teo torriatequote:Op vrijdag 30 december 2016 18:57 schreef Zorro het volgende:
[..]
Geen idee. Somebody To Love, Bohemian Rhapsody, Now I'm Here, Is This The World We Created, In The Lap Of The Gods, het zijn er teveel...
Morgen is vandaag.quote:Op vrijdag 30 december 2016 18:59 schreef richolio het volgende:
Soldaat Van Oranje de musical. Nu ECHT voor het laatst.
oja, met dat telefoonintro ook. Die is wel een beetje vies.quote:Op vrijdag 30 december 2016 18:59 schreef Bos81 het volgende:
Voor mij is The End of this Chapter van SOnata Arctica het ultieme Stalkerliedje, Maar die kent uiteraard niet iedereen
Let us cling together as the years gone by..quote:
quote:Op vrijdag 30 december 2016 18:57 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Die van mij is "Good Old-Fashioned Lover Boy"
Crying Wolfquote:Op vrijdag 30 december 2016 18:59 schreef richolio het volgende:
Soldaat Van Oranje de musical. Nu ECHT voor het laatst.
Vergeet jij FLASH nietquote:Op vrijdag 30 december 2016 18:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
De beste Queen is uiteraard Somebody to Love jongens..
quote:Op vrijdag 30 december 2016 19:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
oja, met dat telefoonintro ook. Die is wel een beetje vies.
En van dat liedje uit die reclame heb ik nog nooit meer woorden gehoord dan "Morgen is vandaag"quote:Op vrijdag 30 december 2016 18:59 schreef Uccie het volgende:
Ok...ik hoor nu al 4 jaar elke keer tijdens de Top 2000 dat "Soldaat van Oranje" gaat stoppen...dat is wel de Heintje Davids onder de musicals
maar wel de moeite waardquote:Op vrijdag 30 december 2016 18:59 schreef Uccie het volgende:
Ok...ik hoor nu al 4 jaar elke keer tijdens de Top 2000 dat "Soldaat van Oranje" gaat stoppen...dat is wel de Heintje Davids onder de musicals
Jammer dat 312 en 310 niet achter elkaar zitten.quote:Op vrijdag 30 december 2016 19:00 schreef peaceman het volgende:
318 Every Breath You Take The Police![]()
317 Get Lucky Daft Punk![]()
316 Rockin' In The Free World Neil Young![]()
315 Vienna Ultravox![]()
314 Plug In Baby Muse![]()
313 Free Bird Lynyrd Skynyrd![]()
312 Smokers Outside The Hospital Doors Editors![]()
311 Aan De Kust Bløf![]()
310 Ashes To Ashes David Bowie![]()
309 Don't Give Up Peter Gabriel & Kate Bush![]()
308 Kronenburg Park Frank Boeijen Groep(maar dialect
)
hij deed juist zijn bestquote:
quote:Op vrijdag 30 december 2016 19:00 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Let us cling together as the years gone by..![]()
![]()
Oh zeggen ze dátquote:Op vrijdag 30 december 2016 19:00 schreef Fred_B het volgende:
[..]
En van dat liedje uit die reclame heb ik nog nooit meer woorden gehoord dan "Morgen is vandaag"
Op zich wel een van de leukere metalbandjes, alleen zijn Engels accent is echt nog storender dan van Sjakkelien Choovaaertquote:
Ja, dit jaar voor het eerst vind ik de voorlaatste dag eigenlijk beter dan de laatste.quote:Op vrijdag 30 december 2016 19:01 schreef MielMonteur het volgende:
KB Park niet meer op de laatste dag? Schade!
gezien zijn seksuele voorkeur is dat misschien ook wel zoquote:Op vrijdag 30 december 2016 19:01 schreef OscarMopperkont het volgende:
Waarom klinkt deze nieuwslezer altijd of er een dennenappel in z'n reet zit?
Een beetje rottig te bereiken met het OV. Dus ik vrees dat ik hem niet ga zien.quote:
Zit ie nou die ouwe z'n tepels te wrijven?quote:Op vrijdag 30 december 2016 19:01 schreef Joezi het volgende:
[..]
[ [url=https://s.yimg.com/uu/api/res/1.2/Sn9KVvQCkyPR4palRGJ2GA--/cT04NTtzbT0xO2FwcGlkPXl0YWNoeW9u/https://s.yimg.com/cd/dim(...)e57b7.gif]afbeelding[/url] ]
jippiequote:Op vrijdag 30 december 2016 19:01 schreef Dagoduck het volgende:
En we krijgen twee keer Bløf-genot de kømende uren jøngens!
Wat een goed grapje xD xDquote:Op vrijdag 30 december 2016 19:02 schreef richolio het volgende:
Hahaha de weerman maakte een grapje.
quote:Op vrijdag 30 december 2016 19:02 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Zit ie nou die ouwe z'n tepels te wrijven?
omdat het zo is?quote:Op vrijdag 30 december 2016 19:01 schreef OscarMopperkont het volgende:
Waarom klinkt deze nieuwslezer altijd of er een dennenappel in z'n reet zit?
Wow wat een uur. Een uur dat eigenlijk op de laatste dag zou horenquote:Op vrijdag 30 december 2016 19:02 schreef Zorro het volgende:
317 Get Lucky Daft Punk
315 Vienna Ultravox
314 Plug In Baby Muse
313 Free Bird Lynyrd Skynyrd![]()
![]()
![]()
![]()
312 Smokers Outside The Hospital Doors Editors
310 Ashes To Ashes David Bowie
308 Kronenburg Park Frank Boeijen Groep
Met dank aan Nederlandquote:
Ik vond vorig jaar juist voor het eerst de op 2 na laatste dag beter dan de voorlaatste. Dit jaar is dat weer iets genivelleerd voor mijn idee, hoewel ik m nog steeds iets leuker vind.quote:Op vrijdag 30 december 2016 19:01 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ja, dit jaar voor het eerst vind ik de voorlaatste dag eigenlijk beter dan de laatste.
gisteren was wel top ja.quote:Op vrijdag 30 december 2016 19:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vond vorig jaar juist voor het eerst de op 2 na laatste dag beter dan de voorlaatste. Dit jaar is dat weer iets genivelleerd voor mijn idee, hoewel ik m nog steeds iets leuker vind.
Volgens mij heb ik al 10 uur Blof achter de rug. Echt zoveel uren niet geluisterd en toch zoveel Blof meegepaktquote:
Oh, wat ga je genieten van die van Editors en Muse.quote:Op vrijdag 30 december 2016 19:02 schreef Uccie het volgende:
317 Get Lucky Daft Punk![]()
315 Vienna Ultravox
314 Plug In Baby Muse![]()
313 Free Bird Lynyrd Skynyrd
312 Smokers Outside The Hospital Doors Editors
310 Ashes To Ashes David Bowie![]()
308 Kronenburg Park Frank Boeijen Groepvan mijn stemlijst
Rockin' in the free world moet ik altijd aan een belabberd zingende Mark Tuijtert denken, hele nummer verpest voor mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |