Whitlock, Huybrechts, Price, Smith en Dobey hebben geen kut laten zien.quote:Op maandag 2 januari 2017 19:11 schreef icloud het volgende:
[..]
Mvg
Barney
Taylor lewis
Andersson
Wright
Taylor
Chisnall
Wade
Withlock
Smith(onwaarschijnlijk)/huybrechts/price of misschien een complete verrassing in de vorm van dobey.
Stimt.quote:Op maandag 2 januari 2017 19:21 schreef tja77 het volgende:
[..]
Whitlock, Huybrechts, Price, Smith en Dobey hebben geen kut laten zien.
Maar omdat Jelle een naaktfoto van zichzelf naar een meisje van 15 heeft gestuurd x jaar geleden, verdienen die frotters toch de voorkeur?
We weten niet wat erin zit, maar het bevordert de prestatie vast niet!quote:Op maandag 2 januari 2017 19:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
Misschien moet MvG ook aan de (geen) doping
[ afbeelding ]
http://nos.nl/op3/artikel(...)-goed-in-darten.html
RayBar en Dirk zijn ONSCHULDIG tot het tegendeel is bewezen.quote:Op maandag 2 januari 2017 19:22 schreef Tagliano het volgende:
[..]
We weten niet wat erin zit, maar het bevordert de prestatie vast niet!
De vraag is, heb je de partij gewonnen en toen besloten naar hospitaal te gaan of heb je gewoon dik verloren?quote:Op maandag 2 januari 2017 19:24 schreef Madhouse11 het volgende:
Goed spul dat Cheqio. Vorig jaar gebruikt op de Dutch Open, daarna enkel verzwikt omdat ik niet op zat te letten. Kan ook het bier zijn geweest. Zat ik dan in het Ziekenhuis ipv de 2e ronde.
kerstballen zekerquote:Op maandag 2 januari 2017 19:01 schreef hafcfan het volgende:
[..]![]()
Als Klaassen de nummer 1 van de wereld was werd hij nooit bestraft. Hij is de enige met ballen.
Ik kon amper staan. Iemand anders speelde onder mijn naam.quote:Op maandag 2 januari 2017 19:25 schreef icloud het volgende:
[..]
De vraag is, heb je de partij gewonnen en toen besloten naar hospitaal te gaan of heb je gewoon dik verloren?
daar hebben we nog beelden van:quote:Op maandag 2 januari 2017 19:24 schreef Madhouse11 het volgende:
Goed spul dat Cheqio. Vorig jaar gebruikt op de Dutch Open, daarna enkel verzwikt omdat ik niet op zat te letten. Kan ook het bier zijn geweest. Zat ik dan in het Ziekenhuis ipv de 2e ronde.
quote:Op maandag 2 januari 2017 19:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
daar hebben we nog beelden van:
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
De negendarter zit diep, merk ikquote:Op maandag 2 januari 2017 19:33 schreef franklop het volgende:
Wat is er waar van de geruchten dat Tagliano vanavond vanaf 20.59 weg moet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |