Ja het WK is wel het belangrijkste toernooi, sommige darters nemen ook alleen dat serieusquote:Op maandag 2 januari 2017 20:20 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Dit idd. En er zijn zoveel toernooien dat ik het op een gegeven moment wel gehad heb![]()
Grotere toernooien, maar niet het wk, daar kijk ik vaak ook allen de (halve)finale. Meestal dan ook geen vakantie, dus ook niet de tijd zoveel te kijken als het WK.
Durrant gaat weer gezellig schroeienquote:Op maandag 2 januari 2017 20:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Lakeside
Ik heb wel wat beters te doen dan naar c-darts te kijken
Weinig van gezien ja. Toen had ik een lastig tentamen.quote:Op maandag 2 januari 2017 20:22 schreef franklop het volgende:
[..]
De voorrondes hier ook overgeslagen dan?
http://www.pdc.tv/news/ar(...)dc-calendar-unveiledquote:Op maandag 2 januari 2017 20:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja als Ajax moet kijk ik alleen met volle concentratie daar naar, geen afleiding
En ik volg ook niet allemaal wanneer de toernooien zijn, meestal begint het in het najaar te kriebelen wat het darts betreft.
Dat kan er beter voor ja, dan heb je net genoten van potten zoals gisteravond en dan kijk je naar wat lui die na 40-45 darts nog geen dubbel hebben gegooid.quote:Op maandag 2 januari 2017 20:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Lakeside
quote:Op maandag 2 januari 2017 20:23 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Durrant gaat weer gezellig schroeien
ja lekker 85 averages schroeienquote:Op maandag 2 januari 2017 20:23 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Durrant gaat weer gezellig schroeien
Gewoon dit subforum houden, kan ik het beter in de gaten houdenquote:Op maandag 2 januari 2017 20:23 schreef Tagliano het volgende:
[..]
http://www.pdc.tv/news/ar(...)dc-calendar-unveiled
Hup, boven je bed ermee
Durrant heeft wel laten zien vrij makkelijk boven de 100 te kunnen gooienquote:
Hoe kan ik dat kijken? Streampje?quote:Op maandag 2 januari 2017 20:16 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Hoog tijd om de Masters mee te pakken, 27-29 januari
Ach, we zullen wel zien wat de bedoeling wordtquote:Op maandag 2 januari 2017 20:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gewoon dit subforum houden, kan ik het beter in de gaten houden
Durrant gooide op Grand Slam of Darts niet lager dan 94.8. Niks mis mee, zal na Lakeside wel meedoen met PDC Q-School voor een tourkaart.quote:
quote:Op maandag 2 januari 2017 20:24 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Die misschien ook, maar niet op Lakeside
Gewoon, op tvquote:Op maandag 2 januari 2017 20:25 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Hoe kan ik dat kijken? Streampje?
Ja ik overdrijf graag een beetjequote:Op maandag 2 januari 2017 20:24 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Durrant heeft wel laten zien vrij makkelijk boven de 100 te kunnen gooien
Ik vind het wel een prima toernooitje altijd, ook het vrouwen-darten is vaak wel leuk om naar te kijken...vooral als ze een paar beurten op D1 staan te knoeien.quote:Op maandag 2 januari 2017 20:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Lakeside
Dan kun je ook gewoon naar Norris kijkenquote:Op maandag 2 januari 2017 20:26 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik vind het wel een prima toernooitje altijd, ook het vrouwen-darten is vaak wel leuk om naar te kijken...vooral als ze een paar beurten op D1 staan te knoeien.
Was dat een verwijzing naar WOII bedoeld? Anders komt ie wel heel toevallig uit :pquote:Op maandag 2 januari 2017 20:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat kan er beter voor ja, dan heb je net genoten van potten zoals gisteravond en dan kijk je naar wat lui die na 40-45 darts nog geen dubbel hebben gegooid.
2 februariquote:Op maandag 2 januari 2017 20:27 schreef Dr_Flash het volgende:
Wanneer begint de Premmeliek? Ik vind dat we wel meer verschillende Maijer-bingokaarten kunnen maken. En Koertbingo's ook misschien. Met van die IQ-vriespunt-niveau woordgrappen
Daar dus ook al een Norris.quote:Op maandag 2 januari 2017 20:26 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dan kun je ook gewoon naar Norris kijken
Zendt rtl 7 dat ook uit danquote:Op maandag 2 januari 2017 20:25 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Gewoon, op tv
Al zijn middagsessies dan vaak wel op een stream
Ik doelde op de PDC-Norris die ook wel eens moeite heeft met de dubbelsquote:Op maandag 2 januari 2017 20:28 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Daar dus ook al een Norris.Die is blijkbaar minder dan de PDC-Norris.
DRT heeft wel dezelfde potentie als VBL.quote:Op maandag 2 januari 2017 20:25 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ach, we zullen wel zien wat de bedoeling wordt
Je zou natuurlijk altijd de dartsreeks in je MyAT kunnen zetten
RTL7 zendt behoorlijk wat darts uit jaquote:Op maandag 2 januari 2017 20:28 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Zendt rtl 7 dat ook uit dan
Weer met Marcel?
hij doelde opde pdc hansquote:Op maandag 2 januari 2017 20:28 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Daar dus ook al een Norris.Die is blijkbaar minder dan de PDC-Norris.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |