gezien zijn seksuele voorkeur is dat misschien ook wel zoquote:Op vrijdag 30 december 2016 19:01 schreef OscarMopperkont het volgende:
Waarom klinkt deze nieuwslezer altijd of er een dennenappel in z'n reet zit?
Een beetje rottig te bereiken met het OV. Dus ik vrees dat ik hem niet ga zien.quote:
Zit ie nou die ouwe z'n tepels te wrijven?quote:Op vrijdag 30 december 2016 19:01 schreef Joezi het volgende:
[..]
[ [url=https://s.yimg.com/uu/api/res/1.2/Sn9KVvQCkyPR4palRGJ2GA--/cT04NTtzbT0xO2FwcGlkPXl0YWNoeW9u/https://s.yimg.com/cd/dim(...)e57b7.gif]afbeelding[/url] ]
jippiequote:Op vrijdag 30 december 2016 19:01 schreef Dagoduck het volgende:
En we krijgen twee keer Bløf-genot de kømende uren jøngens!
Wat een goed grapje xD xDquote:Op vrijdag 30 december 2016 19:02 schreef richolio het volgende:
Hahaha de weerman maakte een grapje.
quote:Op vrijdag 30 december 2016 19:02 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Zit ie nou die ouwe z'n tepels te wrijven?
omdat het zo is?quote:Op vrijdag 30 december 2016 19:01 schreef OscarMopperkont het volgende:
Waarom klinkt deze nieuwslezer altijd of er een dennenappel in z'n reet zit?
Wow wat een uur. Een uur dat eigenlijk op de laatste dag zou horenquote:Op vrijdag 30 december 2016 19:02 schreef Zorro het volgende:
318 Every Breath You Take The Police![]()
317 Get Lucky Daft Punk
316 Rockin' In The Free World Neil Young![]()
315 Vienna Ultravox
314 Plug In Baby Muse
313 Free Bird Lynyrd Skynyrd![]()
![]()
![]()
![]()
312 Smokers Outside The Hospital Doors Editors
311 Aan De Kust Bløf![]()
310 Ashes To Ashes David Bowie
309 Don't Give Up Peter Gabriel & Kate Bush![]()
308 Kronenburg Park Frank Boeijen Groep
Met dank aan Nederlandquote:
Ik vond vorig jaar juist voor het eerst de op 2 na laatste dag beter dan de voorlaatste. Dit jaar is dat weer iets genivelleerd voor mijn idee, hoewel ik m nog steeds iets leuker vind.quote:Op vrijdag 30 december 2016 19:01 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ja, dit jaar voor het eerst vind ik de voorlaatste dag eigenlijk beter dan de laatste.
gisteren was wel top ja.quote:Op vrijdag 30 december 2016 19:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vond vorig jaar juist voor het eerst de op 2 na laatste dag beter dan de voorlaatste. Dit jaar is dat weer iets genivelleerd voor mijn idee, hoewel ik m nog steeds iets leuker vind.
Volgens mij heb ik al 10 uur Blof achter de rug. Echt zoveel uren niet geluisterd en toch zoveel Blof meegepaktquote:
Oh, wat ga je genieten van die van Editors en Muse.quote:Op vrijdag 30 december 2016 19:02 schreef Uccie het volgende:
318 Every Breath You Take The Police![]()
317 Get Lucky Daft Punk![]()
316 Rockin' In The Free World Neil Young![]()
315 Vienna Ultravox
314 Plug In Baby Muse![]()
313 Free Bird Lynyrd Skynyrd
312 Smokers Outside The Hospital Doors Editors
311 Aan De Kust Bløf![]()
310 Ashes To Ashes David Bowie![]()
309 Don't Give Up Peter Gabriel & Kate Bush![]()
308 Kronenburg Park Frank Boeijen Groepvan mijn stemlijst
Rockin' in the free world moet ik altijd aan een belabberd zingende Mark Tuijtert denken, hele nummer verpest voor mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |