SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
Goed bezigquote:Op zondag 1 januari 2017 18:39 schreef DevFreak het volgende:
Even voor degenen die hem gemist hebben, ik heb een stukje piano gespeeld en geupload:
https://vimeo.com/197693704
[ afbeelding ]
Kilian & Jo feat. Erik Rapp - Suburbiaquote:
Niiiiiiiiiiiiicequote:Op zondag 1 januari 2017 18:39 schreef DevFreak het volgende:
Even voor degenen die hem gemist hebben, ik heb een stukje piano gespeeld en geupload:
https://vimeo.com/197693704
[ afbeelding ]
thanksquote:
Ja, dan heb je het wel over een muziekstuk van hebikjoudaarquote:Op zondag 1 januari 2017 18:44 schreef DevFreak het volgende:
[..]
thanks
ik heb nog een lange weg te gaan voor ik dit kan:![]()
quote:Op zondag 1 januari 2017 18:45 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ja, dan heb je het wel over een muziekstuk van hebikjoudaar
Oudjaar duurt nog eventjes.quote:Op zondag 1 januari 2017 18:45 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ja, dan heb je het wel over een muziekstuk van hebikoudjaar
Wil je pianist of toetsenist worden? Dat maakt nogal een verschil...quote:Op zondag 1 januari 2017 18:44 schreef DevFreak het volgende:
[..]
thanks
ik heb nog een lange weg te gaan voor ik dit kan:![]()
Wat is het verschil dan?quote:Op zondag 1 januari 2017 18:47 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Wil je pianist of toetsenist worden? Dat maakt nogal een verschil...
Een pianist zit meer op vingervlugheid en veel aanslagen. En dat allemaal met puur en alleen het pianogeluid. Een toetsenist kan het meer zoeken in de juiste begeleiding van muziek, de juiste sounds en akkoorden / langer uitgestrekte noten.quote:Op zondag 1 januari 2017 18:48 schreef DevFreak het volgende:
[..]
Wat is het verschil dan?
En ja ik weet serieus het verschil nog niet.
Ik zou het eigenlijk allebei willenquote:Op zondag 1 januari 2017 18:52 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Een pianist zit meer op vingervlugheid en veel aanslagen. En dat allemaal met puur en alleen het pianogeluid. Een toetsenist kan het meer zoeken in de juiste begeleiding van muziek, de juiste sounds en akkoorden / langer uitgestrekte noten.
mooi omschreven welquote:Op zondag 1 januari 2017 18:52 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Een pianist zit meer op vingervlugheid en veel aanslagen. En dat allemaal met puur en alleen het pianogeluid. Een toetsenist kan het meer zoeken in de juiste begeleiding van muziek, de juiste sounds en akkoorden / langer uitgestrekte noten.
quote:Op zondag 1 januari 2017 18:54 schreef Stien_Struis het volgende:
Piano.
[ afbeelding ]
Toetsen
[ afbeelding ]
zelf ben ik meer toetsenist dan pianist, hoewel ik graag op een piano mag rammelenquote:Op zondag 1 januari 2017 18:55 schreef DevFreak het volgende:
[..]
indd, van zoeken op internet werd ik niet heel veel wijzer
Lullig keyboardje, Piet Stien.quote:Op zondag 1 januari 2017 18:54 schreef Stien_Struis het volgende:
Piano.
[ afbeelding ]
Toetsen
[ afbeelding ]
Waarbij die eerste een vleugel is...quote:Op zondag 1 januari 2017 18:54 schreef Stien_Struis het volgende:
Piano.
[ afbeelding ]
Toetsen
[ afbeelding ]
ga maar weer eens orgel spelen, dat ding staat alleen maar stof te vangenquote:Op zondag 1 januari 2017 18:57 schreef Symphonic het volgende:
[..]
zelf ben ik meer toetsenist dan pianist, hoewel ik graag op een piano mag rammelen
Een beetje pianist speelt daarop.quote:Op zondag 1 januari 2017 18:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Waarbij die eerste een vleugel is...
Ik heb hier een elektrische stage piano maar ik moet zeggen dat het geluid me erg goed bevaltquote:Op zondag 1 januari 2017 18:59 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Een beetje pianist speelt daarop.
Oei, heibel in de tent.quote:Op zondag 1 januari 2017 18:58 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ga maar weer eens orgel spelen, dat ding staat alleen maar stof te vangen
Er zijn ook wel topics over geopend in MUZ.quote:Op zondag 1 januari 2017 18:55 schreef DevFreak het volgende:
[..]
indd, van zoeken op internet werd ik niet heel veel wijzer
Da's weer een ander verhaal...quote:Op zondag 1 januari 2017 18:59 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Een beetje pianist speelt daarop.
Ik heb niet alles gezien, maar die serie is gaaf!quote:Op zondag 1 januari 2017 18:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Oudjaar duurt nog eventjes.
Knok, net de docu Joanna Lumley's Japan in z'n geheel gezien, 3 delen.
Ken je dat? Zo niet, een must!
Ik wil weer naar Japan, zo spoedig mogelijk...
Ook zo, nogmaals!quote:Op zondag 1 januari 2017 19:02 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik heb niet alles gezien, maar die serie is gaaf!![]()
Goed nieuwjaar, Mad!
Morgenmiddag, in de tuin van je buren:quote:Op zondag 1 januari 2017 18:58 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ga maar weer eens orgel spelen, dat ding staat alleen maar stof te vangen
quote:Op zondag 1 januari 2017 19:04 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Morgenmiddag, in de tuin van je buren:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 1 januari 2017 19:04 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:
Oeh, erwtensoepquote:Op zondag 1 januari 2017 19:06 schreef just me het volgende:
* just me is net thuis van de nieuwjaarsreceptie, erwtensoep staat op en nu even intunen
ik dacht te lezen dat de erwtensoep gaat intunenquote:Op zondag 1 januari 2017 19:06 schreef just me het volgende:
* just me is net thuis van de nieuwjaarsreceptie, erwtensoep staat op en nu even intunen
quote:
Ik ga zo aan de linzensoep...quote:Op zondag 1 januari 2017 19:07 schreef knokkels het volgende:
[..]
Oeh, erwtensoep!
Ik heb nog tomatensoep
buuf is al verhuisd met het kleine kind, nu komt de buurman er weer wonen, die was tijdelijk elders gaan wonenquote:Op zondag 1 januari 2017 19:04 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
de worst krijg ik er niet doorgedouwd.quote:Op zondag 1 januari 2017 19:07 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik dacht te lezen dat de erwtensoep gaat intunen
Da's de nieuwste erwtensoep. Met eigen bewustzijnquote:Op zondag 1 januari 2017 19:07 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik dacht te lezen dat de erwtensoep gaat intunen
quote:
Goeoeoeoeoeoeoeodenavond, hier is Gaston!quote:Op zondag 1 januari 2017 19:09 schreef knokkels het volgende:
Krijg net de eerste FOK! databasefout van 2017
gisteren waren ze er continuquote:Op zondag 1 januari 2017 19:09 schreef knokkels het volgende:
Krijg net de eerste FOK! databasefout van 2017
Neil!quote:
quote:Op zondag 1 januari 2017 19:14 schreef Elfletterig het volgende:
Dit is echt een plaat voor onze nieuwe buren van Radio 50PLUS
Is Radio 2 niet genoeg voor dat stel inhalige?quote:Op zondag 1 januari 2017 19:14 schreef Elfletterig het volgende:
Dit is echt een plaat voor onze nieuwe buren van Radio 50PLUS
Kennelijk niet. http://nos.nl/artikel/215(...)gen-radiozender.htmlquote:Op zondag 1 januari 2017 19:19 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Is Radio 2 niet genoeg voor dat stel inhalige?
ben je afgelopen nacht nog een beetje doorgekomen? Was zwaar las ik in je poststquote:Op zondag 1 januari 2017 19:19 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Is Radio 2 niet genoeg voor dat stel inhalige?
Zwaar voor de buren ja.quote:Op zondag 1 januari 2017 19:22 schreef just me het volgende:
[..]
ben je afgelopen nacht nog een beetje doorgekomen? Was zwaar las ik in je postst
Rebel Rebelquote:
Beatles-ish, en nog noveltyquote:
quote:Op zondag 1 januari 2017 19:30 schreef Elfletterig het volgende:
De buren van Piet Stien zijn nog bezig om de klap te verwerken van de plotselinge geslachtsverandering van hun buurman.
ik zit ook nog verbaasd te lezen wat er vannacht gepost isquote:Op zondag 1 januari 2017 19:30 schreef Elfletterig het volgende:
De buren van Piet Stien zijn nog bezig om de klap te verwerken van de plotselinge geslachtsverandering van hun buurman.
Ik heb iets gemist, geloof ik?quote:Op zondag 1 januari 2017 19:31 schreef just me het volgende:
[..]
ik zit ook nog verbaasd te lezen wat er vannacht gepost is
snoeiharde boilerroom basquote:Op zondag 1 januari 2017 19:36 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Snoeiharde Boilerroom bas verder niet veel.
ik las ook iets over golden showers maar ik ken die muziekstyle nietquote:
eargazmquote:
Oewww damn... die las ik wat laatquote:Op zondag 1 januari 2017 19:48 schreef Elfletterig het volgende:
Nog maar 2 minuutjes tot het slotje?
Tot laterquote:Op zondag 1 januari 2017 19:48 schreef just me het volgende:
* just me d'r oogjes worden een beetje moe, ik ga even uitloggen
bedankt voor de muziekjes
Rust lekker uit, just mequote:Op zondag 1 januari 2017 19:48 schreef just me het volgende:
* just me d'r oogjes worden een beetje moe, ik ga even uitloggen
bedankt voor de muziekjes
Eigenlijk wel ja.quote:Op zondag 1 januari 2017 19:51 schreef knokkels het volgende:
sja, nu moet eigenlijk iemand anders het overnemen he
Gelukkig is er een roosteraar die jou er wel op wil gooien hoorquote:
Er zijn meer roosteraars dan DJ's.quote:Op zondag 1 januari 2017 19:53 schreef knokkels het volgende:
[..]
Gelukkig is er een roosteraar die jou er wel op wil gooien hoor
Ik heb alleen geen idee hoe ik die show moet vullen. Wil niemand anders?quote:Op zondag 1 januari 2017 19:53 schreef knokkels het volgende:
[..]
Gelukkig is er een roosteraar die jou er wel op wil gooien hoor
quote:Op zondag 1 januari 2017 19:55 schreef Elfletterig het volgende:
Knokkels, bedankt voor het draaien, trouwensHet was een relaxte show
ow wachtquote:Op zondag 1 januari 2017 19:58 schreef Elfletterig het volgende:
Ik wil nog wel dik uur draaien. Ik rooster mezelf wel even in.
Sterker nog, ik ben al aan het uitzenden.quote:Op zondag 1 januari 2017 19:59 schreef knokkels het volgende:
[..]
ow wacht
You Have THE POWERRRRRRRRRRR
Hoe ben je goed geworden met de piano eigenlijk? Net zoals ik nu aan het doen ben de juiste akkoorden/klanken naspelen?quote:Op zondag 1 januari 2017 20:01 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Sterker nog, ik ben al aan het uitzenden.
En ik ben ingech000ndquote:Op zondag 1 januari 2017 20:01 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Sterker nog, ik ben al aan het uitzenden.
Kan niet slechter zijn dan mijn bakselsquote:Op zondag 1 januari 2017 20:18 schreef Elfletterig het volgende:
Ik zal in deze show ook iets draaien dat ik jaaaaaaaaaaaaaaren geleden eens heb gemaakt
Het is erg, erg fout... En heel raar liedje dat ik ooit op een slechte verzamel-cd tegenkwam. Waarop ik het ben gaan remixen...quote:Op zondag 1 januari 2017 20:19 schreef knokkels het volgende:
[..]
Kan niet slechter zijn dan mijn baksels
Ik ben benieuwd!
Oeh, you teasequote:Op zondag 1 januari 2017 20:22 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het is erg, erg fout... En heel raar liedje dat ik ooit op een slechte verzamel-cd tegenkwam. Waarop ik het ben gaan remixen...
quote:Op zondag 1 januari 2017 20:22 schreef Elfletterig het volgende:
En toevallig zag ik vorige week een verzamel-cd van Billy Joel waar deze titel me in het oog sprong: Miami 2017 (Seen the Lights Go Out on Broadway)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |