Ik zou morgenochtend de wekker zetten.quote:Op vrijdag 30 december 2016 19:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ben inmiddels wel benieuwd ik Life on Mars nog wel ga horen... straks staat die in de top 50, dan mis ik m wellicht
oh, dat valt me mee.quote:Op vrijdag 30 december 2016 19:44 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Hmmm, als je dat laatste verwacht, gaat het fors tegenvallen.
Hoe laat?quote:Op vrijdag 30 december 2016 19:45 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik zou morgenochtend de wekker zetten.
Even na 6 uur.quote:
quote:
Ik vrees dat je er doorheen gaat slapen (meer verklap ik niet).quote:Op vrijdag 30 december 2016 19:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
oh, dat valt me mee.
Zolang ie maar morgen overdag komt, voor een uur of 6.
Bah. Dan gaan we die dus missenquote:
Jij maakt geen vriendenquote:Op vrijdag 30 december 2016 19:46 schreef Sfeermaker het volgende:
van mij had die Bowiemeuk niet hoeven stijgen, volgend jaar gaan al die plekken er toch weer (terecht) vanaf
Als je er snel bij bent (vvk tijdslots zijn binnen no time uitverkocht) zou je heel de dag in het cafe kunnen vertoeven. 1 tijdslot kost wel ¤2,50 geloof ik :pquote:Op vrijdag 30 december 2016 19:44 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ok thanks. Hoeveel tijdsloten is het maximum wat kan? Ik bedoel een uurtje kroeg wordt natuurlijk niemand vrolijk van.
Leif Erikson.quote:Op vrijdag 30 december 2016 19:42 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
NeeMaar welk lied zou in de top 2000 moeten?
deze man weet nietquote:Op vrijdag 30 december 2016 19:46 schreef Sfeermaker het volgende:
van mij had die Bowiemeuk niet hoeven stijgen, volgend jaar gaan al die plekken er toch weer (terecht) vanaf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |