Wat offtopic gedrag is, binnen bepaalde grenzen, toegestaan in DRT. Als er geen wedstrijd bezig is of er pauze is zijn we daar vrij soepel inquote:
quote:Op maandag 2 januari 2017 19:40 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Wat offtopic gedrag is, binnen bepaalde grenzen, toegestaan in DRT. Als er geen wedstrijd bezig is of er pauze is zijn we daar vrij soepel in
Tevens is het niet aan jou om dat te bepalen, maar dat geheel terzijde
Het interesseert me geen neuk of ik bovenaan of onderaan sta in dergelijke lijstjesquote:Op maandag 2 januari 2017 19:39 schreef komrad het volgende:
[..]
alles om het postaantal op te krikken
Ook dat is niet aan jou om te bepalenquote:Op maandag 2 januari 2017 19:41 schreef komrad het volgende:
[..]daar ga je toch niet op reageren man
verkeerde been uit bed gestapt of heb je finalestress?quote:Op maandag 2 januari 2017 19:41 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ook dat is niet aan jou om te bepalen
Jij doet echt alles voor het postaantal hequote:Op maandag 2 januari 2017 19:41 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ook dat is niet aan jou om te bepalen
Geen van beide, ik voel me primaquote:Op maandag 2 januari 2017 19:42 schreef komrad het volgende:
[..]
verkeerde been uit bed gestapt of heb je finalestress?
Ik denk dat het aan DE DRUK VAN DE PRUMJUR LIEK ligtquote:Op maandag 2 januari 2017 19:42 schreef komrad het volgende:
[..]
verkeerde been uit bed gestapt of heb je finalestress?
Neuh, meer zoquote:Op maandag 2 januari 2017 19:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
En Tag zit thuis zo achter zijn pc
[ afbeelding ]
blijft eenquote:Op maandag 2 januari 2017 19:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
En Tag zit thuis zo achter zijn pc
[ afbeelding ]
Dan kan die toch ook prima analyserenquote:Op maandag 2 januari 2017 19:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Denk dat die nu eindelijk met Mason is
quote:Op maandag 2 januari 2017 19:48 schreef Szura het volgende:
Tijd dat de finale begint, dat zal de gespannen sfeer hier ten goede komen
Hij heeft zich (tevergeefs) proberen te plaatsen voor het WK van de BDOquote:Op maandag 2 januari 2017 19:49 schreef bijstandboy het volgende:
Hoe gaat het eigenlijk met Wally Walrus?
[ afbeelding ]
okquote:Op maandag 2 januari 2017 19:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij heeft zich (tevergeefs) proberen te plaatsen voor het WK van de BDO
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |