Gardening at nightquote:Op zaterdag 31 december 2016 15:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mooi dat deze gestegen is, al staat de beste R.E.M. helaas niet in de lijst.
Misschien weten jullie hoe dat liedje heet.
Oh Drivequote:Op zaterdag 31 december 2016 15:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Leave. Van de bekendste liedjes It's the End of the World en Drive.
beetje saai publiekquote:Op zaterdag 31 december 2016 15:46 schreef ArnieAlberts het volgende:
Top 2000 Café verandert deze dag een beetje in een overdekte 'poor man's Glazen Huis'. Je 'moet erbij geweest zijn', voornamelijk om op tv te komen, maar echt leukvinden doe je het niet.
Zo rond 6 uur vanochtend leek het er echter heel gezellig.quote:Op zaterdag 31 december 2016 15:46 schreef ArnieAlberts het volgende:
Top 2000 Café verandert deze dag een beetje in een overdekte 'poor man's Glazen Huis'. Je 'moet erbij geweest zijn', voornamelijk om op tv te komen, maar echt leukvinden doe je het niet.
sorry, zal t niet meer doenquote:Op zaterdag 31 december 2016 15:46 schreef Doedezemaar het volgende:
De eerstvolgende die het weer waagt om z'n vuurwerk hier zowat tegen het raam te gooien krijgt hoogstpersoonlijk een strijker in z'n weetikveel
heb je strijkers in huis?quote:Op zaterdag 31 december 2016 15:46 schreef Doedezemaar het volgende:
De eerstvolgende die het weer waagt om z'n vuurwerk hier zowat tegen het raam te gooien krijgt hoogstpersoonlijk een strijker in z'n weetikveel
Dan zal ik het even doorgeven aan de politie/AIVD.quote:
misschien wel een ijzerquote:
Of aan het concertgebouworkest.quote:Op zaterdag 31 december 2016 15:47 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dan zal ik het even doorgeven aan de politie/AIVD.
Ik heb net al zo'n vervelend 9-jarige ettertje met een honkbalknuppel geslagen.quote:Op zaterdag 31 december 2016 15:46 schreef Doedezemaar het volgende:
Hehehquote:
Dus mijn broertje is rustig vanavond?quote:Op zaterdag 31 december 2016 15:48 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik heb net al zo'n vervelend 9-jarige ettertje met een honkbalknuppel geslagen.
En toen sloeg hij terug met zijn honkbalknuppel?quote:Op zaterdag 31 december 2016 15:48 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik heb net al zo'n vervelend 9-jarige ettertje met een honkbalknuppel geslagen.
Ik heb proseccoquote:Op zaterdag 31 december 2016 15:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Proost, Cee, ik heb de champagne vast ingeschonken
quote:Op zaterdag 31 december 2016 15:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Proost, Cee, ik heb de champagne vast ingeschonken
Die is lekker aan het slapen.quote:Op zaterdag 31 december 2016 15:48 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dus mijn broertje is rustig vanavond?
ze hebben zoveel onbekend moois gemaaktquote:Op zaterdag 31 december 2016 15:48 schreef richolio het volgende:
[..]
HehehMaar deze blijft natuurlijk goud.
Het zijn meer die Shiny Happy People and This Is The End Of The World As We Know It die ik echt kut vind
Ik hoef toch geen sterretje in mijn sterretje.quote:Op zaterdag 31 december 2016 15:49 schreef Doedezemaar het volgende:
Indien nodig kan ik vast wel ergens een strijker ritselen. Met m'n eigen verpakkingen sterretjes maak ik niet genoeg indruk
Nu veel te laag.quote:Op zaterdag 31 december 2016 15:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deze is echt heerlijk![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
vorig jaar stond deze echt heel hoog trouwens
wat neem je voor ons mee?quote:
Shiny Happy People vind ik ook niets. It's The End Of The World dan wel weer. Je vond Drive ook best ok, dus wie weet ben je volgend jaar fanquote:Op zaterdag 31 december 2016 15:48 schreef richolio het volgende:
[..]
HehehMaar deze blijft natuurlijk goud.
Het zijn meer die Shiny Happy People and This Is The End Of The World As We Know It die ik echt kut vind
ja ik dacht ik ga er maat niet op inquote:
dat was niet voor het raam, was bij de Fysio, kunnje nagaan, en die romeinse kaars was boven het dak van de buren...quote:Op zaterdag 31 december 2016 15:46 schreef Doedezemaar het volgende:
komt somebody to love zo ook nog?quote:Op zaterdag 31 december 2016 15:51 schreef Cee het volgende:
Look around see what you do
everybody's positive
Ik heb het nog niet gehoord. Niet dit uur iig.quote:Op zaterdag 31 december 2016 15:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
komt somebody to love zo ook nog?
huh, ben je thuis?quote:Op zaterdag 31 december 2016 15:51 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat was niet voor het raam, was bij de Fysio, kunnje nagaan, en die romeinse kaars was boven het dak van de buren...
weer jij beter dan ik... jij spoilerde net ook al een lijstjequote:Op zaterdag 31 december 2016 15:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 31 december 2016 15:51 schreef Doedezemaar het volgende:
Het is maar goed dat Symph niet thuis is, die was direct naar buiten gestormd om dat kutkind aan te pakken
quote:
En de Boodschappentas, Laat mij maar alleen en Het leed versierdquote:Op zaterdag 31 december 2016 15:42 schreef Berkery het volgende:
Later is allang begonnen mag er van mij ook wel in
In het godenuur 17:00-18:00quote:Op zaterdag 31 december 2016 15:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb effe gekeken naar komend uur. Na RATM ga ik op de treinquote:Op zaterdag 31 december 2016 15:51 schreef peaceman het volgende:
[..]
weer jij beter dan ik... jij spoilerde net ook al een lijstje
En Dag Spin.quote:Op zaterdag 31 december 2016 15:52 schreef Djeez het volgende:
[..]
En de Boodschappentas, Laat mij maar alleen en Het leed versierd
quote:
Nauwelijks idd.quote:Op zaterdag 31 december 2016 15:53 schreef Cee het volgende:
Jongens, beter dan dit KAN toch niet. Kan niet.
We zullen het zienquote:Op zaterdag 31 december 2016 15:50 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Shiny Happy People vind ik ook niets. It's The End Of The World dan wel weer. Je vond Drive ook best ok, dus wie weet ben je volgend jaar fan
Welke daarvan is het meest realistisch denk je?quote:Op zaterdag 31 december 2016 15:53 schreef Cee het volgende:
Mr. Blue Sky mag:
- op mijn begrafenis
- als ik ooit ga trouwen
- bij mijn opkomst als ik ooit professioneel ga dartsen.
In die volgorde?quote:Op zaterdag 31 december 2016 15:53 schreef Cee het volgende:
Mr. Blue Sky mag:
- op mijn begrafenis
- als ik ooit ga trouwen
we geven t door aan de djquote:Op zaterdag 31 december 2016 15:53 schreef Cee het volgende:
Mr. Blue Sky mag:
- op mijn begrafenis
- als ik ooit ga trouwen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |