quote:Op vrijdag 30 december 2016 19:07 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
* OscarMopperkont schrijven gaat voor Uccie
Daarom is zijn broek uit. Dan zijn morgen de gordijnen hard.quote:Op vrijdag 30 december 2016 19:07 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Voor ons is het prettiger als je de tv uit doet, je broekje dicht doet en de gordijnen hard zet.
Hij staat lekker hoog jaquote:Op vrijdag 30 december 2016 19:07 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik heb ook op Smokers Outside The Hospital Doors gestemdEn met ons nog duizenden mensen met een goede smaak!
quote:Op vrijdag 30 december 2016 19:08 schreef richolio het volgende:
[..]
De gordijnen kan je alleen hard zetten als gevolg van een broekje dat uit is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
De gordijnen kan je alleen hard zetten als gevolg van een broekje dat uit is.Verdorie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
Nee, dat is Eat Raw Meat = Blood Droolquote:Op vrijdag 30 december 2016 19:08 schreef richolio het volgende:
[..]
Hij staat lekker hoog jaAlleen Papillon komt nog hierna, maar dat vind ik helemaal niet hun beste.
Verdomme. Ik snap m nu pas. Ik wil er verder NIET over na denken...quote:
[..]
Hij staat lekker hoog jaAlleen Papillon komt nog hierna, maar dat vind ik helemaal niet hun beste.
Vind ik welquote:Op vrijdag 30 december 2016 19:08 schreef richolio het volgende:
[..]
niet zo'n boeiende inderdaad, al gaat deze welquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |