Je verbaast me echt de afgelopen week. Ik dacht dat je alleen verstand had van de Backstreet Boys en dat soort muziek, maar nu blijkt dus dat je veel meer kentquote:
Mwah, tussen 1-2 en de rest zit naar het schijnt nog een enorm gat.quote:Op vrijdag 30 december 2016 19:48 schreef Scorpion_17 het volgende:
Denk dat Bowie wat teveel noteringen heeft en m dat de nr 1 positie heeft gekost dit jaar
Ik ben een veelzijdig mens.quote:Op vrijdag 30 december 2016 19:48 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Je verbaast me echt de afgelopen week. Ik dacht dat je alleen verstand had van de Backstreet Boys en dat soort muziek, maar nu blijkt dus dat je veel meer kent
Dat moet je ook gewoon het David-Bowie-syndroom noemen.quote:Op vrijdag 30 december 2016 19:48 schreef Scorpion_17 het volgende:
Denk dat Bowie wat teveel noteringen heeft en m dat de nr 1 positie heeft gekost dit jaar
ben zelfs fan van Bowie, maar zoveel écht goede singles heeft 'ie niet gemaakt, albums daarentegen welquote:
quote:
Bovendien denk ik dat als Bowie 5 nummers had gehad de aandacht voor z'n dood niet zo groot was geweest. Het is vooral de timing die slecht was - als hij de timing van Cohen had gehad was ie wel minimaal op 3 gekomen ipv op 7. En als Cohen de timing van Bowie had gehad hadden we So Long, Marianne nu al wel gehoord.quote:Op vrijdag 30 december 2016 19:48 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Mwah, tussen 1-2 en de rest zit naar het schijnt nog een enorm gat.
Pete Doherty in de lijstquote:Op vrijdag 30 december 2016 19:49 schreef OscarMopperkont het volgende:
[ afbeelding ]
Roep het maar mensen... wie vallen er om in 2017?
zo dat zijn er veel. Ik heb geen idee....quote:Op vrijdag 30 december 2016 19:49 schreef OscarMopperkont het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
ik weigerquote:Op vrijdag 30 december 2016 19:49 schreef OscarMopperkont het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |