Geinig, dingetjes. Taylor met een oorbel, die confettiknallers en zo. Harrington met een stropdasquote:Op maandag 2 januari 2017 19:53 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Gewoon ff lekker alle finales van de PDC weer terugkijken
Bij Lakeside en The Masters zie je nog maar de helft of nog minder van wat hier nu actief meepostquote:
Hoog tijd om de Masters mee te pakken, 27-29 januariquote:
Gewoon dit subforum zo latenquote:Op maandag 2 januari 2017 20:04 schreef Tagliano het volgende:
[..]
In de normale dartsreeks is het vaak een stuk rustiger maar toch net zo gezellig
Ook daar is iedereen welkom natuurlijk
Ik af en toe, maar je kan wel geconcentreerder kijken dan jaquote:Op maandag 2 januari 2017 20:03 schreef DeHovenier het volgende:
Heb gisteren voor het eerst een dartswedstrijd gezien zonder Fok! te checken.
Wat een rust
Vind ik persoonlijk ook weer geen ramp. Maakt het inhoudelijk babbelen in combinatie met wat gezelligheid weer wat makkelijkerquote:Op maandag 2 januari 2017 20:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Bij Lakeside en The Masters zie je nog maar de helft of nog minder van wat hier nu actief meepost
Willem Vissers had het daar ook nog over in zijn column in de Volkskrant vandaagquote:Op maandag 2 januari 2017 20:14 schreef Szura het volgende:
Iedereen al de kaas voor kerels klaarstaan?
Neuh, vind het ook beter jaquote:Op maandag 2 januari 2017 20:17 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Vind ik persoonlijk ook weer geen ramp. Maakt het inhoudelijk babbelen in combinatie met wat gezelligheid weer wat makkelijker
Op zich zijn Hollandse avonden ook leuk hoor, daar niet vanquote:Op maandag 2 januari 2017 20:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Neuh, vind het ook beter ja
Ik zal dan ook een stuk minder gaan meeposten jaquote:Op maandag 2 januari 2017 20:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Bij Lakeside en The Masters zie je nog maar de helft of nog minder van wat hier nu actief meepost
je hebt mij opgelicht met de sets.quote:Op maandag 2 januari 2017 20:12 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Zou jij niet een maandje niet posten?
Schandaligquote:Op maandag 2 januari 2017 20:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zal dan ook een stuk minder gaan meeposten ja
Opgelicht is een groot woord, je kwam er zelf meequote:Op maandag 2 januari 2017 20:18 schreef PSVCL het volgende:
[..]
je hebt mij opgelicht met de sets.
dacht dat het tot 8 ging
Ja, het niveau van de kroeg hier op het plein hoor je ook niemand over. Hoe zou dat toch komen.quote:Op maandag 2 januari 2017 20:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Jij weet niet eens hoeveel dat is, 8.quote:Op maandag 2 januari 2017 20:18 schreef PSVCL het volgende:
[..]
je hebt mij opgelicht met de sets.
dacht dat het tot 8 ging
Anoonumos zijn we al helemaal uit het oog verlorenquote:Op maandag 2 januari 2017 20:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
Nr 2 poster zijn in DRT en dan volledig afhaken
Jeps, kan je prima kijken op laptop of tabletje. Lekker kort format, 5 wedstrijden snel achter elkaar en geen pauzes tussen legs geloof ikquote:Op maandag 2 januari 2017 20:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Premier League is vaak op donderdagavond toch? Dan is het kiezen tussen dat of de EL
Ik zet meestal een streampje van de PL aan en kijk met iets meer aandacht naar het voetbal.quote:Op maandag 2 januari 2017 20:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Premier League is vaak op donderdagavond toch? Dan is het kiezen tussen dat of de EL
BDO dat is dan ook voor de echte dartspuristen. Ik ben dadelijk al blij als ik weer met mijn volle aandacht aan dingen kan denken zonder dat ik nog met darten bezig hoef te zijnquote:Op maandag 2 januari 2017 20:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dit idd. En er zijn zoveel toernooien dat ik het op een gegeven moment wel gehad hebquote:Op maandag 2 januari 2017 20:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kloptquote:Op maandag 2 januari 2017 20:19 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Opgelicht is een groot woord, je kwam er zelf mee
UK Open is genot ja, net als WGP met dubbel in dubbel uitquote:Op maandag 2 januari 2017 20:20 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik zet meestal een streampje van de PL aan en kijk met iets meer aandacht naar het voetbal.
Maar daarnaast komen er nog genoeg toffe toernooien aan hoor, ik noem een UK Open met open loting
nep fanquote:Op maandag 2 januari 2017 20:20 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Dit idd. En er zijn zoveel toernooien dat ik het op een gegeven moment wel gehad heb![]()
Grotere toernooien, maar niet het wk, daar kijk ik vaak ook allen de (halve)finale. Meestal dan ook geen vakantie, dus ook niet de tijd zoveel te kijken als het WK.
1,2,3,4,5,6,7,............................................8quote:Op maandag 2 januari 2017 20:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij weet niet eens hoeveel dat is, 8.
Lakesidequote:Op maandag 2 januari 2017 20:13 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Volgende week het echte WK darts
De voorrondes hier ook overgeslagen dan?quote:Op maandag 2 januari 2017 20:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Lakeside
Ik heb wel wat beters te doen dan naar c-darts te kijken
Zeker doping voor gebruiktquote:Op maandag 2 januari 2017 20:22 schreef PSVCL het volgende:
1
[..]
1,2,3,4,5,6,7,............................................8
Ja als Ajax moet kijk ik alleen met volle concentratie daar naar, geen afleidingquote:Op maandag 2 januari 2017 20:20 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik zet meestal een streampje van de PL aan en kijk met iets meer aandacht naar het voetbal.
Maar daarnaast komen er nog genoeg toffe toernooien aan hoor, ik noem een UK Open met open loting
Jup, al is die nog even wegquote:Op maandag 2 januari 2017 20:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
UK Open is genot ja, net als WGP met dubbel in dubbel uit
Ja het WK is wel het belangrijkste toernooi, sommige darters nemen ook alleen dat serieusquote:Op maandag 2 januari 2017 20:20 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Dit idd. En er zijn zoveel toernooien dat ik het op een gegeven moment wel gehad heb![]()
Grotere toernooien, maar niet het wk, daar kijk ik vaak ook allen de (halve)finale. Meestal dan ook geen vakantie, dus ook niet de tijd zoveel te kijken als het WK.
Durrant gaat weer gezellig schroeienquote:Op maandag 2 januari 2017 20:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Lakeside
Weinig van gezien ja. Toen had ik een lastig tentamen.quote:Op maandag 2 januari 2017 20:22 schreef franklop het volgende:
[..]
De voorrondes hier ook overgeslagen dan?
http://www.pdc.tv/news/ar(...)dc-calendar-unveiledquote:Op maandag 2 januari 2017 20:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja als Ajax moet kijk ik alleen met volle concentratie daar naar, geen afleiding
En ik volg ook niet allemaal wanneer de toernooien zijn, meestal begint het in het najaar te kriebelen wat het darts betreft.
Dat kan er beter voor ja, dan heb je net genoten van potten zoals gisteravond en dan kijk je naar wat lui die na 40-45 darts nog geen dubbel hebben gegooid.quote:Op maandag 2 januari 2017 20:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Lakeside
quote:Op maandag 2 januari 2017 20:23 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Durrant gaat weer gezellig schroeien
ja lekker 85 averages schroeienquote:Op maandag 2 januari 2017 20:23 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Durrant gaat weer gezellig schroeien
Gewoon dit subforum houden, kan ik het beter in de gaten houdenquote:Op maandag 2 januari 2017 20:23 schreef Tagliano het volgende:
[..]
http://www.pdc.tv/news/ar(...)dc-calendar-unveiled
Hup, boven je bed ermee
Durrant heeft wel laten zien vrij makkelijk boven de 100 te kunnen gooienquote:
Hoe kan ik dat kijken? Streampje?quote:Op maandag 2 januari 2017 20:16 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Hoog tijd om de Masters mee te pakken, 27-29 januari
Ach, we zullen wel zien wat de bedoeling wordtquote:Op maandag 2 januari 2017 20:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gewoon dit subforum houden, kan ik het beter in de gaten houden
Durrant gooide op Grand Slam of Darts niet lager dan 94.8. Niks mis mee, zal na Lakeside wel meedoen met PDC Q-School voor een tourkaart.quote:
quote:Op maandag 2 januari 2017 20:24 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Die misschien ook, maar niet op Lakeside
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |