Eigenlijk wel ja.quote:Op zondag 1 januari 2017 19:51 schreef knokkels het volgende:
sja, nu moet eigenlijk iemand anders het overnemen he
Gelukkig is er een roosteraar die jou er wel op wil gooien hoorquote:
Er zijn meer roosteraars dan DJ's.quote:Op zondag 1 januari 2017 19:53 schreef knokkels het volgende:
[..]
Gelukkig is er een roosteraar die jou er wel op wil gooien hoor
Ik heb alleen geen idee hoe ik die show moet vullen. Wil niemand anders?quote:Op zondag 1 januari 2017 19:53 schreef knokkels het volgende:
[..]
Gelukkig is er een roosteraar die jou er wel op wil gooien hoor
quote:Op zondag 1 januari 2017 19:55 schreef Elfletterig het volgende:
Knokkels, bedankt voor het draaien, trouwensHet was een relaxte show
ow wachtquote:Op zondag 1 januari 2017 19:58 schreef Elfletterig het volgende:
Ik wil nog wel dik uur draaien. Ik rooster mezelf wel even in.
Sterker nog, ik ben al aan het uitzenden.quote:Op zondag 1 januari 2017 19:59 schreef knokkels het volgende:
[..]
ow wacht
You Have THE POWERRRRRRRRRRR
Hoe ben je goed geworden met de piano eigenlijk? Net zoals ik nu aan het doen ben de juiste akkoorden/klanken naspelen?quote:Op zondag 1 januari 2017 20:01 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Sterker nog, ik ben al aan het uitzenden.
En ik ben ingech000ndquote:Op zondag 1 januari 2017 20:01 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Sterker nog, ik ben al aan het uitzenden.
Kan niet slechter zijn dan mijn bakselsquote:Op zondag 1 januari 2017 20:18 schreef Elfletterig het volgende:
Ik zal in deze show ook iets draaien dat ik jaaaaaaaaaaaaaaren geleden eens heb gemaakt
Het is erg, erg fout... En heel raar liedje dat ik ooit op een slechte verzamel-cd tegenkwam. Waarop ik het ben gaan remixen...quote:Op zondag 1 januari 2017 20:19 schreef knokkels het volgende:
[..]
Kan niet slechter zijn dan mijn baksels
Ik ben benieuwd!
Oeh, you teasequote:Op zondag 1 januari 2017 20:22 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het is erg, erg fout... En heel raar liedje dat ik ooit op een slechte verzamel-cd tegenkwam. Waarop ik het ben gaan remixen...
quote:Op zondag 1 januari 2017 20:22 schreef Elfletterig het volgende:
En toevallig zag ik vorige week een verzamel-cd van Billy Joel waar deze titel me in het oog sprong: Miami 2017 (Seen the Lights Go Out on Broadway)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |