Sowieso Pioneer to the falls. En ook nog Stella was a diver and she was always downquote:Op vrijdag 30 december 2016 19:42 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
NeeMaar welk lied zou in de top 2000 moeten?
Op zijn minst Obstacle 1..quote:Op vrijdag 30 december 2016 19:42 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Stella is ook top jaquote:Op vrijdag 30 december 2016 19:43 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Sowieso Pioneer to the falls. En ook nog Stella was a diver and she was always down
Editors is een stuk groter dan Interpol en wordt wel op de radio gedraaid.quote:Op vrijdag 30 december 2016 19:41 schreef nozem het volgende:
[..]
[..]
Niet perse nee. Maar in het ongeveer zelfde genre als de vroege Editors is Interpol toch een stuk beter. Mijn mening uiteraard. Ik begrijp dat ik voorzichtig moet zijn in dit topic.
Man man manquote:Op vrijdag 30 december 2016 19:43 schreef Joezi het volgende:
ohnee echt volkslied heeft Friesland uiteraard
Ik heb Suede dit jaar nog live gezien. Op down the rabbithole. Was leuk.quote:Op vrijdag 30 december 2016 19:42 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Ja ja, moet ook nog even klagen waarom er geen nummer van Suede in de top2000 staat![]()
En Blof tig keer
Ik ben jellyquote:Op vrijdag 30 december 2016 19:44 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik heb Suede dit jaar nog live gezien. Op down the rabbithole. Was leuk.
Speelden ze Heroin?quote:Op vrijdag 30 december 2016 19:44 schreef peaceman het volgende:
[..]
Obstacle 1 is één van de wenige liedjes waar iedereen wel tevreden mee is , denk ik. Beter dan Slow Hands of Evilquote:
Ok thanks. Hoeveel tijdsloten is het maximum wat kan? Ik bedoel een uurtje kroeg wordt natuurlijk niemand vrolijk van.quote:Op vrijdag 30 december 2016 19:39 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Nee niet zolang als je wilt. Je moet dan tijdslots reserveren. 1 tijdslot is een half uur. Aan de kleur van de stickers (die bezoekers op de borst dragen) ziet men wanneer het slot voorbij is.
Hmmm, als je dat laatste verwacht, gaat het fors tegenvallen.quote:Op vrijdag 30 december 2016 19:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ben inmiddels wel benieuwd ik Life on Mars nog wel ga horen... straks staat die in de top 50, dan mis ik m wellicht
weet ik niet meerquote:
Origineel van de VU is beterquote:
Allebei prachtig, maar niet de bekendste liedjes.quote:Op vrijdag 30 december 2016 19:43 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Sowieso Pioneer to the falls. En ook nog Stella was a diver and she was always down
Sterke comeback inderdaad, was ik helaas op vakantie. Paradiso gelukkig wel gezien en had het plan ze in Bilbao te zien maar helaas.quote:Op vrijdag 30 december 2016 19:44 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik zou morgenochtend de wekker zetten.quote:Op vrijdag 30 december 2016 19:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ben inmiddels wel benieuwd ik Life on Mars nog wel ga horen... straks staat die in de top 50, dan mis ik m wellicht
oh, dat valt me mee.quote:Op vrijdag 30 december 2016 19:44 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Hmmm, als je dat laatste verwacht, gaat het fors tegenvallen.
Hoe laat?quote:Op vrijdag 30 december 2016 19:45 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik zou morgenochtend de wekker zetten.
Even na 6 uur.quote:
quote:
Ik vrees dat je er doorheen gaat slapen (meer verklap ik niet).quote:Op vrijdag 30 december 2016 19:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
oh, dat valt me mee.
Zolang ie maar morgen overdag komt, voor een uur of 6.
Bah. Dan gaan we die dus missenquote:
Jij maakt geen vriendenquote:Op vrijdag 30 december 2016 19:46 schreef Sfeermaker het volgende:
van mij had die Bowiemeuk niet hoeven stijgen, volgend jaar gaan al die plekken er toch weer (terecht) vanaf
Als je er snel bij bent (vvk tijdslots zijn binnen no time uitverkocht) zou je heel de dag in het cafe kunnen vertoeven. 1 tijdslot kost wel ¤2,50 geloof ik :pquote:Op vrijdag 30 december 2016 19:44 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ok thanks. Hoeveel tijdsloten is het maximum wat kan? Ik bedoel een uurtje kroeg wordt natuurlijk niemand vrolijk van.
Leif Erikson.quote:Op vrijdag 30 december 2016 19:42 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
deze man weet nietquote:Op vrijdag 30 december 2016 19:46 schreef Sfeermaker het volgende:
van mij had die Bowiemeuk niet hoeven stijgen, volgend jaar gaan al die plekken er toch weer (terecht) vanaf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |