:
Hoog tijd om de Masters mee te pakken, 27-29 januariquote:
Gewoon dit subforum zo latenquote:Op maandag 2 januari 2017 20:04 schreef Tagliano het volgende:
[..]
In de normale dartsreeks is het vaak een stuk rustiger maar toch net zo gezellig
Ook daar is iedereen welkom natuurlijk
Ik af en toe, maar je kan wel geconcentreerder kijken dan jaquote:Op maandag 2 januari 2017 20:03 schreef DeHovenier het volgende:
Wat een rust
Vind ik persoonlijk ook weer geen ramp. Maakt het inhoudelijk babbelen in combinatie met wat gezelligheid weer wat makkelijkerquote:Op maandag 2 januari 2017 20:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Bij Lakeside en The Masters zie je nog maar de helft of nog minder van wat hier nu actief meepost
Willem Vissers had het daar ook nog over in zijn column in de Volkskrant vandaagquote:Op maandag 2 januari 2017 20:14 schreef Szura het volgende:
Iedereen al de kaas voor kerels klaarstaan?
Neuh, vind het ook beter jaquote:Op maandag 2 januari 2017 20:17 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Vind ik persoonlijk ook weer geen ramp. Maakt het inhoudelijk babbelen in combinatie met wat gezelligheid weer wat makkelijker
Op zich zijn Hollandse avonden ook leuk hoor, daar niet vanquote:Op maandag 2 januari 2017 20:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Neuh, vind het ook beter ja
Ik zal dan ook een stuk minder gaan meeposten jaquote:Op maandag 2 januari 2017 20:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Bij Lakeside en The Masters zie je nog maar de helft of nog minder van wat hier nu actief meepost
je hebt mij opgelicht met de sets.quote:Op maandag 2 januari 2017 20:12 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Zou jij niet een maandje niet posten?
Schandaligquote:Op maandag 2 januari 2017 20:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zal dan ook een stuk minder gaan meeposten ja
Opgelicht is een groot woord, je kwam er zelf meequote:Op maandag 2 januari 2017 20:18 schreef PSVCL het volgende:
[..]
je hebt mij opgelicht met de sets.
dacht dat het tot 8 ging
Ja, het niveau van de kroeg hier op het plein hoor je ook niemand over. Hoe zou dat toch komen.quote:Op maandag 2 januari 2017 20:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Jij weet niet eens hoeveel dat is, 8.quote:Op maandag 2 januari 2017 20:18 schreef PSVCL het volgende:
[..]
je hebt mij opgelicht met de sets.
dacht dat het tot 8 ging
Anoonumos zijn we al helemaal uit het oog verlorenquote:Op maandag 2 januari 2017 20:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
Nr 2 poster zijn in DRT en dan volledig afhaken
Jeps, kan je prima kijken op laptop of tabletje. Lekker kort format, 5 wedstrijden snel achter elkaar en geen pauzes tussen legs geloof ikquote:Op maandag 2 januari 2017 20:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Premier League is vaak op donderdagavond toch? Dan is het kiezen tussen dat of de EL
Ik zet meestal een streampje van de PL aan en kijk met iets meer aandacht naar het voetbal.quote:Op maandag 2 januari 2017 20:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Premier League is vaak op donderdagavond toch? Dan is het kiezen tussen dat of de EL
BDO dat is dan ook voor de echte dartspuristen. Ik ben dadelijk al blij als ik weer met mijn volle aandacht aan dingen kan denken zonder dat ik nog met darten bezig hoef te zijnquote:Op maandag 2 januari 2017 20:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dit idd. En er zijn zoveel toernooien dat ik het op een gegeven moment wel gehad hebquote:Op maandag 2 januari 2017 20:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kloptquote:Op maandag 2 januari 2017 20:19 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Opgelicht is een groot woord, je kwam er zelf mee
UK Open is genot ja, net als WGP met dubbel in dubbel uitquote:Op maandag 2 januari 2017 20:20 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik zet meestal een streampje van de PL aan en kijk met iets meer aandacht naar het voetbal.
Maar daarnaast komen er nog genoeg toffe toernooien aan hoor, ik noem een UK Open met open loting
nep fanquote:Op maandag 2 januari 2017 20:20 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Dit idd. En er zijn zoveel toernooien dat ik het op een gegeven moment wel gehad heb![]()
Grotere toernooien, maar niet het wk, daar kijk ik vaak ook allen de (halve)finale. Meestal dan ook geen vakantie, dus ook niet de tijd zoveel te kijken als het WK.
1,2,3,4,5,6,7,............................................8quote:Op maandag 2 januari 2017 20:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij weet niet eens hoeveel dat is, 8.
Lakesidequote:Op maandag 2 januari 2017 20:13 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Volgende week het echte WK darts
De voorrondes hier ook overgeslagen dan?quote:Op maandag 2 januari 2017 20:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Lakeside
Ik heb wel wat beters te doen dan naar c-darts te kijken
Zeker doping voor gebruiktquote:Op maandag 2 januari 2017 20:22 schreef PSVCL het volgende:
1
[..]
1,2,3,4,5,6,7,............................................8
Ja als Ajax moet kijk ik alleen met volle concentratie daar naar, geen afleidingquote:Op maandag 2 januari 2017 20:20 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik zet meestal een streampje van de PL aan en kijk met iets meer aandacht naar het voetbal.
Maar daarnaast komen er nog genoeg toffe toernooien aan hoor, ik noem een UK Open met open loting
Jup, al is die nog even wegquote:Op maandag 2 januari 2017 20:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
UK Open is genot ja, net als WGP met dubbel in dubbel uit
Ja het WK is wel het belangrijkste toernooi, sommige darters nemen ook alleen dat serieusquote:Op maandag 2 januari 2017 20:20 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Dit idd. En er zijn zoveel toernooien dat ik het op een gegeven moment wel gehad heb![]()
Grotere toernooien, maar niet het wk, daar kijk ik vaak ook allen de (halve)finale. Meestal dan ook geen vakantie, dus ook niet de tijd zoveel te kijken als het WK.
Durrant gaat weer gezellig schroeienquote:Op maandag 2 januari 2017 20:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Lakeside
Weinig van gezien ja. Toen had ik een lastig tentamen.quote:Op maandag 2 januari 2017 20:22 schreef franklop het volgende:
[..]
De voorrondes hier ook overgeslagen dan?
http://www.pdc.tv/news/ar(...)dc-calendar-unveiledquote:Op maandag 2 januari 2017 20:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja als Ajax moet kijk ik alleen met volle concentratie daar naar, geen afleiding
En ik volg ook niet allemaal wanneer de toernooien zijn, meestal begint het in het najaar te kriebelen wat het darts betreft.
Dat kan er beter voor ja, dan heb je net genoten van potten zoals gisteravond en dan kijk je naar wat lui die na 40-45 darts nog geen dubbel hebben gegooid.quote:Op maandag 2 januari 2017 20:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Lakeside
quote:Op maandag 2 januari 2017 20:23 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Durrant gaat weer gezellig schroeien
ja lekker 85 averages schroeienquote:Op maandag 2 januari 2017 20:23 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Durrant gaat weer gezellig schroeien
Gewoon dit subforum houden, kan ik het beter in de gaten houdenquote:Op maandag 2 januari 2017 20:23 schreef Tagliano het volgende:
[..]
http://www.pdc.tv/news/ar(...)dc-calendar-unveiled
Hup, boven je bed ermee
Durrant heeft wel laten zien vrij makkelijk boven de 100 te kunnen gooienquote:
Hoe kan ik dat kijken? Streampje?quote:Op maandag 2 januari 2017 20:16 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Hoog tijd om de Masters mee te pakken, 27-29 januari
Ach, we zullen wel zien wat de bedoeling wordtquote:Op maandag 2 januari 2017 20:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gewoon dit subforum houden, kan ik het beter in de gaten houden
Durrant gooide op Grand Slam of Darts niet lager dan 94.8. Niks mis mee, zal na Lakeside wel meedoen met PDC Q-School voor een tourkaart.quote:
quote:Op maandag 2 januari 2017 20:24 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Die misschien ook, maar niet op Lakeside
Gewoon, op tvquote:Op maandag 2 januari 2017 20:25 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Hoe kan ik dat kijken? Streampje?
Ja ik overdrijf graag een beetjequote:Op maandag 2 januari 2017 20:24 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Durrant heeft wel laten zien vrij makkelijk boven de 100 te kunnen gooien
Ik vind het wel een prima toernooitje altijd, ook het vrouwen-darten is vaak wel leuk om naar te kijken...vooral als ze een paar beurten op D1 staan te knoeien.quote:Op maandag 2 januari 2017 20:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Lakeside
Dan kun je ook gewoon naar Norris kijkenquote:Op maandag 2 januari 2017 20:26 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik vind het wel een prima toernooitje altijd, ook het vrouwen-darten is vaak wel leuk om naar te kijken...vooral als ze een paar beurten op D1 staan te knoeien.
Was dat een verwijzing naar WOII bedoeld? Anders komt ie wel heel toevallig uit :pquote:Op maandag 2 januari 2017 20:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat kan er beter voor ja, dan heb je net genoten van potten zoals gisteravond en dan kijk je naar wat lui die na 40-45 darts nog geen dubbel hebben gegooid.
2 februariquote:Op maandag 2 januari 2017 20:27 schreef Dr_Flash het volgende:
Wanneer begint de Premmeliek? Ik vind dat we wel meer verschillende Maijer-bingokaarten kunnen maken. En Koertbingo's ook misschien. Met van die IQ-vriespunt-niveau woordgrappen
Daar dus ook al een Norris.quote:Op maandag 2 januari 2017 20:26 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dan kun je ook gewoon naar Norris kijken
Zendt rtl 7 dat ook uit danquote:Op maandag 2 januari 2017 20:25 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Gewoon, op tv
Al zijn middagsessies dan vaak wel op een stream
Ik doelde op de PDC-Norris die ook wel eens moeite heeft met de dubbelsquote:Op maandag 2 januari 2017 20:28 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Daar dus ook al een Norris.Die is blijkbaar minder dan de PDC-Norris.
DRT heeft wel dezelfde potentie als VBL.quote:Op maandag 2 januari 2017 20:25 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ach, we zullen wel zien wat de bedoeling wordt
Je zou natuurlijk altijd de dartsreeks in je MyAT kunnen zetten
RTL7 zendt behoorlijk wat darts uit jaquote:Op maandag 2 januari 2017 20:28 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Zendt rtl 7 dat ook uit dan
Weer met Marcel?
hij doelde opde pdc hansquote:Op maandag 2 januari 2017 20:28 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Daar dus ook al een Norris.Die is blijkbaar minder dan de PDC-Norris.
Ok, zo goed volg ik het darten niet.quote:Op maandag 2 januari 2017 20:28 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik doelde op de PDC-Norris die ook wel eens moeite heeft met de dubbels
Ik zou niet durven.quote:Op maandag 2 januari 2017 20:26 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Was dat een verwijzing naar WOII bedoeld? Anders komt ie wel heel toevallig uit :p
Jammer dat Rotterdam niet wat later is. Had je weer een hele zaal dat helemaal niets in Amsterdam zingt gehad. Topshow.quote:Op maandag 2 januari 2017 20:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
FEBRUARY
2 Newcastle Premier League Darts 1
9 Nottingham Premier League Darts 2
16 Leeds Premier League Darts 3
23 Brighton Premier League Darts 4
MARCH
2 Exeter Premier League Darts 5
9 Glasgow Premier League Darts 6
16 Rotterdam, Netherlands Premier League Darts 7
23 Manchester Premier League Darts 8
30 Cardiff Premier League Darts 9
APRIL
6 Dublin, Ireland Premier League Darts 10
13 Liverpool Premier League Darts 11
20 Belfast Premier League Darts 12
27 Birmingham Premier League Darts 13
MAY
4 Sheffield Premier League Darts 14
11 Aberdeen Premier League Darts 15
18 London Premier League Darts Play-Offs
Mooi, ik heb geen betaaltv.quote:Op maandag 2 januari 2017 20:28 schreef Tagliano het volgende:
[..]
RTL7 zendt behoorlijk wat darts uit ja
Waarschijnlijk wel al maakt Koert misschien ook nog wel even zijn opwachting
Nee. Veel kleinere groep die echt geļnteresseerd is en over een heel jaar meepostquote:Op maandag 2 januari 2017 20:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
DRT heeft wel dezelfde potentie als VBL.
Zie liever DeLuna...zwemmend.quote:Op maandag 2 januari 2017 20:28 schreef franklop het volgende:
Een FOK!ker geeft vanavond commentaar met Jacques en Frank vanavond
[ afbeelding ]
Dat zijn maar 30 users maxquote:Op maandag 2 januari 2017 20:29 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Nee. Veel kleinere groep die echt geļnteresseerd is en over een heel jaar meepost
Ik haat de premier liekquote:Op maandag 2 januari 2017 20:27 schreef Dr_Flash het volgende:
Wanneer begint de Premmeliek? Ik vind dat we wel meer verschillende Maijer-bingokaarten kunnen maken. En Koertbingo's ook misschien. Met van die IQ-vriespunt-niveau woordgrappen
Het zou vergelijkbaar zijn met een wielrennen sub. Dat is buiten de TdF ook niet per se nodig.quote:Op maandag 2 januari 2017 20:29 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Nee. Veel kleinere groep die echt geļnteresseerd is en over een heel jaar meepost
Christus te paardquote:Op maandag 2 januari 2017 20:28 schreef franklop het volgende:
Een FOK!ker geeft vanavond commentaar met Jacques en Frank vanavond
[ afbeelding ]
Mja, voor nu eerst maar eens de finalequote:Op maandag 2 januari 2017 20:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het zou vergelijkbaar zijn met een wielrennen sub. Dat is buiten de TdF ook niet per se nodig.
Daarnaast veel minder mogelijkheid om te discussiėren over darts door het gebrek aan transfers e.d.quote:Op maandag 2 januari 2017 20:29 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Hoe laat worden de deelnemers bekend?quote:Op maandag 2 januari 2017 20:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
FEBRUARY
2 Newcastle Premier League Darts 1
9 Nottingham Premier League Darts 2
16 Leeds Premier League Darts 3
23 Brighton Premier League Darts 4
MARCH
2 Exeter Premier League Darts 5
9 Glasgow Premier League Darts 6
16 Rotterdam, Netherlands Premier League Darts 7
23 Manchester Premier League Darts 8
30 Cardiff Premier League Darts 9
APRIL
6 Dublin, Ireland Premier League Darts 10
13 Liverpool Premier League Darts 11
20 Belfast Premier League Darts 12
27 Birmingham Premier League Darts 13
MAY
4 Sheffield Premier League Darts 14
11 Aberdeen Premier League Darts 15
18 London Premier League Darts Play-Offs
Als MvG snel klaar is om 10 uurquote:Op maandag 2 januari 2017 20:31 schreef Max23 het volgende:
[..]
Hoe laat worden de deelnemers bekend?
Dat ook ja. Anderzijds is er weer niet echte rivaliteit zoals een Ajax/Feyenoord wat een hele hoop getroll scheeltquote:Op maandag 2 januari 2017 20:31 schreef Sked het volgende:
[..]
Daarnaast veel minder mogelijkheid om te discussiėren over darts door het gebrek aan transfers e.d.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |