ja ik dacht ik ga er maat niet op inquote:

dat was niet voor het raam, was bij de Fysio, kunnje nagaan, en die romeinse kaars was boven het dak van de buren...quote:Op zaterdag 31 december 2016 15:46 schreef Doedezemaar het volgende:
De eerstvolgende die het weer waagt om z'n vuurwerk hier zowat tegen het raam te gooien krijgt hoogstpersoonlijk een strijker in z'n weetikveel

komt somebody to love zo ook nog?quote:Op zaterdag 31 december 2016 15:51 schreef Cee het volgende:
Look around see what you do
everybody's positive

Ik heb het nog niet gehoord. Niet dit uur iig.quote:Op zaterdag 31 december 2016 15:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
komt somebody to love zo ook nog?

huh, ben je thuis?quote:Op zaterdag 31 december 2016 15:51 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat was niet voor het raam, was bij de Fysio, kunnje nagaan, en die romeinse kaars was boven het dak van de buren...

weer jij beter dan ik... jij spoilerde net ook al een lijstjequote:Op zaterdag 31 december 2016 15:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]

quote:Op zaterdag 31 december 2016 15:51 schreef Doedezemaar het volgende:
Het is maar goed dat Symph niet thuis is, die was direct naar buiten gestormd om dat kutkind aan te pakken
quote:

En de Boodschappentas, Laat mij maar alleen en Het leed versierdquote:Op zaterdag 31 december 2016 15:42 schreef Berkery het volgende:
Later is allang begonnen mag er van mij ook wel in

In het godenuur 17:00-18:00quote:Op zaterdag 31 december 2016 15:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]

Ik heb effe gekeken naar komend uur. Na RATM ga ik op de treinquote:Op zaterdag 31 december 2016 15:51 schreef peaceman het volgende:
[..]
weer jij beter dan ik... jij spoilerde net ook al een lijstje

En Dag Spin.quote:Op zaterdag 31 december 2016 15:52 schreef Djeez het volgende:
[..]
En de Boodschappentas, Laat mij maar alleen en Het leed versierd

quote:

Nauwelijks idd.quote:Op zaterdag 31 december 2016 15:53 schreef Cee het volgende:
Jongens, beter dan dit KAN toch niet. Kan niet.

We zullen het zienquote:Op zaterdag 31 december 2016 15:50 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Shiny Happy People vind ik ook niets. It's The End Of The World dan wel weer. Je vond Drive ook best ok, dus wie weet ben je volgend jaar fan

Welke daarvan is het meest realistisch denk je?quote:Op zaterdag 31 december 2016 15:53 schreef Cee het volgende:
Mr. Blue Sky mag:
- op mijn begrafenis
- als ik ooit ga trouwen
- bij mijn opkomst als ik ooit professioneel ga dartsen.

In die volgorde?quote:Op zaterdag 31 december 2016 15:53 schreef Cee het volgende:
Mr. Blue Sky mag:
- op mijn begrafenis
- als ik ooit ga trouwen

we geven t door aan de djquote:Op zaterdag 31 december 2016 15:53 schreef Cee het volgende:
Mr. Blue Sky mag:
- op mijn begrafenis
- als ik ooit ga trouwen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |