SPOILER: Handige linkjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: De grote Marcel Maijer bingoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Game on!
Poll: Zeg het maar jongens
• #TeamMVG
• #TeamRaybar
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hierpindazakje
IK WIL OOK SNEEUWquote:
twitter:Tonzon twitterde op zaterdag 31-12-2016 om 23:03:14@MvG180 zak in elkaar joh kk gek. reageer retweet
Taylor en Lewis hielden het in een BO31 een tijd lang vol met 32 180'squote:Op zondag 1 januari 2017 23:04 schreef Tagliano het volgende:
Kan er zich iemand een partij over een dergelijk lang format herinneren waarbij beide spelers zo hoog gooiden?
Van Gerwen - Andersonquote:Op zondag 1 januari 2017 23:04 schreef Tagliano het volgende:
Kan er zich iemand een partij over een dergelijk lang format herinneren waarbij beide spelers zo hoog gooiden?
Ik ken alleen 123 van MvG in PL. Moet zeggen dat ik vind dat we wel verwend zijn met goeie potten afgelopen dagen. Gando, Wright, Raybar, MvG staan allemaal vieshard te schroeienquote:Op zondag 1 januari 2017 23:04 schreef Tagliano het volgende:
GSOD halve finale 2013quote:Op zondag 1 januari 2017 23:05 schreef franklop het volgende:
[..]
Taylor en Lewis hielden het in een BO31 een tijd lang vol met 32 180's
Ja, PL. Dit is toch even een ander formatjequote:Op zondag 1 januari 2017 23:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik ken alleen 123 van MvG in PL. Moet zeggen dat ik vind dat we wel verwend zijn met goeie potten afgelopen dagen. Gando, Wright, Raybar, MvG staan allemaal vieshard te schroeien
Ohja dat was ook bizarquote:Op zondag 1 januari 2017 23:05 schreef franklop het volgende:
[..]
Taylor en Lewis hielden het in een BO31 een tijd lang vol met 32 180's
Andessneeuw.quote:Op zondag 1 januari 2017 23:05 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Kan. Ik lever 1 gram 50¤ Colombiaanse kwaliteit
Zijn er nog mexicano's involved in dit verhaal?quote:Op zondag 1 januari 2017 23:03 schreef Mexicanobakker het volgende: Ik heb ook het shirtje en het onderbroekje intussen uit jongens.
Nee hoger:quote:Op zondag 1 januari 2017 23:06 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ohja dat was ook bizar
Maar die zaten allebei rond 108 geloof ik
Ligt eraan wat je definitie van goed is. Combined avg gaat eraan als ze dit volhouden, dat welquote:Op zondag 1 januari 2017 23:04 schreef skysherrif het volgende:
[..]
ik mag toch aannemen dat er tot aan dit punt op het wk nog nooit zo goed is gegooid?
Wel vlammetjes denk ikquote:Op zondag 1 januari 2017 23:06 schreef Geralt het volgende:
[..]
Zijn er nog mexicano's involved in dit verhaal?![]()
Ah, zat ik ernaastquote:
quote:
en die 90 procent finish van barney tot nu toe ookquote:Op zondag 1 januari 2017 23:07 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je definitie van goed is. Combined avg gaat eraan als ze dit volhouden, dat wel
Ja dan was er geen hol aanquote:Op zondag 1 januari 2017 23:07 schreef Szura het volgende:
Als ze dit eens in een World Cupje zouden doen samen
Ik kan dit moeilijk meer omschrijven, man man manquote:Op zondag 1 januari 2017 23:07 schreef skysherrif het volgende:
[..]
en die 90 procent finish van barney tot nu toe ook
Neequote:Op zondag 1 januari 2017 23:08 schreef Jojoortje het volgende:
Is er dit toernooi al een 9 darter gevallen, nee toch?
Nopequote:Op zondag 1 januari 2017 23:08 schreef Jojoortje het volgende:
Slecht hèquote:
quote:Op zondag 1 januari 2017 23:08 schreef Jojoortje het volgende:
quote:
De darters zijn helaas niet zo trefzeker als TONZON® Radiatorfolie©.quote:Op zondag 1 januari 2017 23:08 schreef Jojoortje het volgende:
2 liter melkquote:Op zondag 1 januari 2017 23:09 schreef Mani89 het volgende:
Hoeveel EPO hebben deze darters gebruikt?
quote:Op zondag 1 januari 2017 23:09 schreef Pascalus het volgende:
[..]
De darters zijn helaas niet zo trefzeker als TONZON® Radiatorfolie©.
Eergister die 3x T19 was ook vet.quote:Op zondag 1 januari 2017 23:10 schreef skysherrif het volgende:
ook zo knap dat je dan gewoon 2x tripple 19 gooit
128 ofzo?quote:Op zondag 1 januari 2017 23:10 schreef heywoodu het volgende:
Wat is het hoogste totale gemiddelde ooit in een wedstrijd?
225quote:Op zondag 1 januari 2017 23:10 schreef heywoodu het volgende:
123.40 van Michael van Gerwen in Premier League tegen Michael Smithquote:Op zondag 1 januari 2017 23:10 schreef heywoodu het volgende:
40/45quote:Op zondag 1 januari 2017 23:10 schreef heywoodu het volgende:
Motortje in de dartsquote:Op zondag 1 januari 2017 23:10 schreef Van_Poppel het volgende:
Wat een niveau![]()
Dit moet haast wel mechanische doping o.i.d. zijn.
123.40 MVGquote:Op zondag 1 januari 2017 23:10 schreef heywoodu het volgende:
is Jan Boskamp er ook dan?quote:Op zondag 1 januari 2017 23:10 schreef Smoofie het volgende:
Zou febo nog kroketten en bamijapjes hebben opgestuurd naar London?
quote:Op zondag 1 januari 2017 23:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Op moment van posten niet
gr gr
Ah ja, ik hoop met je meequote:
ik dacht 211quote:Op zondag 1 januari 2017 23:10 schreef heywoodu het volgende:
Over 20 jaar lachen we hierom.quote:
Komt goedquote:Op zondag 1 januari 2017 23:14 schreef komrad het volgende:
Mensen van Fok! sport, zorgen jullie er voor dat het berichtje op de frontpage straks een titel heeft met het woord schroeien
Curling, golfquote:Op zondag 1 januari 2017 23:14 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Waarom is boogschieten een sport en darten niet?
Misschien als hij even de komende negen legs wint.quote:Op zondag 1 januari 2017 23:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
Als MvG dit volhoudt is hij allereerste die in setsformat 114+ gooit
Nee. Anderson wordt wereldkampioen.quote:
Ik verwacht nog wel ergens een dipje. Tenzij Barney ook top blijft gooien. Echt bizar how MvG presteert als er druk op staat.quote:Op zondag 1 januari 2017 23:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
Als MvG dit volhoudt is hij allereerste die in setsformat 114+ gooit
Wat?quote:
Tim of Tom?quote:
Tuurlijk niet joh. Die gaat er afquote:Op zondag 1 januari 2017 23:17 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Nee. Anderson wordt wereldkampioen.
Is er nog een nummertje bij ziggo?quote:
Ik durf wel te wedden dat MVg hem pakt. Hoe langer de wedstrijd des te beter voor mvg.quote:Op zondag 1 januari 2017 23:17 schreef bechirti het volgende:
[..]
Sws niet. Ze verschieten al hun kruit en gandp wint morgen met een degelijke 103 gem
Ziggo?quote:Op zondag 1 januari 2017 23:18 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
Is er nog een nummertje bij ziggo?
ja maar ja. It takes two babyquote:Op zondag 1 januari 2017 23:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat zal inmiddels al wel verbroken zijn. MvG had ook 121 avg tegen Beaton.
In de voordat je reageert staat er eenquote:Op zondag 1 januari 2017 23:18 schreef AlphaEntropyOmega het volgende:
Is er ergens een stream? heb geen TV-abbo
115/112quote:
Of darts radioquote:Op zondag 1 januari 2017 23:19 schreef Tagliano het volgende:
[..]
In de voordat je reageert staat er een
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Grandslam tegen barney was ie de laatste legs aan t schoeien dat was ziekelijk. En tegen vgerwen kan ie dat niveau altijd opbrengen. Eurocnampionchip gorig jaar ook dik niveautjequote:Op zondag 1 januari 2017 23:18 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik durf wel te wedden dat MVg hem pakt. Hoe langer de wedstrijd des te beter voor mvg.
Barney armyquote:Op zondag 1 januari 2017 23:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
BARNEY ARMY BARNEY ARMY
Kom op jongens, ook in het topic
Kennerquote:Op zondag 1 januari 2017 23:20 schreef Vasion het volgende:
Ik zie dat Tagliano er nog is, dus er zijn nog geen 9-darters gevallen?
Pijltjes gooien is erg vermoeiend jaquote:Op zondag 1 januari 2017 23:20 schreef MrBanaan1 het volgende:
Weet iemand van jullie waarom er geen rustdag zit tussen de halve finale en de finale?
Waarom zou die er wel zijn?quote:Op zondag 1 januari 2017 23:20 schreef MrBanaan1 het volgende:
Weet iemand van jullie waarom er geen rustdag zit tussen de halve finale en de finale?
Omdat dit geen sport isquote:Op zondag 1 januari 2017 23:20 schreef MrBanaan1 het volgende:
Mentaal welquote:Op zondag 1 januari 2017 23:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Pijltjes gooien is erg vermoeiend ja
Ach, of je broekje nou op maandag of dinsdag doorweekt isquote:Op zondag 1 januari 2017 23:21 schreef skysherrif het volgende:
[..]
omdat mn broekjes er in hoog tempo doorgaan en ik geen zin heb om nog een wasje te draaien.
Omdat hij makkelijk in de halve finale kwamquote:Op zondag 1 januari 2017 23:21 schreef Smoofie het volgende:
Waarom kan barny dit alleen maar tegen MvG tegenwoordig?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |