Ik ga eens het aantal tellen in mijn top 500.quote:Op vrijdag 30 december 2016 19:11 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
[..]
Vind ik wel
Heb ik niet vaak trouwens, dat ik het bekendste nummer ook het beste vind. Eigenlijk alleen met Editors en Within Temptation.
Ejquote:
Mensen waren door hun blof ideeen heenquote:
nou ik ben op een gegeven moment wel klaar met het getrekquote:Op vrijdag 30 december 2016 19:12 schreef Joezi het volgende:
[..]
We gaan deze nacht doortrekken met zn allen hiero tezamen![]()
![]()
Ik denk bijna iedereen hierquote:Op vrijdag 30 december 2016 19:13 schreef D. het volgende:
[..]
De laatste uurtjes mis ik traditiegetrouw
dan trek je het niet meer?quote:Op vrijdag 30 december 2016 19:13 schreef peaceman het volgende:
[..]
nou ik ben op een gegeven moment wel klaar met het getrek
Klopt. Ik vind hem ook het beste, gevolgd door The Racing Rats en Sugar.quote:Op vrijdag 30 december 2016 19:13 schreef MielMonteur het volgende:
En de bekendste Editors is Papillon toch gewoon?
Iedereen volgens mijquote:Op vrijdag 30 december 2016 19:13 schreef D. het volgende:
[..]
De laatste uurtjes mis ik traditiegetrouw
Eindelijk een medestander.quote:Op vrijdag 30 december 2016 19:12 schreef MielMonteur het volgende:
Beste Editors is Bricks + Mortar. Munich of An End Has A Start mag ook.
Ik weet het niet.. Ik denk dat ik Racing Rats of "gewoon" Munich het beste vind. Er is ook nog zo'n B-Side genaamd Release, die staat volgens mij op de Munich single.quote:Op vrijdag 30 december 2016 19:09 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Nee, dat is Eat Raw Meat = Blood Drool
A dirty mind is a joy foreverquote:Op vrijdag 30 december 2016 19:13 schreef peaceman het volgende:
[..]
nou ik ben op een gegeven moment wel klaar met het getrek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |