Ik las vandaag een ingezonden brief van iemand uit Boxmeer (!) die inderdaad niet meer zijn huis uit durfde uit angst voor terrorisme. Hij wilde weg uit het gevaarlijke Boxmeer naar het buitenland. Maar ja, welk buitenland wel veilig was wist hij ook niet.quote:Op vrijdag 30 december 2016 18:03 schreef Evertjan het volgende:
[..]
idd wat is het alternatief allemaal binnen blijven met de ramen en deuren gesloten en de gordijnen dicht?
Otherside live op Slane Castle. Boooooooh met Frusciantequote:Op vrijdag 30 december 2016 18:07 schreef Uccie het volgende:
Ik vind dit op zich een prima nummer, maar dit is toch niet beter dan 'give it away'?
quote:
Of Soul to Squeeze, of Suck My Kiss, of Fortune Faded, of Can't Stop, of Otherside, of Road Trippin', of Scar Tissue!quote:Op vrijdag 30 december 2016 18:07 schreef Uccie het volgende:
Ik vind dit op zich een prima nummer, maar dit is toch niet beter dan 'give it away'?
tsja zo wanhopig worden sommigenquote:Op vrijdag 30 december 2016 18:06 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik las vandaag een ingezonden brief van iemand uit Boxmeer (!) die inderdaad niet meer zijn huis uit durfde uit angst voor terrorisme. Hij wilde weg uit het gevaarlijke Boxmeer naar het buitenland. Maar ja, welk buitenland wel veilig was wist hij ook niet.
Als Boxmeer al niet veilig genoeg is blijft er niet veel overquote:Op vrijdag 30 december 2016 18:06 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik las vandaag een ingezonden brief van iemand uit Boxmeer (!) die inderdaad niet meer zijn huis uit durfde uit angst voor terrorisme. Hij wilde weg uit het gevaarlijke Boxmeer naar het buitenland. Maar ja, welk buitenland wel veilig was wist hij ook niet.
Ongeveer alles dusquote:Op vrijdag 30 december 2016 18:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Of Soul to Squeeze, of Suck My Kiss, of Fortune Faded, of Can't Stop, of Otherside, of Road Trippin', of Scar Tissue!
Ik zou als ik hem was dan lekker naar Kiribati of een ander eilandje gaan, daar acht ik de kans op een aanslag zeer klein.quote:Op vrijdag 30 december 2016 18:06 schreef livelink het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 30 december 2016 18:07 schreef peaceman het volgende:
[..]![]()
al stuur jij wellicht je vrouw wat eerder naar de supermarkt![]()
zulke mensen die begrijpen er niks van en zouden eens verder moeten kijken dan de asociale media lang is.quote:Op vrijdag 30 december 2016 18:06 schreef livelink het volgende:
[..]
Pitcairn!quote:Op vrijdag 30 december 2016 18:08 schreef Piranjavisje het volgende:
[..]
Ik zou als ik hem was dan lekker naar Kiribati of een ander eilandje gaan, daar acht ik de kans op een aanslag zeer klein.
?quote:Op vrijdag 30 december 2016 18:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Je zou bijna bij de buren inschakelen. Die draaiden zojuist het beste liedje ooit.
Vergeet Johnny Kick A Hole nietquote:Op vrijdag 30 december 2016 18:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Of Soul to Squeeze, of Suck My Kiss, of Fortune Faded, of Can't Stop, of Otherside, of Road Trippin', of Scar Tissue!
M83 - Midnight City bij de Snob.quote:
Gewoon een beetje dexa en gaan.quote:Op vrijdag 30 december 2016 18:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het besef dat het toch echt bijna afgelopen begint nu te komen... en eigenlijk vind ik dat niet zo erg ware het niet dat dat betekent dat ik binnenkort moet full retard moet leren voor mijn tentamen
en dat is?quote:Op vrijdag 30 december 2016 18:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Je zou bijna bij de buren inschakelen. Die draaiden zojuist het beste liedje ooit.
Hier vervalt Buren.quote:Op vrijdag 30 december 2016 18:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
of Could have liedquote:Op vrijdag 30 december 2016 18:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dexamfetamine is voor watjes. Echte bazen gaan aan de Modafinil.quote:Op vrijdag 30 december 2016 18:10 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Gewoon een beetje dexa en gaan.
ow... tja smaak komt met de jaren, toch?quote:Op vrijdag 30 december 2016 18:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
M83 - Midnight City bij de Snob.
Ik moet dan denken aan Tenacious D.quote:Op vrijdag 30 december 2016 18:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waar staat die eigenlijk?quote:Op vrijdag 30 december 2016 18:11 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik moet dan denken aan Tenacious D.
Jup, eerst was het nog Overcome van Live.quote:Op vrijdag 30 december 2016 18:11 schreef peaceman het volgende:
[..]
ow... tja smaak komt met de jaren, toch?
Dat vind ik toch wel die walgelijke cover van Somethin' Stupid met Nicole Kidmanquote:Op vrijdag 30 december 2016 18:12 schreef Mani89 het volgende:
Dit is misschien wel de matigste single van Robbie Williams.
terwijl ie zat troep heeftquote:Op vrijdag 30 december 2016 18:12 schreef Mani89 het volgende:
Dit is misschien wel de matigste single van Robbie Williams.
Dat nummer neemt zichzelf tenminste niet zo serieus. Dit is gewoon een zeikerig drek.quote:Op vrijdag 30 december 2016 18:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat vind ik toch wel die walgelijke cover van Somethin' Stupid met Nicole Kidman
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |