Innuendo.quote:Op vrijdag 30 december 2016 18:54 schreef Szura het volgende:
In m'n top 3 van Queen deze.
Na Innuendo en Who Wants to live forever.
Het geheugen van sommige mensenquote:
Bijna dezelfde top 3 ...maar dan Show must go on ipv deze voor mijquote:Op vrijdag 30 december 2016 18:54 schreef Szura het volgende:
In m'n top 3 van Queen deze.
Na Innuendo en Who Wants to live forever.
Hmm, daar heb je een punt.quote:Op vrijdag 30 december 2016 18:54 schreef peaceman het volgende:
[..]
en je denkt dat dat niet te overtreffen is?
quote:
quote:Op vrijdag 30 december 2016 18:55 schreef OscarMopperkont het volgende:
Hierna het ultieme STALKER liedje
Het journaal??quote:Op vrijdag 30 december 2016 18:55 schreef OscarMopperkont het volgende:
hey little girl is your daddy home?quote:Op vrijdag 30 december 2016 18:55 schreef OscarMopperkont het volgende:
Hij lijkt verdwenen inderdaad. Wereldkeuken Lizz heeft het overgenomen.quote:
1. Who Wants to Live Foreverquote:Op vrijdag 30 december 2016 18:55 schreef Uccie het volgende:
[..]
Bijna dezelfde top 3 ...maar dan Show must go on ipv deze voor mij
Nee, dat is het ultieme pedo liedjequote:Op vrijdag 30 december 2016 18:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
hey little girl is your daddy home?
Het journaal wordt tegenwoordig gezongen?quote:
Die Mexicano he?! ik weet dat jullie m allemaal niet serieus nemen omdat ie veel onzin verkondigd. Maar zo af en toe spreekt ie gewoon de waarheid.quote:Op vrijdag 30 december 2016 18:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
De beste Queen is uiteraard Somebody to Love jongens..
Geen idee. Somebody To Love, Bohemian Rhapsody, Now I'm Here, Is This The World We Created, In The Lap Of The Gods, het zijn er teveel...quote:Op vrijdag 30 december 2016 18:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
De beste Queen is uiteraard Somebody to Love jongens..
Duidelijk dat Innuendo en Who wants to live forever overal hoog scoren.quote:Op vrijdag 30 december 2016 18:56 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
1. Who Wants to Live Forever
2. Radio gaga
3. Innuendo
Die van mij is "Good Old-Fashioned Lover Boy"quote:Op vrijdag 30 december 2016 18:57 schreef livelink het volgende:
Ik weet niet welk Queen-nummer mijn favoriet is, maar deze komt er wel voor in aanmerking
Bij een aan-slag ihihin Aleppoquote:Op vrijdag 30 december 2016 18:57 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Het journaal wordt tegenwoordig gezongen?
als het boven de 5 komt, wordt het moeilijk?quote:Op vrijdag 30 december 2016 18:57 schreef Zorro het volgende:
[..]
Geen idee. Somebody To Love, Bohemian Rhapsody, Now I'm Here, Is This The World We Created, In The Lap Of The Gods, het zijn er teveel...
Je weet dat dat over een Gigolo gaatquote:Op vrijdag 30 december 2016 18:57 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Die van mij is "Good Old-Fashioned Lover Boy"
dan die van de Plisiequote:Op vrijdag 30 december 2016 18:56 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Nee, dat is het ultieme pedo liedje
Nee echt?quote:Op vrijdag 30 december 2016 18:58 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Je weet dat dat over een Gigolo gaat
Om er eentje asls beste te nemen is al moeilijk als er twee zijnquote:Op vrijdag 30 december 2016 18:58 schreef peaceman het volgende:
[..]
als het boven de 5 komt, wordt het moeilijk?
quote:Op vrijdag 30 december 2016 18:58 schreef Zorro het volgende:
[..]
Om er eentje asls beste te nemen is al moeilijk als er twee zijn
Benieuwd welke het is. Wel bizar dat Like a Hurricane zo is gezakt dat het ipv standaard de laatste ineens de op 3 na laatste isquote:
Ja, al 18 maandenquote:Op vrijdag 30 december 2016 18:59 schreef richolio het volgende:
Soldaat Van Oranje de musical. Nu ECHT voor het laatst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |