Ik ga eens het aantal tellen in mijn top 500.quote:Op vrijdag 30 december 2016 19:11 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
[..]
Vind ik wel
Heb ik niet vaak trouwens, dat ik het bekendste nummer ook het beste vind. Eigenlijk alleen met Editors en Within Temptation.
Ejquote:
Mensen waren door hun blof ideeen heenquote:
nou ik ben op een gegeven moment wel klaar met het getrekquote:Op vrijdag 30 december 2016 19:12 schreef Joezi het volgende:
[..]
We gaan deze nacht doortrekken met zn allen hiero tezamen![]()
![]()
Ik denk bijna iedereen hierquote:Op vrijdag 30 december 2016 19:13 schreef D. het volgende:
[..]
De laatste uurtjes mis ik traditiegetrouw
dan trek je het niet meer?quote:Op vrijdag 30 december 2016 19:13 schreef peaceman het volgende:
[..]
nou ik ben op een gegeven moment wel klaar met het getrek
Klopt. Ik vind hem ook het beste, gevolgd door The Racing Rats en Sugar.quote:Op vrijdag 30 december 2016 19:13 schreef MielMonteur het volgende:
En de bekendste Editors is Papillon toch gewoon?
Iedereen volgens mijquote:Op vrijdag 30 december 2016 19:13 schreef D. het volgende:
[..]
De laatste uurtjes mis ik traditiegetrouw
Eindelijk een medestander.quote:Op vrijdag 30 december 2016 19:12 schreef MielMonteur het volgende:
Beste Editors is Bricks + Mortar. Munich of An End Has A Start mag ook.
Ik weet het niet.. Ik denk dat ik Racing Rats of "gewoon" Munich het beste vind. Er is ook nog zo'n B-Side genaamd Release, die staat volgens mij op de Munich single.quote:Op vrijdag 30 december 2016 19:09 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Nee, dat is Eat Raw Meat = Blood Drool
A dirty mind is a joy foreverquote:Op vrijdag 30 december 2016 19:13 schreef peaceman het volgende:
[..]
nou ik ben op een gegeven moment wel klaar met het getrek
dan is het een kwestie van hangen geworden.quote:
quote:Op vrijdag 30 december 2016 19:13 schreef MielMonteur het volgende:
Jezus man, toen dit uit kwam ergerde ik me ook aan de mensen die dit een "legendarische riff" vonden.
Bel Rob Geus maar effe, want man man man man man
quote:Op vrijdag 30 december 2016 19:09 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Nee, dat is Eat Raw Meat = Blood Drool
en wurgen?quote:Op vrijdag 30 december 2016 19:14 schreef peaceman het volgende:
[..]
dan is het een kwestie van hangen geworden.
Vast wel. En dan blijkt t niks te zijn. Das balen.quote:Op vrijdag 30 december 2016 19:14 schreef livelink het volgende:
Zouden mensen dit nou ook wel eens draaien op hun bruiloft?
Mocht ik ooit de fout maken om te gaan trouwen... dan gaat dit echt linea recta de plee inquote:Op vrijdag 30 december 2016 19:14 schreef livelink het volgende:
Zouden mensen dit nou ook wel eens draaien op hun bruiloft?
ik ben michael Hutchence nietquote:
Luisteren kan... meeposten misschien nietquote:Op vrijdag 30 december 2016 19:14 schreef D. het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er altijd mensen die blijven luisteren
http://www.man-man-man.nl/quote:Op vrijdag 30 december 2016 19:13 schreef MielMonteur het volgende:
Jezus man, toen dit uit kwam ergerde ik me ook aan de mensen die dit een "legendarische riff" vonden.
Bel Rob Geus maar effe, want man man man man man
Hopelijk doet The Weeknd meequote:Op vrijdag 30 december 2016 19:14 schreef richolio het volgende:
Dit nummer is lekker hoor. Goede Daft Punk.
Deze mannen gaan een 2017 Tour doen.
als je het niet meer trekt moet je duwenquote:Op vrijdag 30 december 2016 19:14 schreef peaceman het volgende:
[..]
dan is het een kwestie van hangen geworden.
Alleen de eerste 100 unieke artiesten geteld, daar waren het er 33 (naar mijn mening)quote:Op vrijdag 30 december 2016 19:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ga eens het aantal tellen in mijn top 500.
Munich.quote:Op vrijdag 30 december 2016 19:12 schreef MielMonteur het volgende:
Beste Editors is Bricks + Mortar. Munich of An End Has A Start mag ook.
Waarom zou je ook überhaupt trouwen met iemand die dit wil draaien op de bruiloft?quote:Op vrijdag 30 december 2016 19:14 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Mocht ik ooit de fout maken om te gaan trouwen... dan gaat dit echt linea recta de plee in
ja oke.. en daarna rondhangenquote:Op vrijdag 30 december 2016 19:15 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
als je het niet meer trekt moet je duwen
Ik heb wel eens iemand gekend die ging trouwen to get lucky. Ze geloofde niet in seks voor het huwelijk en trouwde dus maar op haar 16e met toestemming van haar ouders.quote:Op vrijdag 30 december 2016 19:14 schreef djenneke het volgende:
[..]
Vast wel. En dan blijkt t niks te zijn. Das balen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |